2012-10-26 | 16:21:52 | Kategori: Allmänt

Höstlov! SKROLLA NER FÖR ATT SE SENASTE!!

Som det står i rubriken, skrolla ner lite så hittar du kapitel 10 av pågående novell :)
Slutade skolan idag, vilket betyder H-Ö-S-T-L-O-V! Haha :O
Men jag kommer åka till min kusin då (på söndag bär det iväg haha) så det blir inga kapitel dåh men... :(
Jag hoppas att ni står ut! Lovar att skriva något litet under höstlovet, vet inte när men någon gång, kanske kommer upp mera, får se! Men förväna er inget stort, vill njuta av ledigheten ett tag så jag tror att det inte blir något, xxx
 
Lexi
 
Ps. Dock kanske den nya desigen blir klar under höstlovet och då kanske jag lyckas sätta in den, kanske.
 

Mandy

Har precis startat en ny novell om One Direction, jag hoppas att du vill läsa den, och ge både dålig som bra kretik.

Ha en bra dag! Kram

2012-11-07 @ 13:26:20
URL: http://storys.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: