2012-05-03 | 19:07:18 | Kategori: Övrigt

VIKTIGT!

Nästa vecka kommer jag ha nationella prov och jag vet inte hur uppdateringen kommer vara då, så jag kommer göra tidsinställda inlägg tills på tisdag och torsdag nästa vecka, bara så ni vet!

Annat, fyra kommenterer innan nästa, det nya chaptret ligger precis här under, skrolla ner lite bara :)
Jag har funderat på att avsluta "Lost In Love" snart men jag vill veta vad ni tycker om det? Antingen fortsätter jag eller så byter jag, allting får ni bestäma, men om ni inte gör det inom... typ en vecka så tror jag att jag fortsätter ett tag till och sedan så börjar jag på en ny, men jag vill veta vad ni tycker! Och har ni då några önskemål om vilken kändis som ska spela huvudpersonen?
Tacksam för svar! <3

- Lexi

Sara

Jag älskar att läsa dina noveller.

2012-05-04 @ 23:59:48
Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Haha jo det var nog jag! Jag bor i sickla på helgerna kan man säga ;)

Vart såg du mig? :)

2012-05-05 @ 20:58:11
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Haha vad roligt! Du skulle ha häslat ;)

Kram på dig.

2012-05-05 @ 21:13:41
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: