2012-05-13 | 12:11:39 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 41-No

Där var han, Justin. Han stod lutad mot husvägen och pratade i sin mobil. Jag gick raka vägen fram till honom och slog till hans hand så hårt att mobil föll ur den och landade på marken med en skräll.
"Lugna ner dig Zo! Vad håller du på med?!" utbrast han.
"Din groteska, onskefulla kackelacka!" skrek jag.
"Va?"
Jag slog till honom rätt i ansiktet, hans huvud kastades åt sidan och rodnaden steg där jag hade träffat.
"Jag hatar dig." fräste jag.
"Varför?" frågade han och gned sig på kinden.
"Du sa det där i The Ellen Show, du visste att dina fans skulle ge sig på mig och gissa vad, de gjorde dem!"
Justin

"...det gjorde dem!"
Jag stirrade på Zoey, nu gick det upp för mig att hon var alldeles blodig i pannan och kläderna var smutsiga och hade en reva i ena byxbenet.
"Zo vad i..."
 Zoey avbröt mig genom att slå till mig över kinden igen, hon kokade av ilksa.
"Jag hatar dig och det är det sista jag kommer säga till dig", väste hon och vände sig om för att gå därifrån.
"Vänta Zoey!" ropade jag, inget svar hon bara försvann bakom ett radhus.

Zoey

"Varför gjorde du så Zoey?" fräste Zilla, hon var rasande, likaså Ian och Zandra.
"Han förtjänade det", svarade jag.
"Så fan heller!" skrek Zandra. "han kommer stäma oss!"
"Om han gör det så ser jag inte ens åt honom och det vet han." svarade jag.
"Hoppas du har rätt annars kommer DU få förklara dig i domstolen framför en dommare," sa Zilla. Jag suckade och reste mig, Ian följde efter mig.
När vi gått en stund under tystnad tog han tag i min hand.
"Love", sa han. "jag blev så rädd, tänk om du hade råkat illa ut."
"Vem bryr sig?"
"Jag."
Jag suckade och satte mig på en bänk. Ian slog sig ner bredvid mig.
"Gå", muttrade jag.
"Nej."
"Varför kan du bara inte fatta?! JAG VILL INTE HA NÅGOT SÄLLSKAP JUST NU!!" skrek jag. Ian reste sig och såg stött på mig.
"Visst",
Han gick därifrån med ilskna steg, jag började gråta. Hur kunde Justin hata mig så mycket?! Han hade förstört allt! Varför gjorde han så mot mig?!
Jag reste mig upp och suckade.
"RIP", muttrade jag och skyndade mig till bilen.

IAN

Skulle jag kanske ringa henne? eller kanske Justin? Men vad skulle jag säga? "ledsen att du skällde ut mig för ingenting", "ledsen att du gjorde Zoey till en levande slagpåse till dina fans",
Det lät bara falkst. Men visst hade hon sett för hemsk ut, Zoey alltså. Blodigt sår i pannan, smutsiga kläder, sönderrivet byxben, rivmärken över armarna. Jag hatade den där Justin, hur kunde han vara så elak, han visste att hon skulle bli ner slagen av fans om han så något sådant i en live sendning, hur kan man vara så grym?
Min Zoey, skulle hon klarar en sådan press? Svar nej. Inte för att hon är svag, utan för att hon inte klarar av att någon hatar henne så.


Förlåt för att jag inte skrivit på några dagar men jag har haft fullt upp..... med skolan och så, ni får mer ikväll.... KOMMENTERA FÖR MERA!! <33


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: