2012-05-12 | 19:27:56 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 40-School Is Cool

Jag behöver verkligen en dag med mina tjejkompisar, allting har liksom bara skrämt upp mig och fått mig nojjig på sista tiden, jag behöver ha kul för en gångs skull.
Donna, Effie och Lesslie har lovat att vi ska ha en hel spa dag idag vilket kommer bli helt underbart och avkopplnade.
Ian kom förbi innan jag gick till spaet, han vill alltid checka av att jag lever.
"Hej älskling, hur mår du?"
Ian pussade mig på pannan och jag gav honom en rehjäl kram.
"Bra faktikst, för en gångs skull ska jag unna mig lite kul", log jag.
"Jaså? Så trevligt." flinade han. Vi kysstes och sedan var jag tvungen att gå, Ian stannade kvar lite med Matt och Zilla.

När jag kom hem från spaet var Ian fortfarande hemma hos oss, eller hans skor stod fortfarande i hallen.
"Ian? Har du inte gått ännu?" ropade jag.
Ingen svarade mig, när jag kom in i vardagsrummet låg Matt och Zilla i soffan, de sov båda två. Ingen Ian här. Jag smög upp till mitt rum, där på min säng låg Ian och sov, i handen höll han fotot av mig som ligger på mitt skrivbord all the time.
"Aw..." viskade jag och satte mig på huk framför hans ansikte. Jag strök undan hans hår och kysste hans panna.
Sedan lade jag mig bredvid honom, snart somnade jag också.

Jag vaknade av att Ian virade slingor av mitt hår kring sitt finger.
"Vad är klockan?" viskade jag.
"Halv sju på morgonen."
"Oj, när vaknade du?"
"Fem minuter sedan kanske",
Vi kysste några gånger sedan sjönk jag in i hans famn och bara nöjt av hans närvaro.
"Jag älskar dig."
"Och jag dig."
Jag satte på TV:n, Pretty Little Liars gick, avsinttet hade jag sett ett fler tal gånger men vad gjorde det när man älskade serien.
"Vad är det här?" suckade Ian.
"Pll", svarade jag.
"Pl vad?"
"Pll, eller Pretty Little Liars."
"Aha."

Vi hade en kort rast mellan matten och engelskan så jag, Effie och Lesslie satt i korridoren och pratade med Joe, Sam, Gabriel och Matthew.
"Jag har latin idag, yeey!" sa jag. Joe suckade och himmlade sig.
"TÖNT!" 
Vi skrattade.
Det var kul att hänga med killarna, jag menar vi har känt varandra ganska länge nu.
Chad kom fram till oss, jag hade kommit över honom helt och hållet nu när jag fått mitt hjärta krossat två gånger av Justin.
"Hej Chad", log jag.
"Hej Zo." sa han.
Vi snackade med killarna en stund innan det var dags för engelska och vi gick till lektion.
Mr Piper hade genomgång om de framtida skrivningarna vi skulle ha, vilket verkligen inte intresserade mig.
Jag tog fram min mobil och skickade ett SMS till Ian.
'Är i skolan och har tråkigt, vad gör du?'
Snabbt kom det svar, Mr Piper kom nästan på mig när min mobil lät men jag låtsades att det inte var min, sedan stängde jag av ljudet på den.
'Ingenting, väntar på dig antagligen, xo'
Jag lade undan telefonen och försökte lyssna på Mr Piper, det gick verkligen inte.
Efter engelskan gick jag ut för att köpa min lunch på tjugo minuters rasten jag hade innan latinen, Donna, Effie och Lesslie hade lektioner nu, vi har ju inte samma schema.
Utanför affären stod det tre tjejer, alla såg ut att vara i min ålder, typ sjutton, arton.
"Din jävla bitch, gå runt och krossa hjärtan sådär!" skrek en av dem.
"Va?" sa jag.
"Hur kunde du göra så mot honom?!"
"Mot vem?"
"JUSTIN!"
Då förstår jag, de är belibers, eller Justins fans.
"Äh, nej det gjorde jag inte, han krossade mitt hjärta men vi är vänner nu", sa jag.
"Lögnare, imorse i The Ellen Show sa han att han ångrade att han gjort slut med dig, att det sårade honom att se dig med Somerhalder och att du nekade honom för ett tag sedan!" fräste en annan.
Jag bara stirrade på dem. hur kunde Justin säga det? Han visste att detta skulle hända mig i fall han sa något sådant, alla hans fans skulle hoppa på mig.
"Hur fan..." började jag.
En av tjejerna slog mig rätt i ansikte, det gjorde så hemskt ont. Det flimrade framför ögonen och jag sjönk ner på marken.
De sparkade mig två gånger i magen innan en av dem sa:
"Bitch-"
Spottade på marken bredvid mig och gick.
Tårarna och blodet rann ner för mitt ansikte.
"Bicth behave", hörde jag någon säga bakom mig.
"Ursäkta?" fräste jag.
"Sorry bruden, såg inte att du gjort illa dig", sa killen bakom mig.
"Nej det är lugnt." sa jag och reste mig, sedan vände jag mig till honom. han hade mörkt hår och mörka ögon, snygg faktiskt.
"Du är Zoey Martin right?"
"Jäpp", suckade jag.
"Vad hände tjejen?"
"Några fans slog mig..?" sa jag och insåg hur dumt det lät.
"Du ¨låter tveksam." sa killen. jag ryckte på axlarna.
"Vem är du da?"
"Christian James", svarade killen.
"Key." sa jag och log mot honom.
"Tja",
Han sträkte fram handen, jag skakade den.


Zo's nya vän? KOMMENTERA!! Minst tre kommentarer innan nästa!

Julia

Hejsan, intresserad av ett länkbyte? Inlägg eller meny eller båda spelar ingen roll! :) puss

2012-05-12 @ 23:17:46
URL: http://bieb.blogg.se/
Sara

Meeeeeer!!

2012-05-13 @ 10:54:21
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Sara G

Jag blir lika glad varje gång jag går in här och ser att det har kommit upp ett nytt kapitel!

2012-05-13 @ 12:59:37
URL: http://www.sazzie.devote.se/
Julia

sv: tack så mycket, nu har jag också länkat!

2012-05-13 @ 13:33:43
URL: http://bieb.blogg.se/
MyyBieberStoory

Whoop! MEEER! Kika gärna in på min bieber novell, läs, kommentera och följ! :D

KRAM

-

Btw, gilla gärna Myybieberstoory.blogg.se på fb <3

2012-05-14 @ 22:00:06
URL: http://myybieberstoory.blogg.se/
FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-17 @ 14:47:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: