2012-05-10 | 18:47:27 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 39-"I Love You So Mutch."


bild 1: Zoey och Ian kysser varandra
bild 2: Zoey i Chanel
bild 3: Matt, Ian och Zoey på posten

ZOEY
Det hade gått flera månader sedan "haj-incidenten" hade hänt, jag kände mig ganska tillfreds men när jag slöt ögonen så såg jag den där lilla pojken slitas i stycken framför mig.
Zilla har fått mig att gå hos en terapeut vilket verkligen är avslappnande, att bara prata på och berätta om hajen om och om igen. Min terapeut heter Tracy Jacobs och är verkligen bäst på att ställa bra frågor.
Idag när jag kom hem från Tracys terapi satt Zandra och tittade på TV.
"What's popping?" frågade jag henne och lade mig bredvid henne.
"90210", svarade hon uttråkat.
"Vad har hänt med Naomi då?" frågade jag.
"Hon ska ordna sitt ex Max bröllop." sa Zandra.
"Spännande. Byt kanal." sa jag.
"NEJ! Jag vill se!!" ropade Zavannah och kastade sig framför TV:n.
"Stackars NAOMI!!" tjöt hon och sparkade med benen. Jag och Zandra flinade i samförstånd, sedan kollade vi på 90210 tillsammans med vår konstiga lillasyster.

"Jag går ut!" ropade jag till Zilla i köket.
"Okej! Vart ska du?!"
"Ingenstans!" svarade jag och smällde igen dörren efter mig, faktiskt så skulle jag till Justin, vi behövde prata.
När han öppnade kände jag knappt igen honom, hans hår var ruffsigt och ögonen rödgråtna.
"Vad har hänt?!" utbrast jag. Han torkade sig i ögonen.
"det är Selly, hon har varit otrogen", viskade han. Jag kramade om Justin och hans kramade mig tillbaks.
"Såja... såja..." sa jag medan han grät ännu mera.
"Kom här." sa jag och följde med honom in igen.
"Berätta", sa jag och strök honom över håret. Han berättade en typisk snyft historia om att Selena hade hånglat med en annan kille utan för McDonalds.
"Vad hemskt." sa jag.
"Mm..."
"Justin", sa jag.
"Ja?" snyftade han.
"Jag vill att du ska veta att jag finns här för dig, bara för att vi gjort slut betyder det inte att jag inte vill vara din vän, för det vill jag och jag tycker vi borde vara vänner, men bara vänner okej?"
"Tack Zo",
"Ingen orsak."
Vi såg på varandra en stund, sedan kramade jag honom igen. Efter en stund sa jag att jag måste gå och reste mig.
"Okej, vi ses Zo." sa han.
"Ja det gör vi." sa jag och pussade honom på kinden, sedan gick jag.
Ian möte mig utanför mitt hus, han kramade mig.
"var har du varit?" frågade han.
"Hos Justin", svarade jag.
"Va?"
"Jag ville bara göra klart för honom att jag gärna vill vara hans vän", sa jag.
"Så bra." log Ian och kysste mig, jag besvarade hans kyss och virade armarna kring hans hals.
"Jag älskar dig." sa jag.
"Jag älskar dig så mycket", sa han.
"Haha jag älskar dig mer." flinade jag och kysste honom igen, sedan kramade jag honom.

Jag var ute på stan för en extrem shopping runda, jag behövde uppdatera min garderob några hundra procent, det behövdes VERKLIGEN.
Jag gick värdsvant in i Chanel som första butik, sedan Forever 21.
"Vill ni ha hjälp?" frågade en söt tjej med blont hår, hon liknade Effie lite faktiskt.
"Nej tack jag ser mig om lite först", sa jag.
"Okej, säg till mig." sa hon och log, jag log tillbaka och nickade.
Efter en intensiv shoppingrunda tog jag en fika på Wayne's Coffe och fick se Justin.
"Ey Justin!" ropade jag. Han log och vinkade.
"Hej!"
han kom fram och kramade om mig, jag kramade tillbaka.
"Vad har du gjort idag?" frågade han.
"Shoppat", svarade jag och gjorde en gest mot alla påsar kring mig.
"Wow, hur orkar tjejer?" sa Justin retsamt.
"Hur orkar tjejer... blablabla!" härmade jag. Justin skrattade och gav mig en kram till.
"Måste dra, vi ses!"
"Ja det gör vi." log jag och såg efter honom när han försvann i folkmassan.

Jag, Matt och Ian skulle hämta ut en sak på posten åt Zilla, först var det bara jag, sedan följde Ian med och då gjorde Matt det också för han orkade inte vara kvar i ett hus fullt av kvinnor (hans egna ord).
När vi kom dit stod en kille jag mycket väl kände igen där. Liam.
"Oh shit", viskade jag.
"vadå?" frågade Ian.
"det där är killen som.... hm, utövade våld mot mig", viskade jag.
"Vem?"
"Han!"
Liam vände sig om och fick syn på oss, han tog ett steg framåt och tittade överlägset på mig.
"Överasskad?" frågade han.
"Öh, ja, ska inte du vara..."
"Inlåst? Näpp."
Vi alla tre stirrade på honom en stund innan killarna tog ett steg fram.
"Våga inte komma närmare", sa Ian.
"Den här gången honey, men inte nästa." sa Liam och vände sig sedan bort från oss.
"Okej det där var skumt", sa jag.
"Håller med." svarade Matt.
"Hämta den jävla grejen nu så drar vi." väste Ian.


Spänning huh? KOMMENTERA!!


Sara

Liam är läskig :P

2012-05-10 @ 20:24:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: