2012-05-02 | 19:56:01 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 36-Messages

Justin

Jag gick in på twitter för att kolla meddelanden från mina fans, jag älskar verkligen dem och jag behöver koncentrera mig på dem så mycket jag kan.
"Wow..." mumlade jag. 200 nya meddelanden!

Saknar Joey
JOEY!! vrf gjorde ni slut??? :( :(
Ner med selena upp med zoey kan ni bli tsm igen???
hälsa zoey jag vill ha joey igeeeeeeeeeeeeeen!

Alla meddlanden hade ungefär samma innehåll, typ, Joey snälla, eller kom igen bli tsm med zoey igen! jag älskar joey!
Jag tog upp min mobil och bläddrade ner till kontakten "Zoey<33", jag tryckte på "ring" och väntade på att hon skulle svara.
Hela jag darrade och jag började nästan gråta av att höra hennes röst i telefonsvararen.
"Du har kommit till Zoey, lämna ett meddelande."
Jag suckade och harklade mig, jag var torr i halsen.
"Hej Zo, Justin här, behöver prata med dig, saknar dig duvan."
Jag lade på och ringde Selena, hon svarade med en gång. Det bubblade av glädje i mig när jag hördes hennes röst.
"Hej, vad gör du?" frågade jag och log.
"Läser Hungerspelen", svarade Selena.
"Såklart." flinade jag.
"Vadå? Jag var bara så kär i allting om Hungerspelen." skrattade hon.
Tumblr_m253tz0lzs1qehzxko1_500_large
"Har du lust att göra något ikväll?" frågade jag.
"Visst! Vi kan se Hungerspelen!" utbrast hon.
"Ha-ha-ha, visst det kan vi väl." sa jag ironiskt.
"Menar du det?!" ropade Selena glatt.
"Ja självklart, det du vill, det vill jag honey, jag älskar dig." sa jag.
"Tack baby." sa hon.
Vi lade på eftersom hon behövde "fixa" sig, som alla flickor behöver. Min mobil ringde.
"Hallå?" sa jag.
"Hej",
"Zoey?" frågade jag.
"Du hade ringt, jag såg på film med Effie och Lesslie, så jag hörde inte min telefon." sa hon.
"Åh, okej, jo jag gick in på twitter och..."
"Du såg meddlanderna? Jag också." avbröt Zoey och skrattade lite.
"Vad tycker du om dem? Vad svarade du?" undrade jag.
"Att 'Joey är över och att Zoiany gäller nu.'" svarade Zoey.
"Jag vet inte om jag kan skriva så..." viskade jag.
"Justin, du behöver gå vidare." sa hon strängt.
"Men bara om du lovar att vi är vänner." sa jag.
"Visst, vänner." sa hon.
"Bra, tack."
Hon lade på men jag kände att hon inte var arg, så jag tog på mig mina solglasögonen och gick för att träffa Selena.

Zoey

En flicka med långt blont hår kom fram till mig, hennes ögon var djupt blåa och hon log stort mot mig.
"Hej, jag är ett stort fan av Joey, kan jag få en autograf av dig Zoey?" frågade hon.
"Såklart! Jag menar självklart... eller, ja då." sa jag och tog emot pennan flickan höll fram emot mig, hon tog fram en papperslapp och jag skrev min autograf.
"Vad heter du?" frågade jag.
"Ashley", svarade hon.
"Men du, går inte du i min skola?" undrade jag.
"Jo..."
"Förlåt Ash, jag mindes inte dig med än gång, förlåt tusen gånger." sa jag ursäktande.
"Det gör inget." log Ashley, uppenbart glad över att jag kallade henne Ash av bara farten.

KOMMENTERA!
/Lexi


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: