2012-03-01 | 10:40:19 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 22-Aw Justin!

VÄNTAR PÅ KOMMENTARER INNAN NÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(lyssna o läs samtidigt)
"Grattis!"
Jag satte mig upp i sängen och fick se Justin, Pattie, Zandra, Zavannah, Zilla, Lesslie och Effie stå där med paket i händerna och leende på läpparna.
"Wow..." log jag när de gav mig alla deras paket.
"Öppna dem då!" tjöt Effie förtjust.
"Okej... hm... jag börjar med det här!" sa jag och tog upp ett litet ask format paket.
"Det är från Matt", meddelande Zilla snabbt.
"Ååh..." viskade jag när jag öppnat det. Det var en liten ask och i den låg ett halsband med ett silverhjärta som berlock. I silver hjärtat stod det "Du är vår insperation".
"Hälsa honom att jag älskar det." viskade jag.
Sedan öppnade jag Effies, och Lesslies, Zillas, Zavannahs, Zandras och Justins. Eller nej där ljög jag.
"Justin var är ditt paket?" undrade jag.
"Här." sa han och gav mig en liten papperslapp. På den stod det "kom till stranden klockan sju ikväll, xoxo din Justin".

"Vad har du nu hittat på?" flinade jag och gav honom en kram.
"Det får du snart se", log han och pussade mig på kinden.
"Ett paket till finns det, från Kendall." sa Zilla och gav mig ett litet runt paket. Jag öppnade det och i det låg en ring av silver. Små blåa ädelstenar prydde kanten av ringen. Den var verkligen jättevacker.
"Ååh..." sa jag rört och satte på mig ringen.
"Va snygg!" flinade Effie och synade ringen. Jag log och gav henne en kram. allting hade blivit så bra sedan Kendalls besök, det var verkligen skönt att känna sig omtyckt igen.
I skolan hälsade alla på mig och sa "grattis" och så. Donna sa såklart inte det. Hon fnös bara åt Angela och Diana från hennes gäng som gratulerad mig.
På lunchrasten kom Jake och Riley fram till oss.
"Hejsan tjejer", sa det och satte sig hos oss.
"Hej!" sa vi förvånat och log mot dem.
"Får vi?" undrade Jake. Jag nickade ivrigt.
"Bra, förresten, grattis Zo." flinade Riley.
"Tack", sa jag och flinade tillbaka mot dem. Vem hade trott att de var så trevliga? det blev så att vi hängde ihop hela rasten.
När jag gick till latinen kom Donna. Ensam konstigt nog.
"Cha lilla player." Sa hon och flinade. Jag hade nästan vant mig vid hennes uppkäftighet.
"Cha lilla bitch." sa jag.
"Hur är det idag då? Allt bra?" frågade Donna vänligt. Inte.
"Jadå, och du? Ingen kille ännu? Stackaras Donna." svarade jag och flinade mot henne.
"Nej men tydligen du", sa hon.
"Va snackar du om? Att jag och Justin är ihop igen?"
"Nej, du och Riley, sådant sött par, och vem är Jake intresserad av? Nörden eller mansslukersan?"
Jag tittade hånfullt på henne.
"Ingen, dessutom är vi bara vänner, du förstår Donna, killar och tjejer kan visst vara vänner utan att vara tillsammans, om du inte visste det." sa jag och gick in i klassrummet.
*
Det var dags för Justins lilla överraskning. Han hade sagt åt mig att inte äta någonting, tydligen skulle det bli middag.
När jag kom fram till stranden fick jag en chock. Justin stod på en stor scén och höll i en mickrofon. Han började sjunga Mistletoe och typ hela Atlanta var där. Jag rodnade fruktansvärt mycket när en strålkastare lyste på mig och Justin började gå mot mig. Han kom fram till mig och fortsatte att sjunga medan han tog med mig upp på scénen.
När han var klar med Mistletoe började han sjunga All I Want Is You och satte sig ner. Han tittade på mig där jag stod en bit bort och besvarade hans blick. Åh vad vacker han var.
När refrängen kom reste han sig och började gå mot mig. Han tog min hand och såg mig i ögonen.
"All I Want Is You This Christmas", viskade jag i hans öra och kramade hans hand.
Efterupptädandet körde Justins livvakt Kenny oss till en resturang som vi åt på.
"Så, hur är det?" undrade Justin och log sött mot mig.
"Du gjorde min födelsedag till den bästa på länge Biebs." flinade jag och kysste honom.
"Bra", mumlade han och la sin hand över min. Vi tittade varandra i ögonen och sedan kysstes vi igen. Han var verkligen den underbaraste person jag någonsin träffat. Någonsin.

Grattis Justin!!! <3<3 Kolla inlägget under!! PS. Part 21 ligger två inlägg under om ni inte läst det !!

Angelica

Hej där!

Nu återupptar jag min novellblogg som förut var http://timeforbieber.blogg.se men denna gång på en ny domän! http://justinbieber.blogg.se klicka om du gillar Bieber noveller eller om du bara gillar bra läsning!

KRAM!

2012-03-02 @ 17:49:54
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Jossan

Bra

2012-03-04 @ 10:03:04
Anonym

Grymt bra, fortsätt såhär :D

2012-03-04 @ 18:30:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: