2012-06-04 | 16:33:22 | Kategori: Övrigt

Svar på kommentar och info om nästan kapitel

Kommentar (Sara) :
Förut skrev du som att Justin var som lixom en kändis. Men nu skriver du mer som att han är en super känslig kille som att han inte har något eget liv längre, han går bara runt och tänker på zoey hela tiden.
om Justin och Zoey älskar varandra så mycket, varför blir dom inte ihop igen då?
+ älskar dina noveller, går in varje dag för att se om det finns något nytt! ;) <3

SV; Först vill jag säga tack!! och här kommer själva svaret: Jo asså, Justin älskar Zoey, Zoey älskar Justin, Justin är kär i Zoey, Zoey är kär i Ian, hon har inte sådana känslor för Justin längre om du förstår, hon är kär i Ian.
Och jag vet inte varför Justin för ändrats så, kanske för att han förlorade Zoey :) Jag vet inte det själv faktiskt.

Sen om part 48 (tror jag) den kommer ut ikväll skulle jag tro ;) ska klippa mig nu så hinner inte skriva men den kommer ikväll i promise! <33

PS. Svara gärna på den här frågan: vill ni att jag lägger in en "extra" novell som jag gjorde när jag skrev You Make Me Happy Again (den finns på breaknoveller i kategorilistan)? Vill gärna ha svar :)

Kram!

Sara

Jah det kan du vell göra fast kanske någon som har huvudpersonen som Justin ;)

2012-06-04 @ 19:14:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: