2012-06-11 | 16:51:21 | Kategori: Allmänt

VIKTIGT! Läs bra info!

Hej, snabb förklaring förtjänar ni :) idag har jag haft skolavslutning, breaknovellen ska jag skriva klart nu, ehm jo jag kommer vara borta ett tag så på fredag eller torsdag kommer jag ha en skrivdag till bloggen, jag kommer göra massa tidsinställda inlägg som kommer publicerars två gånger i veckan i ungefär sex veckor framåt vilket blir tolv kapitel, antingen ganska lång eller kanske flera korta får se vad jag känner för, kanske kommer det extra inlägg vad vet jag! Men dessa inlägg kommer komma på onsdagar och fredagar men kika gärna in på bloggen lite oftar i fall jag skriver någonting extra :) Inläggen kommer publiceras klockan 15.00 dem dagarna! Puzz
Tja, rubriken talar :) Men nästa inlägg är en Break Novell, den har tagit lite tid och jag har varit borta hela helgen det är därför min uppdatering suger :/
Hoppas ni stannar iaf :)
Xo Lexi

Sara

YEEEEEEY! en breaknovell!

2012-06-11 @ 18:39:10
Sara G

självklart stannar vi.. alltid!

2012-06-11 @ 20:54:16
URL: http://sazzie.devote.se
Emma

vad är en breaknovell??

2012-06-13 @ 15:13:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: