2012-06-27 | 15:00:00 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 54-Justin Bieber Is Back

JUSTIN

 

Jag gick av scenen med ett leende på läpparna.
”Bra jobbat Justin!” sa Usher och dunkade mig i ryggen.

”Tack”, log jag. Scooter kom fram till oss.
”Det gick jättebra Justin.” sa han.

”Tack Scott Braun”, sa jag och flinade.

”Wooh, du är så rolig Justin, kom igen nu.” sa Scooter och dolde ett leende.

Mamma satt och väntade på mig i fikarummet, jag satte mig i soffan och tog fram min mobil.

”Vad gör du?” frågade mamma.
”Messar Ryan.” svarade jag kort.

”Ska ni träffas nu när vi ska till Startford innan turnén?” frågade hon.

”Tror det, han och Chaz kokar ihop något.” sa jag.
”Vad kul för dig lilla gubben! Hur mår flickan?” utropade mamma och rufsade mig i håret.

”Zoey? Hon mår bra, de är i Grekland”, svarade jag.
”Vad trevligt, vet hon om turnén?”

”Nej…”

Det var det jag hade försökt säga till henne men jag ville inte ta ifrån henne semestern, tänk om hon skulle bli sårad för jag inte sagt något.

Snabbt skickade jag ett SMS till henne.

 

Ska ut och turnera i ett halvår med två veckors paus i Startford och Atlanta, försökte säga det förut men du var på semester haha xo Justin

 

Efter två minuter kom hennes svar, jag skakade i hela kroppen över vad det kunde stå. Men vad hon skrev överraskade mig smått.

 

Va kul Biebs! Jag kmr sakna d! xoxo Zo<33

 

Jag blev varm inombords och lutade mig leende tillbaka i soffan, när min mobil ringde.

”Hallå?” sa jag.

”Hej Justin det är Selena!”

”Hej Sel! Hur mår du?” frågade ja.

”Super, och du?” svarade hon.

”Jättebra, är på turné.” sa jag.

”Vad kul! Jag också! Kommer du till Miami?” frågade hon.

”Ja”, svarade jag.
”Jag med! Vilket datum! Jag kommer 26 Juni!” utbrast hon.

”Jag med”, log jag.
”W-o-w! vi träffas va?”

”Självklart!”

”Bra! Vi bestämmer mera senare! Puss och hej!”

Vi lade på och nu hade jag ännu mera själ till att le, det kändes bra, väldigt bra.

 

Selenas låt Hit The Lights spelades på radion, att höra hennes röst värmde inombords, kanske var jag lite kär i henne också? Nej jag vet inte.

”Justin! Dags för scenen!” ropade Scooter till mig.

”Okidoki”, ropade jag tillbaka, reste mig och gick ut till omklädningsrummet.

När jag trädde fram på scenen skrek alla, majoriteten var tjejer men några killar och typ sådana i min ålder var där också, annars var det mest tjejer från tolv till sexton, men den här kvällen var det fler än så. Det var inte så att jag inte tycker om dem fansen men jag ville bli lite mera känd och omtyckt bland de äldre, jag älskade alla mina fans, självklart.

Jag sjöng Boyfriend, Die In Your Arms, As Long As You Love Me och alla andra från mitt senaste album ”Believe”, sedan några andra från gamla album.

 

”Du rockade ikväll Biebs! Du äger!” skrek Ryan (Good) när jag kom in från scenen.

”Tackar, tack”, flinade jag.
”Nej vi ska tacka din röööööst!” ropade Ryan och jag skrattade.

Mama Jan kom in också, hon log stort.

”Yo”, sa jag och flinade.
”Yo, du var ur grym.” sa hon.
”Jag sa ju det! Tacka hans röööööst!” vrålade Ryan.

”By the way… din flickvän var här förut.” sa Mama Jan.
”What? Vart är hon?” utbrast Ryan. Mama Jan och jag flinade.

Ryan var galen i sin flickvän Ashley Benson (de dejtar faktiskt på riktigt), så fort man nämnde henne blev han alldeles hispig, det var roligt att se.

”Hon väntar med Usher och Scooter.” svarade Mama Jan och skrattade lågt.

Ryan försvann ut och snart hörde vi Ash glada röst.
”Hej Ryan! Hur mår du?”

Jag satte mig i soffan, törsten brände i halsen, jag behövde något att dricka. Nu.

”Jag tar något att dricka.” sa jag till Mama Jan. Hon nickade, snabbt gick jag fram och tog ett plats glas, jag fyllde det med vattnet från automaten som stod på bordet i fikarummet.

Jag tömde innehållet på tio sekunder och sedan sjönk jag ner i en fåtölj, det var skönt att vara tillbaka i kändis branschen, Justin Bieber är tillbaka.  


Kommentera! <3 nästa kommer på fredag!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: