2012-07-13 | 15:00:00 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 59-Boyfriend

Lite infomartion nu, i detta kapitel ska Zoey till Justins konsert bara så ni vet ;)
"Okej allihopa, ni har träffat Zoey Martin?" sa jag och svepte med blicken från den ena i mitt crew till den andra medan jag höll i Zoeys arm. Hon log och de andra log tillbaka.
"Ja, jag har det", sa Scooter och reste sig. "välkommen tillbaka."
"Tack." sa Zoey och log ännu lite större. Hon var så väluppfostrad.
"Jag med." sa Usher.
"Inte jag." sa Mama Jan.
"Okej, Zoey det här är Mama Jan och Mama Jan det här är Zoey." sa jag.
"Hej!" sa Zoey.
"Hej." sa Mama Jan vänligt.
"Jag ska byta om, sedan börjar konserten." sa jag till Zoey, hon nickade.
"Sätt dig i soffan du", log Mama Jan, Zoey gjorde som hon sa och log tacksamt.

ZOEY

Justin gick för att byta om och jag lutade mig tillbaka i soffan, det kändes skönt att få sitta igen.
"Hur träffade du Justin?" frågade Mama Jan. Det slog mig att jag faktiskt glömt bort det.
"Jag minns inte riktigt, jag tror... just det! Antingen så sprang han omkull mig eller så var det hans fans!" sa jag och Mama Jan skrattade.
"Ja herregud dem där flickorna är som galna i honom."
"Ja verkligen."
Justin kom ut och tog med mig till en liten "vrå" där jag såg scénen bakifrån, jag kunde sitta på en stol där men jag stod helldre upp.
Justin gick ut på scénen och kom in igen, konserten hade inte börjat ännu. Efter en halvtimme skulle han uppträda, gick ut på scénen och fansen skrek så högt att jag nästan föll omkull.
Justin sjöng låtar från sitt gamla album, några från hans gamla och ja det var underbart att se honom så engerad i det han älskade.
"Och nu, Boyfriend!" sa Justin och kastade en blick bakåt, jag kunde nästan svära på att han sökte efter mig.
"If I was your boyfriend, I'd never let you go, I can take you places you ain't never been before, baby take a chanche or you'll never ever know, I got money in my hands that I'd really like to blow, swag swag swag on you, Chillin by the fire why we eatin’ fondue, I dunno about me but I know about you, So say hello to falsetto in three two..."
Jag tänkte på hur bra låten passade Justin, med mig i alla fall, han säger ju "om jag var din pojkvän så skulle jag aldrig låta dig gå."
Det borde vara "aldrig låta dig gå igen", han hade ju faktiskt haft sin chans och han sumpade den.
Justins manager Scooter stod plötsligt bakom mig, jag tittade förvånat på honom.
"Hej." sa jag.
"Hej." sa han. Jag visste inte vad han ville och han verkade inte vilja framföra det heller.
"Vad tycker du om honom?" frågade Scooter.
"Åh han har en underbar sångröst! Jättefin..."
"Jag menar vad tycker du om honom, hans personlighet och så", avbröt Scooter.
"Jaha... öh, han är en jättegullig kille som har hjärtat på rätt ställe och får mig att bli glad."
"Tänkte väl det, Justin har varit nere på sistone, men så fort du är i närheten är han sig själv igen, du är bra för honom, du borde veta det." sa Scooter.
"Är han?" frågade jag.
"Ja, han har varit ledsen, inte ens Chaz och Ryan har fått honom på bättre humör, men så fort du skickar SMS eller ringer så blir han på jättebra humör och skämtar som vanligt."
"Wow... det visste jag inte", sa jag förundrat, jag visste absolut inte att jag var en sådan glädjekälla för Justin.
"Jag hoppas att du hälsar på honom även när han turnerar(stav), han behöver det." sa Scooter, sedan gick han därifrån.

"Det ska jag." viskade jag, den lilla ilska jag kände förut var borta, nu kände jag bara medlidande för Justin, om Ian hade varit med en annan och jag fortfarande var kär i honom, gud vad hemskt. Jag skulle göra precis som Justin, jag skulle leva som Justin, jag skulle vara Justin.

Justin kom backstage för en liten paus innan nästa del av konserten, han var väldigt peppad och pratade hela tiden, jag såg på Scooter som log stort, tydligen var inte Justin jämt såhär. Ryan Good, Justins stylist var väldigt energisk, han var jättetrevlig och hade humor, jag gillade honom. Han var verkligen något upppiggande för Justin, det syntes.
Vi samlades i en stor ring och bad för Justin, det gjorde dem varje gång innan en konsert, jag hade väl sett Never Say Never.


BAM femtionionde kapitlet ute! Kommentera! <3 Nästa på Friday!


Anonym

Hej! jag har gråtit i flera dagar för att jag aldrig fick biljetter till Justin Bieber konserten i Sverige...Fick för mig att starta upp en liten blogg och dela med mig av nyheter och bilder till alla ni fans där ute. Så vill så gärna att denna blogg ska bli lite störra och vill gärna att du ska läsa den :) om du vill förstås. Du hittar bloggen på den här adrssen: http://bieber.blo.gg/

Hoppas du får en super bra dag kram!

Svar: Åh jag med! Grät också :( Självklart kollar jag in din blogg!
Kram :D
Lexi

2012-07-13 @ 20:06:02
Anonym

Hej på dig! Jag har startat upp en fansite om Justin bieber och det skulle vara kul om du ville börja läsa den :D du hittar den på http://bieber.blo.gg/

ha de bäst :D

2012-07-14 @ 15:52:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: