2012-01-31 | 16:13:09 | Kategori: Övrigt

Varför?

Part 10 under!! SKROLLA NER LITE BARA! <3
Hej fina läsare!
Jag börjar faktiskt bli lite orolig... varför kommenterar ni inte? En enda kommentar just nu skulle göra mig jätteglad!
har ni slutat läsa min blogg eller? Jag kan nästan förstå det för jag är usel på att skriva och på att uppdatera!! Jag känner mig hemsk just nu...
Snälla, snälla kommentera så att jag inte lägger ner bloggen för det gör jag snart!!!!!!
Jag känner mig som den dåligaste någonsin! :( :(
Ni är bäst ! Om ni tänker lämna eller stanna kvar kan ni väl säga?
För om ingen kommenterar så känns det inte kul att skriva... :/
//Lexi
PS. En ny design är på väg...

Klara

Våga inte ens säga att din blogg är dålig!! Den är allt annat än dålig, tråkig och allt det där. Den är jätte bra, tro inget annat! Att vi inte kommenterar, vet jag inte varför, men man orkar liksom inte :( Förlåt!! LÄGG BARA INTE NER BLOGGEN OCH SLUTA ALDRIG SKRIVA! <3<3<3<33<3

2012-01-31 @ 18:14:18

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: