2012-01-06 | 14:47:53 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 47-Please Just Die Chazy...

"Så... vad ska vi göra idag?" frågade Justin när vi satt runt frukostbordet och åt.
"Hm... det är ju ganska varmt så vi kan väl bada?" (Vi säger att det är sommar) sa jag.
"Okej!" sa Justin och Olive i mun på varandra.
"Chaz? Kompis? Ska du hänga med?" sa Justin och vi andra fnissade.
"Absolut, kompis." sa Chaz och flinade mot Justin.
"Jag kom på den sak... om typ en, två veckor är det väl vår ettårs dag om man inte räknar med alla gånger vi gjort slut?" sa jag plötsligt.
"Jo... om en vecka... eller?" sa Justin.
"Vi kan säga det", sa jag. Han nickade och log mot mig.
*
Jag bredde ut min handduk bredvid Olives. Hon och killarna hade redan hoppat i och skvätte vatten på varandra.
"Kommer du Erin?!" ropade Justin från vattnet.
"Ja då!" ropade jag tillbaka och gick ner till de andra.
Vi hade kul i vattnet i säkert en halvtimme, sedan bestämde sig killarna för att sola lite. Då gick jag och Olive till vattengrottan.
"Gud vad länge sedan..." stönade Olive ner vi hade suttit oss till rätta. Jag sa inget för jag mindes plötsligt hur jag hade sjunkit genom det här vattent och varit nära döden. Plötsligt kändes det väldigt ofräscht (stav) på något sett. Sedan började hela världen snörra.
"Är du okej?" frågade Olive. Jag skakade på huvudet.
"Jag måste ut", flämtade jag.
"o-okej, kom då." Hon gled ner i vattnet. Jag skakade på huvudet igen och pekade upp mot hålet i taket.
"Är du galen, dit kommer vi aldrig." sa Olive förskärckt.
"Jag kan inte simma under här", flämtade jag.
"Ehm... jag hämtar killarna!" utbrast Olive och dök i.
*
Snart hörde jag pojkarnas röster ovanför mig.
"Kom nu Erin, simma!" ropade Justin.
"Jag kan komma och hjälpa dig?" ropade Chaz.
"Nej." sa jag bestämt.
"Kom nu!" sa Chaz irriterat.
"Ey ta det lugnt", sa Justin till Chaz. Jag hörde en uppgiven suck och hörde hur steg avlägsnade sig.
"Justin?" pep jag.
"Ja jag är här", sa han.
"Lämna inte mig själv!" skrek jag panikslaget.
"Aldrig, jag ska aldrig lämna dig ensam."
"Bra", viskade jag.
"Jag kommer", ropade han till mig och snart hörde jag ett plask och så dök Justin upp.
"Men..." började jag.
"Kom här", avbröt han mjukt och höll ut armarna. Jag nickade och gled ner i hans famn. Han höll om mig och jag klängde fast vid honom.
Tumblr_lxait8qwjp1r5adnuo1_400_large
"Får jag?" viskade han och nickade ner mot vattnet. Jag nickade och så dök han jag blundade men kände hur han började sjunka. Han orkade inte bära mig fattade jag väl själv. Jag lösgjorde mig från honom och började simma själv och han följde efter mig. När vi kom upp till ytan igen tog han tag i mig igen och transporterade mig till stranden. Väl där la han mig i sanden och tittade oroligt ner på mig.
"Är du okej?" frågade han.
"Jepp." sa jag. Sedan gav jag honom en kram.
"Tack", viskade jag i hans öra.
"Ingen orsak." mumlade han lågt och höll om mig länge och väl...
*
När vi kom hem klampade jag dirket till Chaz.
"Jag hatar dig." fräste jag och sedan gick jag upp på rummet med Justin i släpptåg. Jag var så arg att jag kokade. Hur kunde Chaz bara gå därifrån, han hade barar lämnat mig där. Justin och Olive hade fått hjälpa mig. Jag kände mig så grymt sviken av Chaz, han hade liksom aldrig någonsin gjort så här förut!
Olive kom upp också.
"Hej", sa hon tyst.
"Hej." sa jag och Justin i kör.
"Jag gjorde slut med Chaz, jag tyckte han betedde sig så illa." sa hon tillslut.
Tumblr_lt439x6min1qmrxyqo1_500_large
"Bra gjort", muttrade jag.
"Erin..." sa Justin varnande.
"Förlåt." sa jag till Olive. Hon nickade. Vi alla tre var tysta en stund innan jag brast i gråt och både Justin och Olive tröstade mig.
"Tack", snyftade jag och de log. Jag älskade de båda två, Justin som både pojkvän och vän och Olive som min bästa vän över alla vänner jag haft. Någonsin.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni blev belåtna, jag blev det i alla fall! Kommentera nu!
<3<3

ellen

skit bra! mera!

2012-01-06 @ 15:43:25
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
ellen

http://justinbieberstoorys.blogg.se/2012/january/medans-ni-vantar.html#comment



Nu har jag frågestund på bloggen! FRÅGA DU MED!

2012-01-06 @ 22:32:58
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Evelina & Sandra

Kul att du är med . Meddelar när vinnarna är uppe !;D

2012-01-07 @ 09:49:42
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/
Evelina & Sandra

Nu är länkarna uppe på bloggen kolla gärna in om det blev du !:D



http://ponnygalnaa.blogg.se/2012/january/lankarna-d.html#comment

2012-01-07 @ 11:30:12
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: