2012-01-03 | 18:17:42 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 46-The Last Song

Tre veckor senare
Vi hade blivit helt sams nu. Jag och Justin alltså. Plus våra crew:n. Så vi kunde fortsätta vår gemensamma turné.
"Har du kommit på något nytt ännu?" frågade Olive. Hon och jag satt i mitt rum och försökte komma på en ny låt till nästa konsert. Vi hade lovat Startford något "extra" eftersom det var vår hemstad och vår sista konsert innan vi skulle ta en paus i två veckor.
"Kan vi inte bara sjunga typ Someone Like You eller Stronger? Måste vi hitta på en egen låt?" suckade jag.
"Jepp." stönade Olive. Vi både var så trötta att vi höll på att ramla ihop i högen av ihop knycklade pappersark.
"Tjejer! Det är dags för fika!"  ropade Bee (Beyoncé).
"Okej!" ropade vi tillbaka. Jay-Z, Kanye, Bee, Tanya och Lissa (två andra i mitt crew) satt och mumsade på varsitt kärleksmums.
"Vart är Justin, Scooter och de andra?" frågade jag.
"Vet inte, de skulle någonstans och fixa något." svarade Kanye.
"Okidoki." sa jag och hällde upp lite saft i min plastmugg. Vi pratade en stund om den här "extra" låten och kom fram till att vi skulle framföra varsin låt av någon annan i våra crew eftersom både jag och Justin hade en artist i våra crew.
Bee, Kanye och Jay-Z gjorde sten-sax-påse om vems låt jag skulle sjunga. Bee vann och vi bestämde att jag skulle sjunga Broken Hearted Girl som var min favoritlåt av henne.
Efter det kom Justin in och så bestämde vi också att när vi skulle sjunga duetten på "Overboard" skulle vi ha fyverkirier eftersom vi skulle vara utomhus på konserten.
Några dagar senare
Nu var det dags, Justin var precis klar ute på scén och nu var det min tur med "överraskningen".
"Hej Startford!" ropade jag och alla skrek och blev helt galna.
"Startford är min hemstad som ni alla vet och jag vill ge er en extra sång som jag valt själv som min stylist Beyoncé gjort från början! Kom ut Bee!" ropade jag och Bee kom skrattandes ut på scénen.
"Hej allihopa!" ropade hon, gav mig en kram och såg gick hon backstagde igen.
"Okej..."
"You're everything I thought you never were
And nothing like I thought you could have been
But still you live inside of me
So tell me how is that

You're the only one I wish I could forget
The only one I love to not forgive
And thought you break my heart
You're the only one

And though there are times when I hate you
Cause I can't erase the times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you its pains me to say
I know I'll be there at the end of the day..."

Publiken sjöng med och jag njöt. Jag såg mot alla fansens ögon och upptäckte hur mycket jag faktiskt älskade dem. Tårarna steg i ögonen men jag fortsatte sjunga med all min stryka.
22568_340387452587_279088432587_4608623_5216511_n_large
När jag var klar applåderade de alla eldigt. Nu rann tårarna ner för mina kinder.
"Jag älskar er så mycket! Tack så himla mycket!" grät jag och alla sa "aww" och så.
När jag kom backstagde föll jag ihop i Bee's famn och grät ut. Hon kramade mig och alla i mitt crew plus Olive kom och klappade om mig. Jag kramade dem alla, en efter en. Det kändes underbart att ha så nära vänner. Sedan kramade jag alla i Justin crew också och avslutade med att krama Justin.
***
Resten av konserten hade gått super, jag och Justin hade gjort succé med Overboard-framträddantet (stav).
Efter konserten hade vi haft "efterfest" och hade varit uppe tills klockan halv sex på morgonen.
Just nu låg jag och tittade på Olives hand som låg utanför hennes madrass.
Det knackade försiktigt på dörren.
"Kom in, tyst." viskade jag. Dörren öppnades och Justin smög in.
"Hej", log han.
"Godmorgon." sa jag.
"Är du trött?" frågade han.
"Nej, vad är klockan?"
"Två på morgonen, jag menar dagen." flinade han.
"OMG! Har jag sovit så lämge?" utbrast jag så att Olive flög upp ur sin säng, eller ja, madrass.
"Vad? Va? Brinner det?" Sa hon sömndrucket. Jag och Justin fnissade.
"Nepp, jag fick bara veta vad klockan var." sa jag.
"Vad var hon då?" suckade Olive och la sig ner igen.
"Två på dagen." sa jag.
"Va?! Så mycket!" skrek Olive och flög upp igen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt att den inte hade kommit tidigare... hoppas ni inte tröttnar på den dåliga uppdaten men den kommer att bli super när jag är hemma igen och kan enkelt komma in på datorn och uppdatera, okej? Ni är bästa läsarna ever! Glöm inte det! <3<3





ellen

jätte bra!

2012-01-06 @ 15:40:30
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: