2012-01-25 | 21:42:08 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 8-SMS

Hej! Du har inte hört av dig på länge! Vad har hänt? Love you... <3
SMS:et kom från Lesslie och jag fick nästan tårar i ögonen. Jag svarade genast.
Jag är så himla ledsen Less! Jag har haft fullt upp! Sorry... jag ska berätta allting på måndag! <3<3
Sedan messade jag samma sak till Effie. Hennes svar kom snabbt och jag blev lättad över att läsa vad som stod.
Det gör inget love! <3<3 Hoppas att det är bra saker du tänker berätta för oss! :D
Jag log lite och gick ner till TV-rummet. Ingen var där så jag satte på TV:n. Det första jag fick se var en bild på mig och Justin från igår när vi hade kramats utanför SB. Nyhetsuppläsaren Rita Parks började skvallra om hur fans slagit ner mig och om hur Justin hade följt mig hem.
"Fan!" muttrade jag och hade lust att kasta något i Ritas perfekta ansikte.
Min mobil ringde och jag svarade frustrerat.
"Zoey." fräste jag.
"Jag hör att du kollat på nyheterna", sa Justin i andra enden.
"Ja." suckade jag och satte mig i soffan.
"Förlåt... det är mitt fel allting som har hänt." sa han och jag kände en illning(stav) av dåligt samvete.
"Nej, nej! Absolut inte! Jag skulle aldrig skylla på dig för det här." sa jag snabbt.
"Jamen..."
"Inga men! såklart att det inte är ditt fel." avbröt jag och reste mig från soffan, istället gick jag ut i köket.
"Om du säger det så..." Jag log när jag hörde hans ironiska tonfall.
"Så... något nytt? Ska du göra en duett med Kanye West eller LMFAO?" sa jag och Justin skrattade.
"Nej, inte just nu." Jag knäppte på radion och Demi Lovatos låt Skyscraper började spelas.
"Med Demi då?" frågade jag och satte mig på köksbänken.
"Nepp, men det var faktiskt tal om det ett tag, men vi orkade helt enkelt inte." sa Justin.
Vi pratade en stund till, sedan la vi på. När vi gjort det kom en zombie in i köket och öppnade kylskåpet.
"Var hälsad o zomibe." sa jag och hoppade ner från kökbänken.
"Lägg av", fräste zombien och vände sig mot mig.
"Nämen oj! Det var ju inte en zombie! Det var Zilla!" tjöt jag och kunde inte låta bli att undgå hur det ryckte i Zillas mungipor.
"Käften", sa hon, sedan vandrade hon mot glasen som stod prydligt uppradade och nydiskade på diskbänken.
Måndagen
"Jag såg dig på TV!" tjöt Effie när vi mötes utanför skolporten.
"Jag vet", suckade jag och kramade henne.
"Är du inte glad?" Jag skakade på huvudet och log lite.
"Det var ett 'hon är en hora som dejter Bieber' repotage(stav)!" sa jag och Effie skrattade.
"Nej..!" Men hon lätt inte så övertygande hon ville. Lesslie kom mot oss. Hon såg upprymd ut.
"Du var med på TV! På de lät det som om du är värsta horan! Och att det var du som startade bråket mellan de där fansen." sa hon allvarligt.
"Jag vet." mummlade jag. Effie och Lesslie la sina armar om mig och kramade mig.
"Det gör inget, ingen ser på Ritas skräp." tröstade Effie.
"Varför ger folk mig konstiga blickar då?" frågade jag och tittade på mina vänner.
"Jag vet inte", sa Lesslie. Hon såg uppriven ut, jag tyckte så synd om henne och Effie som hade en sådan vän som jag.
*
Efter skolan gick vi hem till mig och pratade, pratade, pratade och pratade. Det var faktiskt riktigt kul men mitt i samtalet ringde min mobil.
"Det är Justin." sa jag. De nickade förstående och såg upphetsade ut båda två.
"Hallå?" sa jag.
"Hej! Hur gick det idag?"
"Jo tack bra! Men de stirrade knäppt på mig", svarade jag.
"Asså jag fattar om du inte vill dejta mig mera..."
"Äh Justin säg inte så! Såklart jag vill dejta dig!"
"Säkert?"
"Jaa!"
"Bra, vill du ses nu på fredag?"
"Tänkte väl det, jag möter dig vid fem utanför mitt hus." skrattade jag.
"Okej! Ses då love!"
"Hejdå..."
Vi la på och tjejerna såg förväntasfullt på mig.
"Vad?" De fnittrade och då kunde jag inte hålla mig.
Vi började gapskratta, sedan kom Zilla in och förstörde det roliga med sin predikan om att plocka undan efter sig i köket...



Förlåt för kort men jag hinner inte mera nu!! Jag skriver mer imorgon! KOMMENTERA NU! <3<3

ellen

jätte bra!

2012-01-26 @ 06:37:52
URL: http://ellennells.devote.se
L

gooood ♥

2012-01-26 @ 20:19:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: