2012-01-31 | 18:28:06 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 11-Damn You!

Innan ni läser vill jag tacka för den underbara kommentaren från Klara!! Tack så mycket, en ända kommentar hjälpte mig så mycket!! Lovar att inte lägga ner bloggen så länge ni fortsätter att kommentera så jag vet att ni är kvar! <3<3

Tumblr_llald26ykc1qdoecso1_500_large
"Vi borde göra fler sådana där kvällar!" sa Zilla när killarna gått.
"Ja", log jag och hjälpte henne att plocka in disken i diskmaskinen. Zandra kom ner.
"Cya." sa hon kort och tog fram mjölkpaketet.
"Varför var du inte med på middagen?" frågade Zilla vaksamt medan hon satte på diskmaskinen.
"Jag ville inte", svarade Zandra.
"Är du inte hungrig?"
Zilla såg verkligen sur ut nu.
"Jo, men jag ville inte se er slössa bort er tid med de där svekfulla kändisarna." sa Zandra. Hon hällde mjölk i sitt glas och började gå ut ur köket.
"Sluta säga så! Bara för att din kille inte är känd!" fräste Zilla. Zandra rusade tillbaka och hällde mjölken över henne så överraskande att Zilla skrek till, jag med ärligt talat.
"Men vad gör du?!" vrålade Zilla och sparkade till Zandra på smalbenet.
"Aje!"
Snart låg min två storasystrar på golvet och brottades, de slogs som galningar.
"ZAVANNAH KOM! KATTTIGHT!" ropade jag till min lillasyster som genast kom settandes.
"Vad..."
Zavannah kom in i köket och såg förvånat på Zilla och Zandra.
"Vad bråkar de om?" frågade hon.
"Tja... pojkvänner." sa jag.
"Har de samma pojkvän och fightas om det?" undrade Zavannah nyfiket.
"Nejnej, enligt Zan är det förbjudet att dejta kändiskillar och då drog Zilla på med 'bara för att du inte har...' tjafset." berättade jag.
"Aaa..." log Zavannah. Tillslut slutade Zan och Zilla att bråka.
"Sluta flina", fräste Zan åt oss för jag och Zavannah hade börjat gapskratta.
Zilla log också och snart skrattade hon med, tillslut skrattade vi allihop.
"Förlåt", sa Zan efter en stunds skratt.
6795916149_d2d0562496_z_large
"Det är lugnt, förlåt själv." sa Zilla. Vi log mot varandra och gick sedan ut i vardagsrummet för att se ett avsnitt av Vänner.
Två dagar senare
"Nu är det allvar elever, ni måste fokusera, läsa på, verkligen." sa mr. Dagy, min tråkiga klassföreståndare.
"Men tänk om man inte orkar!?" ropade någon.
"Då åker man ut från gymnasiet inom två dagar." sa mr. Dagy tvärsäkert. Ingen sa något mer, istället började alla viska och hyscha till varandra.
På rasten berättade jag för Effie om vad mr. Dagy sagt idag på lektion om 'nu är det allvar'.
"Ja vet, det sa mrs. Finnygan också", suckade hon och sjönk ner på en bänk. Jag satte mig bredvid henne.
"Är Lesslie sjuk?" frågade jag och såg mig om.
"Ja, hon ringde mig igår." svarade Effie.
"Tycker du jag ska ringa Justin idag och fråga om han vill hitta på något på fredag?" undrade jag.
"Nej, du ska fråga om han vill gå på en dubbeldejt med mig, Chris, dig och han själv!" sa Effie och flinade.
"Jaså? Vem är Chris?" frågade jag nyfiket.
"Bara en kille jag är tillsammans med", sa hon fillurit(stav).
"Menar du Christopher Wood?" undrade jag.
"Japp", sa Effie och nickade gillande åt sig själv.
"Jag visste att du var intresserad av honom men när blev det ni?"
"Idag på lektionen, coolt va?"
Jag nickade och började drömma med en gång om hur det skulle vara att gå på en dubbeldejt med Justin...
"Okej", sa jag.
"Okej vad?"
"Okej jag frågar om han vill gå på dubbeldejt." sa jag. Vi log mot varandra och sedan skildes vi åt för att gå till våra lektioner.
*
"Ms. Martin! Vad var det jag just sa?"
Jag tittade upp och fick se mr. Niall's sura min ovanför mig.
"Justin?" sa jag dumt och alla skrattade.
"Nej... vad sa jag om det kalla kriget?"
Jag rodnade lätt och upprepade allting jag visste om det kalla kriget.
"Jag menade inte så", muttrade mr. Niall och gick vidare.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Varsågoda!! Tack för alla kommentarer!! <3<3


:)

awesome :D

2012-02-01 @ 20:45:39
Anonym

mer

2012-02-02 @ 18:11:16
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Sandra

Gryyyymt bra :D

2012-02-02 @ 20:13:05
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: