2012-01-28 | 19:30:19 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 10-Stronger

"Vad vill ni ha?" frågade servitören mig och Justin.
"Pizza!" sa jag och Justin på samma gång. Servitören såg förvånad ut men antecknade vår beställning.
"Vilka pizzor?" frågade han.
"Hawaii", sa Justin och slängde med håret. Jag fnissade till och log sött mot servitören.
"Vesuvio(stav) tack."
Han nickade, antecknade och försvann.
"Varför Vesivio(stav)?! Det är liksom skina och ost, inget annat, gud vad tråkigt!" suckade Justin.
"Och tomatsås smarto", tillade jag.
"Min pizza har i alla fall godsaker som anans!" sa Justin och såg mallig ut, på skoj då.
"Näe... är det sant!?" utbrast jag och tog mig för pannan.
Vi pratade en stund och så kom våra pizzor. Till det drack vi båda cola, en favorit bland oss...
*
Två timmar senare gick vi hem. Klockan var halv nio på kvällen och vi valde att promenera.
"Det börjar bli kallt", sa jag dumt. Justin nickade och dolde ett leende.
"Ja..." sa han med skratt i rösten. Jag knuffade till honom i sidan och flinade.
Vi hade kommit fram till mitt hus.
"Tack Justin... det ver trevligt! Vad sägs om att ta en fika imorgon på eftermiddagen?" frågade jag och kramade honom.
"Ja gärna! Ska jag komma förbi vid tre?" Jag nickade och log.
"Det blir bra",
Vi tittade på varandra sedan tog han tag i mig och kysste mig. Jag hade aldrig varit med om något liknande, jo jag hade kysst killar förr men det var något speciellt med honom. Jag besvarade hans kyss och la en hand på hans.
Vi bara stod där och hela jag exploderade. Jag ville så gärna att detta ögonblick skulle vara för evigt...
377918_304574012918164_106345739407660_841774_708929847_n_large
Vi bara stod där, sedan drog jag mig lite undan och tittade förläget ner i marken.
"Förlåt..." sa han och rodanade. Jag tittade upp på honom igen.
"Förlåt?" sa jag och han tittade undrande på mig.
"Va?"
"Tror du att jag inte njöt av det?! Justin det där var det mest underbara ögonblicket i hela mitt liv, jag menar det!"
Han tittade leende på mig.
"Jaså?" sa han och la en hand på min kind. Jag la min hand över hans igen och nickade.
"Såklart", viskade jag. Vi tittade på varandra en lång stund, men Zandra förstörde det vackra ögonblicket genom att slita upp dörren och stirra på oss.
"Kom in nu Zoey!" fräste hon och drog in mig.
"Hejdå! Ses vid tre!" ropade jag till Justin som såg ganska förvånad ut men han sa inget.
"Men vad håller du på med?!" morrade Zandra när vi kommit in i hallen och stängt dörren.
"Vadå?!" fräste jag.
"Han är inget att lita på idiot! Du kan inte mena allvar att du väljer honom!" skrek hon.
"Vadå?! Du ska inte bry dig!" skrek jag tillbaka.
"Wowowow... vad bråkar ni om?" frågade Zilla som just kommit in i hallen.
"Hon går för långt med den där Justin! Jag såg dem just kyssas!" fräste Zandra.
"Och?"
Jag suckade av lättnad när Zilla höll med mig.
"Vadå och? Du vet ju hur sårad hon blev av Chad! En kändis är ännu värre!"
Zandra var alldeles röd i ansiktet och såg minst sagt arg ut.
"Min egen pojkvän Matt fick mig att inse att killar faktiskt inte är så dumma... och Matt är ju också kändis!" sa Zilla.
Just det, Zillas pojkvän Matt Davis var ju faktiskt skådis... tänkte jag och kände hoppet växa.
"Det klart..." mumlade Zandra.
"Tack för att ni förstår mig, jag går nu", sa jag och gick upp till mitt rum. Det första jag gjorde var att ringa Lesslie och Effie.
Lesslie hade cool app (vi alla hade Iphone) som gjorde så att man kunde prata alla tre, den var gratis, nästan den kostade fem spänn så jag och Effie laddade ner den också. Sedan pratade vi i femton minuter innan vi bytte till något billigare, hemtelefon. Zilla hjäpte oss att prata alla tre på samma gång, det var något special nummer grejs men det funkade i alla falll.
"Så var han bra på att kyssas?" frågade Effie nyfiket.
"Tja... ja det var han! Åh gud vad mjuka hans läppar var!" stönade jag. Vi skrattade och fortsatte att babbla på om ditt och datt.
Klockan ett på natten avslutade vi samtalet.
Jag gick inte och la mig, nej istället satte jag mig vid datorn och gick in på olika fansiter och annat om Justin. Jag ville se lite mer om hur han var som artist, jag lyssnade till och med på några låter. Drummer Boy och duetten med Maria Carrey tyckte jag mest om.
"Zoey går du och lägger dig nu?!" ropade Zilla från badrummet.
"OKEJ!" ropade jag tillbaka och stängde av datorn.
*
Nästa morgon kom Matt hem till oss. Vi fick en liten "idé" jag och Zilla. Vi skulle ha som en parmiddag, jag och Justin, Zilla och Matt! Perfekt...
Jag ringde genast till Justin som såklart sa ja. Bara en kvart senare kom han.
Vi hängde hela dagen, chillade, pratade, skrattade, såg på film o.s.v...
Tillslut var det dags för att göra middag. Killarna stannade i köket medan jag och Zilla började gör i ordning mat. Det blev Lööfbiff med ungbakad potatis.
"O-M-G!" sa Zavannah som just kommit in i köket med sin kompis Nadja.
"Stick!" fräste jag.
"Kom och hjälp till!" sa Zilla. Vi blängde på varandra en stund och sedan lät jag de komma in.
Ungarna hjälpte faktiskt till och snart var maten klar, men när vi skulle äta fyllde Nadja och Zavannah upp till Zandra och gömde sig där, de ville inte se oss med våra killar.
*
Vi hade just käkat klart och nu satt vi och kollade på Titanic.
"Om du frågar om jag gråter blir det synd om dig", varnade jag Zilla som bara skrattade och pussade Matt på kinden.
"Det är ingen fara, det kommer jag få säga till honom." sa hon och vi andra skrattade. Jag låg i Justins famn och han hade armarna om mig. Zilla och Matt hade även dem armarna om varandra men det jobbiga var att de kysstes varje gång paret i filmen kysstes.
"Dagens ungdomar..." suckade jag och Justin skrattade tyst.
"Men det är ju du som är 'dagens ungardomar' just nu, där är väl... 20, 30 år eller något?"
"33", sa Matt.
"22", sa Zilla.
"Okej... de hörde visst vad vi sa", sa jag bekymrat.
"Ja, jag trodde de typ var i en ljudisolerad cell eller så..." sa Justin.


Så... nu är det bra! <3 Nu vill jag ha fem kommentarer på det här inlägget! Skippar att ni behöver kommentera två gånger till på Part 9 men nu vill jag ha 5! Okej?!
Just nu är jag uber sur för att jag ska åka till London när min kompis har övernattning jag har inte träffat henne på säkert ett halv år! MER!!!! Jag vill vara med henne! FAN!! :/
Aja att åka till London ör väl ändå bra... ska köpa Someday!!
<3
Love u guys!!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: