2012-02-26 | 22:03:32 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 20-Unbroken


(lyssna medan ni läser)
När jag kom hem hade Zilla och Zavannah redan kommit hem. Lyckligtvis hade Zandra inte sagt något om att jag skärt mig i handleden vilket jag uppskattade riktigt mycket.
Jag gick direkt upp till mitt rum och satte mig på sängen. Ingen ville veta av mig... vad skulle jag göra då?
Efter en stund tog jag fram mobilen och letade igenom telefonlistan för att se om någon där inte hade råkat ut för Donnas våld.
Tillslut ringde jag min kusin Kendall som bor i Kanada alltså ganska långt härifrån.
"Hej kusin!" ropade Kendall när hon svarade.
"Hej!" utbrast jag glad över att få höra lite vänlighet.
"Mamma berättade igår  att vi ska åka till er på måndag, alltså imorgon, och stanna hela veckan, då skulle vi åka på måndagen efter!" berättade hon entusikastikst.
"Jaa! Gud vad kul! När kommer ni?!"
"På morgonen! Jag ska vara med dig i skolan varje dag, om jag vill förstås och det vill jag!"
"Är det sant?!" tjöt jag.
"Japp! Berätta för de andra nu!"
"Okej! Ringer tillbaka sedan!" sa jag.
"Gör det!"
Vi la på och jag sprang ner till de andra.
"Lystring allihop! KENDALL OCH DE ANDRA KOMMER IMORGON!" vrålade jag. Zavannah tjöt av glädje och det gjorde de andra också. Fast antagligen visste Zilla det redan.
Sedan gick jag upp och ringde till Kendall igen. Vi pratade och pratade, i säkert en timme, tillslut berättade om Donna Leefold och min situvation, om Justin, om skärsåren, om allting.
"Men herregud! Stackare! Jag ska klå upp den där Donna-jävlen!" fräste Kendall.
"Hennes tortyr märke kommer sättas på din panna så fort du sticker in huvudet i skolan..." suckade jag.
"Aldrig, jag kan stå på mig, hon ska få för vad hon gör! Bara för att ditt ex var Justin Bieber!" utbrast hon upprört. Jag uppskattade att hon sa "ex" när det gällde Justin, det kändes lättare på något sett då.
Nästa dag
Kendall, jag, Zavannah, Zandra, Zilla, Kristy, Kelly och Kimberly samlades i en stor gruppkram och skrek "heeej" så fort de stigit ur bilen som Kathryn kört dem i.
Kathryn är mamma till Kendall, Kristy, Kelly och Kimberly, hon är vår moster alltså.
Kendall är sjutton som jag, Kristy är nitton, Kimberly är fjorton och Kelly är tjugotvå som Zilla.
Med än gång gick vi till skolan, Kim med Zavannah, Kendall med mig och Kristy gick med Zandra till universitetet där hon studerade.
Så fort vi kom till skolan stod Donna där med ett brett flin på läpparna.
"Nämen vem har hon med sig idag då? Livvakten?" Sa Donna och skrattade hånfullt. Hennes gäng gjorde detsamma och mest gjorde Prim det. Åh gud vad jag hatade henne.
"Näe, jag heter Kendall Ityvana Martin och är hennes kusin." sa Kendall och pekade på mig.
"Ityvana? Ha! Vad är det för namn?" fnös Donna föraktfullt.
"Du förstår Donna, det är ett italienskt namn, vi är nämligen italiernare, hela buten, den här tjejen och hennes familj också." svarade Kendall och jag skulle kunna kyssa henne av glädje.
"Hennes mamma och pappa också? Mördaren och offret alltså." undrade Donna och log sötsliksigt.
"Våga inte prata om henne föräldrar, det vet inte ett dugg." sa Kendall och ställde sig framför mig. Jag visste att Kendall kunde slå till den som prata skit om hennes släkt och det verkade vara i den situvationen nu. Men det visste ju inte Donna. Som tur var.
"Ojdå! Ögontjänaren blev arg! Vad ska vi göra?" skrattade hon.
"Jag ska våga inte säga ett ord till om Tatiana och Lewis." morrade Kendall.
"Menar du mördaren och offret? Så det är det de heter? Borde dem inte aaa-jag-är-en-player och jag-mördar-min-fru?" hånlog Donna.
"Du vet inte ett dugg din korkade, fula bitch." väste Kendall.
"Lugna dig Kendall", viskade jag och drog henne i armen. Folk hade börjat samlas runt oss nu och tittade intensivt på bråkmakarna. Däribland Effie och Lesslie. Jag gav dem en blick som jag visste skulle få dem att  få dåligt samvete.
"Bitch? Var det de bästa du kunde komma på?" fnös Donna men man såg hur självförtronendet sjönk.
"Näe, vad sägs om ful bitch? Äcklig bitch? Bitchig bitch? En jävla player bitch diva?!" rabblade Kendall.
"Du är en bitch, en ful en också." sa Donna stött.
"Du kallar inte mig för bitch." fräste Kendall.
"Vad skulle du kunna göra egentligen? Ingenting!" skrattade Donna. Då hände det. Kendall lyfte handen och gav Donna en ordentlig örfil så huvudet kastades åtsidan och kinden blev röd.
Alla flämtade till runt oss och då tog jag mod till mig.
"Jag hatar dig! Du har förstört mitt liv?! Varför kan du inte bara fatta att jag blev bedragen av Justin och att det är över! Varför har du ett sådant jävla problem med att jag var ihop med en kändis?! Vet du inte hur mycket det smärtar mig just nu?! Jag mår hemskt! Alla bara struntar i mig! Jag fattar inte hur alla kunde lämna mig! Speciellt ni!" skrek jag och vände mitt pekfinger mot Effie och Lesslie som såg ut att vilja börja gråta.
Kendall la en arm om mig och då passade Donna på. Hon slog Kendall mitt i ansiktet.
Kendall fick utbrott, hon sparkade och slog Donna till hon bad om nåd. Vid det laget blödde hon näsblod och hade ett litet blödande sår i pannan.
"Kom", viskade Kendall till mig och ledde mig bort från skolan, bort från Donna, bort från folk som vänt mig ryggen.

Justin
Jag hade just fått iväg Selena när det återigen ringde på dörren. Där utanför stod en mörkhårig tjej som såg ut att vara i Zoeys ålder.
"Hej?" sa jag och log lite.
"Hej, jag heter Kendall Ityvana och är kusin med ditt ex, jag skulle vilja reda ut ett par saker med dig om det är okej?" sa hon snabbt.
"Ja..." sa jag förvånat och släppte in henne.
"Bra, första frågan är, varför var du otrogen?"
"Jag vet inte..." suckade jag och lutade huvudet i händerna. Efter en stund tittade jag upp på henne och då log hon svagt mot mig.
"Du får gråta om du vill", sa hon.
"Tack." mumlade jag och lät tårarna rinna ner för mina kinder medan jag besvarade hennes frågor om varför jag gjort vad.

Hope u like it!! KOMMENTERA!!
Jag blev väldigt nöjd!! Men fick bara EN kommentar på förra? Snälla kommentera mera för jag vet att jag har flera än en läsare!! Love u!!

Sara

Äntligen fick den uppkäftiga bitchen stryk! Jag har väntat på det lääänge!

2012-02-27 @ 19:25:20
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
klara

jätte super mega bra!! Snälla, skriv mer!!

2012-02-27 @ 20:33:23
öa

GRYMT!!!

2012-02-27 @ 20:37:48
jossan

Super bra!! vill ha mmerr!!!

2012-02-27 @ 21:39:13
marija

grymt,äntligen fick Donna stryk!

2012-02-28 @ 10:35:21

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: