2012-02-08 | 19:34:42 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 15-He? He Who?

FEM KOMMENTARER IDAG!!M<333
Jag satt i soffan och tittade på en film med Ian Somehalder som hette "How To Make Love To A Woman".
Den var riktigt bra, en kille från Hangover var med och Ian var snygg som vanligt... han spelade en kille som hette Daniel och var en barndomsvän med en tjej som en kille i filmen var kär i och så vidare...
"Hej dude! Vad händer?"

Zandra kastade sig i soffan och knuffade till mig.
"Kollar film", sa jag och försökte resa Zan som nu hade brottat ner mig så jag inte kunde se Ians ansikte längre.
"Lägg av jag ser inte!" fräste jag och försökte sätta mig upp.
"Vilken film? Oh my god är det Ian Somerhalder? Gud vad snygg han är asså!"
Jag himlade med ögonen av ren sarkasm.
"Och det kom du på nu?" suckade jag. Zan kastade en kudde på mig sedan kollade vi under tystnad vidare på filmen.
Snart kom Zavannah och Zilla också, de tyckte att Ian var lika het som en vulkan om jag ska citera dem.
"Familjeträff i soffan eller vad?" skrattade jag och lutade mig mot Zillas ben.
"Matt kommer över ikväll, vill Justin också vara med?" sa hon och fångade upp en av mina hårslingor.
"Kan fråga, vad ska ni göra?" svarade jag.
"Tja, se på film, äta, kanske gå ut efteråt jag vet inte..."
"Eller så kan vi se på bio! Jag vill se In Time eller, eller jag vet! The Help?" utbrast jag ivrigt.
"The Help? Har du inte redan sett den?" undrade Zilla misstänksamt.
"Kanske det... men det är så inte poängen!" suckade jag. Hon ryckte på axlarna.
"Jag frågar Matt", sa hon efter ett tag och reste sig.
***
"Jag såg en film med Ian Somerhalder igår, han var så snygg." utbrast jag när Effie, Lesslie och jag träffades nästa dag i skolan.
"Vilken?" frågade Effie ivrigt. Ian var nog ganska hög på hennes dregellista.
"How To Make Love To A Woman." sa jag.
"Den har jag sett!" ropade Lesslie triumferande.
"Visst är den bra?" undrade jag och knuffade till henne i sidan.
"Antar det", sa hon svävande.
"Kom igen! Erkänn! Du gillar också Ian!" sa Effie retsamt. Vi knuffades och skrattade hela vägen till klassrummet. På matten fick Mr. Yanis säga till oss minst hundra gånger innan vi slutade fnittra för att koncentrera oss på Algebra.
"Shit vad jobbigt det där var!" stönade Lesslie när vi kom ut från klassrummet.
"Jaså? Har plugghästen huvudvärk?" retades jag.
"Håll tyst Zoey." suckade hon och slog till mig på armen.
"Det där var oförlåtligt min vän", sa jag milt och slog henne tillbaka.
"Inte slåss i korridoren!" ropade Tim McGraw till oss och log mot Lesslie.
"Va?" sa jag och flinade mot honom.
"Men får inte slåss i skolan Zoey, har din mamma inte lärt dig det?" kontrade han.
"Jodå, absolut men frågan är vad som stannade kvar och vad som försvann ut i tomma intet." svarade jag. Tim skrattade och vände sig mot Lesslie.
"Visst får man inte Less?" log han, sedan gick han därifrån med huvudet högt. Vi tittade länge efter honom.
"Han kallade dig Less!" ropade Effie förtjust.
"Jag vet!" utbrast jag. Vi utbytte en blick och tittade sedan menande på Lesslie.
"Eller hur Less?" sa vi på samma gång och skrattader åt vårt skämt.
"Ha-ha, jättekul", muttrade hon och tittade surt på oss.
"Men kom igen! Tim Gillar dig! Ni kommer gifta er och ta examen ihop!" flinade Effie belåtet.
"Ah säkert, som om jag skulle vilja vara tillsammans med McGraw? Han är ju helt flippad ju!" suckade Lesslie.
"Mm visst, varför tittar du på honom som om han vore ett MVG?" sa jag retsamt.
"Det gör jag ju inte! Dessutom suktar jag inte efter MVG:n utan MVG:n med tre plus."
Jag och Effie tog tag i henne och drog med henne till Tim.
"Säg det till honom", sa jag bestämt.
"Att ni inte tar och skaffar lite IQ era idioter." fräste Lesslie och knuffade oss mot nästa lektion.
*
På kvällen ringade jag till Justin för att se om han ville göra något imorgon eller så.
"Hej!" sa jag när han svarade.
"Hej shawty", sa han med hes röst. Det lät inte som en av Justins vanliga hälsningar, vad hade hänt?
"Har det hänt något?" frågade jag oroligt.
"Kom bara inte hit", viskade han.
"Va? Varför?" undrade jag och kände hur rädslan kröp i mig.
"Han vill inte att någon ska lägga sig i, kom bara inte hit!"
"Han? Vem han?" utbrast jag.
"Nej..." 
"Justin!" ropade jag och klumpen i halsen växte.
"Nej jag..."
Samtalet bröts. 
"JUSTIN!" skrek jag och började gråta. Zandra kom in rusandes.
"Vad har hänt?" frågade hon och kramade mig.
"Det är Justin... det har hänt något med honom och han bad mig att inte komma till honom... sedan bröts samtalet." snyftade jag.
"Vart bor han?" undrade Zan. (nu säger vi att dem bor i Atlanta och om jag sagt något annat så gäller det inte!)
"Agency LLC 162 5th Avenue." sa jag snabbt.
"Bra, då åker vi!" sa hon och drog med mig ut till hennes bil.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tack för alla kommentarer!! Love u belibers!!

Anonym

jättebra

2012-02-10 @ 19:28:29
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Jossan

Super!! Kmr det en del idag? LÄNGTAR!!!! :D

2012-02-16 @ 14:08:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: