2012-08-22 | 14:37:19 | Kategori: Allmänt

Sorry alla...

Hej läsare!
Jag är ledsen men min skrivlust är död, jag vet att det är taskigt mot er och så men skolan började idag och jag är trött på allting just nu, allt jag vill är att kolla på Johnny Depp filmer hemma i mitt rum hemma hos min mamma och strunta i allt, men det går inte för jag är hos pappa, har skola och kompisar, men aja... bloggen kanske inte kommer vara så aktiv, jag är jätteledsen och älskar er mina fina, fina läsare som stannat kvar så länge!!! jag älskar er!!
Men jag orkar inte just nu och jag känner mig hemsk, har kramat kompisar och genomlidigt pinsamheter och otur idag, så jag orkar faktiskt inte, höll på att börja gråta idag innan skolan haha :(
Så... jag hör väl av mig snart.... förlåt.
- Lexi


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: