2012-04-19 | 18:54:23 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 33-Fun face

TRE VECKOR SENARE
"Hej!" sa Selena.
"Hej!" sa jag. Justin tittade på oss och gjorde en anstas till att sucka.
"Hej!" sa Selena igen men ingen rekation hos Justin. Han öppnade munnen, försökte säga något, men stängde den igen.
"Fan också, det här går inte!" suckade Selena. Jag skakade irriterat på huvudet.
"Näe... snart behöver vi proffs hjälp", suckade jag.
"Eller hur." Selena log mot mig och jag log tillbaka.
"Nej nu måste jag gå, vi ses!" sa hon efter ett stunds tystnad. Vi kramades och sedan gick hon. Jag satte mig i Justins famn och han kramade mig.
Jag gick in på Twitter, en massa, massa, hatmeddlenaden kom upp.
Det stod typ, "lämna Justin ifred din biiitch!" eller "fan ta dig, allt är dit fel slyna!"
Jag gav ifrån mig en irriterad suck, Justin kollade över min axel och pekade sedan på meddelanerna.
"Jag vet jag vet", suckade jag. Han pussade mig på kinden och gjorde sedan klart att han måste gå. Jag nickade, kysste honom och sedan gick han.

Nästa dag ringde Justin till mig, jag antog att det var Scooter eller Kenny som skulle lämna ett meddelande, men det var det inte.
"Älsking, gissa vad?" sa en välbekant röst.
"JUstin?" undrade jag förbryllat.
"Jäpp! Jag kan prata igen fattar du!" ropade han glatt.
"Men hur..?"
"Igår när jag åt middag försöke jag skrika och prata allt vad jag kunde och plötsligt kom jag på hur man gjorde! Underbart eller hur?!"
"Jag vet inte vad jag ska säga..." sa jag och strök håret ur pannan.
"OMG kanske?" skrattade Justin. Jag flinade och sjönk ner i närmaste fotölj.
"Haha ja, kommer du över så ringer jag Selena?" föreslog jag.
"Visst!" ropade han och vi lade på. Med än gång ringde jag till Selena. Hon blev lika upprymd som jag. Hon kom genast, snabbare än Justin faktsikt. Vi båda kramade honom men han kysste mig. Bara mig.
"Åh Justin jag älskar din vackra röst!" utbrast jag och kysste hans hjässa(stav).
Han log mot mig, Selena lika så. Vi alla tre var riktigt, riktigt glada.
När Selena åkt hem kurade jag ihop mig i Justins famn och vi satte på en film, Mean Girls 2 för att vara exakt.
"Justin..." sa jag och drog med handen utmed Justins käke.
"Ja?" svarade han och kysste mig.
"Inget", mumlade jag och kysste honom tillbaks, vi strulade, en lång, lång stund tills Zilla kom in och avbröt oss.
"Snälla inte i soffan." flinade hon medan vi generat tittade bort.
Justin åkte hem och jag satte på Sexy Back med Justin Timberlake. På reapt.
När jag inte kunde somna läst jag lite ur The Help och sedan satte jag på Pirates Of Carribean "Dödmans kista" min favorit.

Nästa dag hade jag Sexy Back och Pirates Of Carribean tema musiken i huvudet, medan jag nynnade på kombinationen så kom Zandra in.
"I'am bringing sexy back, they other boys don't know who to act..." flinade hon och knuffade till mig.
"You're ready?! You're ready?!" flinade jag tillbaka. Hon skrattade, sedan gick hon ut ur rummet, en av de weirdaste människorna jag träffat haha.
Jag ringde till Lesslie och frågade om hon hade lust att hitta på något, Effie var på shoppingresa i New York med sin mamma, det visste jag redan så jag och Lesslie bestämde oss för att se på bio. Det blev Project X, den var bäst.
"Förresten, Josh ska ha fest i helgen, ska vi inte gå?" undrade Lesslie efter filmen.
"Jo! Effie kommer hem imorgon så det passar ju PERFEKT JAO!" svarade jag. Lesslie skrattade och kallade mig psyko, sedan gick vi hem till mig och retade Zilla tills hon nästan kastade ut oss för att "skaffa fram lite jäkla glass".

Några dagar senare gick jag, Lesslie, Effie och Sydney (en gammal vän till oss) ut på stan, vi hade verkligen kul.
Senare tog vi fram och kollade på bilderna från den dagen, bästa alltså...


Ganska kort men hinner inte mera! KOMMENTERA!! <33

Sara

Shit, jag som trodde att han aldrig skulle kunna prata igen..

2012-04-25 @ 17:29:20

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: