2012-04-11 | 13:32:03 | Kategori: Lost In Love

Lost In Love Part 32-GIRLSNIGHT!!

"Hej! Mitt namn är Zoey Martin, jag ska träffa Selena Gomez."
"Följ mig", sa kvinnan bakom disken och jag gjorde som hon sa. ”Mitt namn är Zoey Martin.” sa jag.”Följ mig.” sa kvinnan bakom mig. Jag gjorde som hon sa och följde med henne in i ett trångt rum.Därinne satt Selena med benen i kors och pratade i telefon. Hon bar en röd, tajt klänning som slutade lite ovanför knäna, klänningen hade en volanger, den var en av de vackraste klänningarna jag sett.”Hej!” sa jag. Hon avslutade sitt samtal och tittade leendes upp.”Hej! Hur går det?” frågade Selena glatt.”Om du menar med Justin så inget vidare.” svarade jag trött och satte mig bredvid henne.”Jaså?" sa Selena. Jag skakade på huvudet, ärligt jag behövde en paus.
"Du Sel, kan inte du ta Justin idag? Jag behöver lite egentid!" frågade jag.
"Absolut", log Selena.
"Bra, jag kommer över imorgon!" log jag.
"Okej! Ses!"
Jag nästan sprang ut till min bil och körde till spaet i närheten. Jag lerbadade, fick massage, naglarna fixade och jag fick koppla av. Sista av allt fick jag ansiktsbehandling vilket jag BEHÖVDE.
Efter spa-dagen ringde jag till Lesslie och Effie, vi bestämde oss för att ha tjejkväll. Alltså, ansiktsmasker, musik, mat och film!
Jag körde för att hyra film, The Ring och Mean Girls, medan jag hade Rita Oras Hot Right Now på högvolym. Jag sjöng med och hade öppet bilfönster.
Bilisterna bakom mig skakade på huvudet, det såg jag när de körde förbi. Men jag skrattade bara åt dem.
"EHO EHO HOT RIGHT NOW! TURN IT UP RIGHT NOW! PUT YOUR HANDS UP!!"
När jag stannat utanför filmuthyrningen stannade en röd porshe framför mig. ur klev en mörkhårig kille som jag genast kände igen.
"Ian!" log jag.
"Hej sötnos, din röst är ursnygg", flinade han. Jag skrattade till. Han log stort mot mig.
"Jag ska hyra film", förklarade jag.
"Jaså, jag med." sa han. Vi gick tillsammans in. Jag tog mina filmer och han sina, han valde en av sina egna och en med Johnny Depp.
"Ego." flinade jag. Han knuffade mig i sidan och jag tog spjärn mot honom, precis då kom en paparatizzi förbi.
"F-A-N!" fräste jag. Ian skrattade till.
"Och det betyder?" undrade han retsamt.
"Fuck all noobs vad trodde du?!" utbrast jag och både skrattade.

På vägen hem satte jag på RIP med Rita och sjöng minst lika högt igen, det var verkligen härligt att känna sig så... fri.

När jag kom hem hade Lesslie och Effie precis kommit.
"Yoyo!" ropade Effie och skrattade.
"Eyyyy!" sa jag och gjorde en high-five med Lesslie.
Skrattandes gick vi in i huset och fixade snacks och läsk, sedan satte vi oss i soffan och startade "tjejsnacket".
"Vet du hur snygg Orlando Bloom har blivit?" suckade Effie.
"Eller hur, Pirates Of Carribean lika med snygg Will Turner!" utbrast jag. De tittade på varandra och sedan på mig, efter det brast de ut i skratt.
"jag träffade Ian i filmuthyrningen." berättade jag.
"Åhh... bra", flinade Lesslie. Jag flinade tillbaka.
"En paparatizzi kom förbi." sa jag.
"NÄHÄ! Inte en mamaratzzi då?!?" utbrast Effie. Vi skrattade igen.
"Vilken humor vi har idag..." skrattade Lesslie. Vi alla var en stor skrattande hög.
Sedan kollade vi på filmerna, först The Ring och sedan Mean Girls.
Efter det satte vi på Rita Ora igen och sjöng med låten det högsta vi kunde. Man flippar verkligen när man är ensam.

"EHO EHO!! HOT RIGHT NOW! PUT YOUR HANDS IN THE AIR IF YOU WANT IT RIGHT NOW! THORW YOUR HANDS UP!"
Sen satte vi på "I Wish I Was A Punkrocker" och nästan dog av skratt, vi kunde den utantill eftersom vi hade sjöngt den på musiken när vi var små.
"OH I WISH I WAS A PUNKROCKER WITH FLOWERS IN MY HAIR, IN 77 69 REVOLUTION WAS IN THE AIR! I WAS BORN TO LATE FOR THE WORLD DOESENT CARE, OH I WISH I WAS A PUNKROCKER WITH FLOWRES IN MY HAAAAIR!"

Lite kort kanske men jag ville få ut det! Nästa gång behöver ni inte vänta så länge :) Har kommit på slutet på novellen (okej braaa?) men jag behöver mer ideér från er! Snäääälllaaaa tipsa lite, jag behöver insp! Tack för alla fina kommentarer! KRAAM! <33

Anonym

fortsätt skriv! svinbra, och du är jätteduktig. blev dock lite chockad när justin inte kunde prata, haha. började läsa novellen idag och kommer vara en trogen läsare i fortsättningen, det kan jag lova!

kram

2012-04-18 @ 21:12:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: