2011-09-29 | 19:23:12 | Kategori: You Made My World (avslutad)

You Made My World Chapter 4-Lady Gaga

Lady Gaga - Popdust
- Varje morgon brukar jag vakna och känna; 'skola?!?! NEJ!!!' men inte idag, jag var glad på grund av dig, min pappa ligger på sjukhus och mamma är deprimerad, hur fan tror du det känns?! Sa jag upprört.
- Förlåt... sa Heath.
- Tack för det Heath, tack så HIMLA mycket! Sa jag och gick in på lektionen och smällde igen dörren efter mig.
Heath försökte hela veckan ta kontakt med mig, jag var inte en sådan person som visade att jag var sur. Jag svarade på hans frågor, inte surt och tvärt, utan men en mjuk röst som sa: Jag är arg, men jag visar det inte!
- Idag har skolan överträffat sig själv, kycklingsopa utan kyckliging! Det här är för sjutton fisk! Sa Elise efter att ha spottat ut "kycklingen" som hon stoppat i munnen.
- Blä! Sa Maja och kastade ifrån sig skeden.
- Jag gillar fisk, men blir smart av det! sa Wilma.
- Det märks inte på dig, din IQ ryms väl i en tekopp! Sa jag och alla fnissade.
- Du har ett så vackert leende, sa Heath.
- Tack, sa jag och kunde inte låta bli att le.

Jag och Wilma satt på mitt rum och hade inget att göra.
- Ärligt, när händer det något? Sa Wilma och lutade sig bakåt. Precis då ringade telefonen.
- Hej det är Bonnie, sa jag.
- Är det här Bonnie Wilson? Sa en röst på amerikanska.
- Ja, sa jag. (Nu pratar de amerikanska som ni säkert förstår.
- Vad bra, hej förrensten! Det är Lady Gaga! Sa kvinnan som ringt till mig. Jag blev alldels stum.
- Är det sant? Sa jag med svag röst.
- Ja, jag såg dina videoklipp då lagt ut på YouTube och din röst är underbar, kan du sjunga någonting för mig? Sa Lady Gaga. Jag kunde knappt fatta att Lady Gaga bad MIG om att sjunga för henne.
- My mama told me when I was young, we are all born superstars, she rolled my hair and put my lipstick on, In the glass of her boudoir... sjöng jag försiktigt. 
Lady Gaga skrattade, ett vänligt skratt. 
- Jättefint guman, vad sägs om att komma till U.S.A och kanske få ett skivkontrakt med hjälp av mig? Sa Lady Gaga.
- Skojar du? Pep jag.
- Nej, jag kommer och hämtar dig på onsdag nästa vecka? Sa hon.
- Gärna, men jag måste prata med mina föräldrar först, sa jag.
- Naturligtvis, ring mig på det här nummret när du har bestämmt dig, sa Lady Gaga.
- Hejdå, viskade jag.
- Hejdå sötnos! Sa Lady Gaga och så la vi på. 
Jag satt en stund på sängen medans Wilma försökte få mig att vakna. 
Jag berättade för henne om Lady Gaga och även hon blev helt paff. Sedan rusade vi ner till mamma som satt i köket och arbetade med sin dator. 
- Mamma! Vet du?! Skrek jag.
- Nej vad älsking? Sa mamma. 
- Lady Gaga ringade precis och erbjöd mig ett skivkonrtakt.
- Jättekul guman, jag arbetar här, sa mamma uttråkat.
- Men det är sant! Jag lovar! Sa jag.
- Visst, och även om hon gjorde det skulle du aldrig få, sa mamma. Jag fnös och gick upp på mitt rum med Wilma i hälarna.
SENARE
Klockan var kvart över åtta på kvällen. Jag satt vid mitt skirvbord med mobilen i handen. Jag hade tänkt ut en plan, en djävulsk en.
Jag ringade Lady Gaga's nummer.
- Gaga, sa Lady Gaga.
- Hej det är Bonnie! Sa jag.
- Nämen hej! Har du besätmmt dig?
- Ja, hämta mig på onsdagen klockan tolv på natten hos oss, alltså tolv på dagen hos er, okej? Sa jag.
- Okej! Ses då! Hejdå underbarnet! Sa Lady Gaga och la på.
Dagarna gick. Det var imorgon som Lady Gaga skulle komma och hämta mig. Det var väldigt nervöst. Jag hade tänkt ut min plan perfekt. Jag skulle se från mitt fönster när Lady Gaga kom. Jag skulle skriva en lapp till mamma där det typ stod "hejdå nu sticker jag!" eller något sådant, jag skulle ta mina väskor som jag redan pakat och smyga ner till ytterdörren, sedan skulle jag låsa den igen och försvinna ut i mörkret, jag skulle inte komma tillbaka på ett tag, nej det skulle jag inte!


Dona Giraffa | Relacionamento, Traição, Comportamento, Dicas, Tatuagens femininas - Part 2




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: