2011-09-28 | 21:04:48 | Kategori: You Made My World (avslutad)

You Made My World Chapter 3-I Hate My Feelings!

- Vad pratar min om? Frågade pappa och pussade mamma på huvudet.
- Skolan, sa jag.
- Går det bra för dig? Frågade pappa.
- Ja, sa jag och gick upp på mitt rum.

Jag satte på datorn och gick in på youtube. 10.000 visningar på min senaste video 'Den Starkaste Som Fanns'.
Jag fick en meddlande på MSN.
Hej sötnos! Adda mig! Stod det. Jag kollade snabbt vem pervot var, sedan såg jag att det var Heath.
Jag: Heath! Skicka inte såna meddelande utan att presentera dig! Det kan ju vara vilken idiot som helst!
Heath: HAha:D Du är rolig sweetie, vad gör du?
Jag: Inget, inne på youtube, du då?
Heath: Jag är inne på bonniemusic.blogg.se! En blogg med din musik på!
Jag: Oooookeeeej.... finns det en nörd som har en blogg om MIG???
Heath: Tydligen :D
Jag: Swag so mean....
Heath: Yes girl... swag so mean.... gillar du bieber?
Jag: Neeeej, gör du?? :O
Heath: Näe....
Jag: Måste dra! Vi ses i skolan<3<3
Heath: Nästa dejt på lördag?
Jag: OFC!!
Heath: Hejdå!!
Jag: Hejdå!
Jag loggade ut och tittade på klockan. Halv sju. Jag kom hem för en halvtimme sedan. Jag gick in på facebook. Maja var inne.
SKYPE?? Skickade jag till henne.
JAAA!<3<3 Skickade hon tillbaka. Jag gick in på Skype och ringade till Maja. Hon svarade med en gång. 
- Hej Maja! Sa jag.
- Heej! Sa hon.
- Hur gick det? Sa jag.
- Om du undrar så är jag och Elise INTE vänner! Sa Maja. Jag skrattade.
- Vad hade jag väntat mig? Sa jag. Maja log.
- Hur var din dejt?
- Jag vill inte kalla det dejt precis... 
- SÄG! Sa Maja. 
- Underbar!! sa jag och vi skrattade. 
 
Nästa morgon när jag vakande mådde jag jättebra. Glädjen över mig och Heath brännde i mig.
Josh kom in i mitt rum.
- Bonnie, eh... mamma gråter.... sa han.
- Va? Varför? Sa jag.
- Pappa har typ hamnat på sjukhus, han var på väg till jobbet och han sladdade för de hade inte sandat och dt var is halt... sedan körde en last bil in i bakre delen av pappas bil, pappa ligger i koma, han är förlamad i benen och midjan! Berättade Josh.
- VA?!! Sa jag igen.
- Ja... mamma sa att vi inte behöver gå till skolan idag, fortsatte Josh.
- Jag måste... sa jag.
- Jaha, du börjar om fem minuter, ingen väckte dig för att vi trodde du skulle vara hemma idag, sa Josh och gick.
- VA??!?!? Sa jag för tredje gången. Jag flög upp och drog med mig kläder och rusade in i badrummet.
Jag kom en kvart för sent men det gjorde inget, för än jag såg att Heath och Doris satt bredvid varandra, de skrattade och höll i hand. Jag exploderade.
- Heath... kan du komma med mig..? Sa jag med darr i rösten.
- Ja, sa han oroligt.
- Förklara, sa jag.
- Vad?
- Varför du och Doris flörtar som fan? Ursäkta språket! Sa jag.
- Ehm... vi... vi bara... du vet...
- Varje morgon brukar jag vakna och känna; 'skola?!?! NEJ!!!' men inte idag, jag var glad på grund av dig, min pappa ligger på sjukhus och mamma är deprimerad, hur fan tror du det känns?! Sa jag upprört.
- Förlåt... sa Heath.
- Tack för det Heath, tack så HIMLA mycket! Sa jag och gick in på lektionen och smällde igen dörren efter mig.

hanona

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER <33

2011-09-29 @ 16:07:25
URL: http://justhanona.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: