2011-09-25 | 14:13:59 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 24-The End...

- Jag hatar dig! Skrek jag.
- Men...
- UT UR MITT HUS! Vrålade jag och gick därifrån.
Jag satt på min säng och grät. Stilla tårar rann på mina kinder.
Jag hatar Justin. Han är dum, dum dum!
Dagarna gick och idag var det dagen då bröllopet skulle vara....
Men Justin var väl antagligen upptagen med att provspela.
- CATHRINE! KOM NU! KOM! KOM! KOM! Skrek Macy utifrån mitt fönster. Jag orkade inte tjafsa så jag gick ner för trappan till ytterdörren.
Jag öppnade och fick världens chock.
Där utanför fanns ett helt bröllop. I mittgången stod Justin i svart kostym och log.
- Kom så byter vi om! Sa Macy och sprang upp på mitt rum med mig. Snabbt bytte jag till min bröllopsklänning och gick sedan stilla ner för trappan och ut i solskenet.
- Får jag överlämna bruden? Sa en röst. David!
- Ja, sa jag och krockade hans arm. 
Vi gick till altaret där Justin stod och log.
Prästen började babbla, jag hörde inte ett ord. 
- Ja. sa Justin plötsligt. Vi hade kommit till "tager du"-delen. 
- Och tager du Cathrine Sarah Mendler denna Justin Drew Bieber till din äkta make och älska honom i nöd och lust tills döden sklijer er åt? Frågade prästen.
- JA! Sa jag och log.
- Ringarna, sa prästen. Vi gjorde som han sa. 
- Du kan kyssa bruden, avslutade prästen och Justin böjde mig baklänges och kysste mig.
- Jag älskar dig, viskade jag i hans öra.
- Desamma sötnos, sa han och rättade upp mig. Sedan sprang vi ner för gången och mot limon som stod en bit bort. PÅ den stod det "nygifta". Justin's chufför var den som körde oss runt hela staden. Det var jättekul. 
Jag minndes när Justin friade till mig. Han ställde sig på knä och gav mig en silverring med en safir i mitten. 
Jag kysste honom. Justin kramade min hand.
- A New Story Has Started, viskade han.
- My New Story Is About You, viskade jag tillbaka.

Break up (how does breakup feel like in 28 pictures) | Pictu... - Polyvore
Rhythm of Love
Nu är den här storyn slut! Kort slut kanske..?
Aja!
Ni kommer nu att få en helt ny!
KRAM LEXI!



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: