2011-09-16 | 22:06:21 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 16-Real Love

- Jag...jag kan bara inte det! Stammade jag.
- Det är den där killen, Justin eller vad han nu hette? Eller hur?! Fräste Dean och reste sig upp. 
- Nej azzå...
- Vad?! 
- Jag...
- Du vill ju tydligen inte ha mig här, så vi ses! Sa han och gick. Jag suckade. 
Faan också...

Justins Perspektiv
Jag skyndade mig mot Cathrine's hus. När jag kom fram öppnades dörren och Dean kom ut, utom sig av raseri.
- Du! Du snodde min tjej ditt as! Fräste han.
- Va? Sa jag.
- Ja, hon vill inte vara med mig på grund av dig! Fattar du? Morrade Dean.
- Gillar hon mig..? Sa jag förvånat.
- Ja, och om jag inte får vara tillsammans med henne får inte du det heller! Sa Dean hotfullt och smällde till mig så att mitt huvud kastades åt sidan.
- Vad gör du?! Sa jag upprört.
- Idiot! Morrade Dean och försökte klippa till mig igen. Jag vek undan. Man han lyckades nästa gång, ett slag med knytnäven rätt på ögat.
- Justin?! Dean?! Ropade en röst som jag kände igen. Cathrine.
- Omg Justin vad har hänt! Sa hon och sprang fram till mig. Jag hade tydligen redan fått märken efter slagen.
Hon tittade förbryllat på den, sedan argt.
- Hur fan kan du göra så? FÖRSVINN! Skrek hon och han lommade skamset iväg.
- Kom Justin, jag ska hjälpa dig, sa hon och la armarna om min rygg och hjälpte mig mot dörren.
NÄSTA DAG
Jag och Cathrine skulle mötas på stan för att prata ut idag. Jag bodde hos mormor och morfar nu. Mamma var orolig, men jag sa att allting var bra. Jag ville helst inte bry mig om mamma och hennes kille.
När jag såg Cathrine komma emot mig nästa dag blev jag helt varm, hon var så vacker! Blont hår och vackra ögon...
Likes | Tumblr
(TÄNK ER ATT HON ÄR BRUN-HÅRIG)
- Hej! Sa jag och kramade henne.
- Hej Justin, ingen blåtria ser jag, skrattade hon.
- Nej, tur va? Jag kan inte stå på scén med den, flinade jag. Hon pussade mig på kinden.
- Jag har saknar dig, viskade hon.
- Tack desamma, sa han.
CATHRINE'S PERSPEKTIV
 Vi satte oss på ett 'Starbucks' cafe. Några tjejer kvävde autografer av både mig och Justin, det kändes coolt att de tyckte om mig och ville ha min autograf för att jag var ihop med Justin.
- Tack! Sa dem och nästan skrek av lycka.
- Varsågoda, sa jag och log mot dem. De fnittrade hysteriskt och gav Justin en sista blick innan de gick.
När vi blev ensama var det dags att snacka allvar.
- Justin... jag hoppas att du förstår att det var på grund av flirten med Madison jag gjorde slut med dig, sa jag allvarligt.
- Jag fattar, sa han och tog mina händer i sina.
- Justin... log jag och lutade min panna mot hans.
Justin And Selena | Flickr - Photo Sharing!
- Jag älskar dig, viskade jag.
- Jag älskar dig, viskade han.
Vi tittade varandra i ögonen en lång stund.
- Jag är så ledsen för förut, sa jag.
- Jag med, sa han.
- Vet du? Frågade jag.
Jag kysste honom.
- Jag håller med, flinade han och kramade mig igen.

Nästa dag skulle jag gå i skolan, Chaz, Ryan, Nolan och Mitch gick ju i samma klass. Justin hade inget att göra så han hängde på.
Alla blev helt hysteriska, men sedan lugnade de ner sig. Justin hälsade på alla och pratade med sina gammla vänner.
Fört ville tjejerna nästan ha min autograf, det var i extas över mig.
Som andra lektion var det gymnastik utomhus. Alla klagade en stund när vi fått reda på att vi skulle spela brännboll. Men det löste sig.
Jag, Mitch och Ryan blev i samma lag, Macy blev också i samma lag som oss.
Justin, Chaz och Nolan blev i det andra laget.
- Vi kommer spöa skiten ur er, fnös jag. Macy flinade.
- Inte om jag får bestämma, sa Justin.
Justin's lag började inne. Mitt lag ute. ¨
Först stod Justin. Han sköt. Bollen flög iväg men jag gjorde lyra och kastade till brännaren som lyckdes bränna Justin vid andra konen.
- Snyggt, flinade jag.
- Käften, sa han och skrattade lätsamt.
Jag och Macy gjorde high-five för att markera segern.
Chaz's tur. Han slog längre, ner i damen till och med. Mitch, jag och Macy sprang efter bollen. Mitch fick tag i den och kastade.
- Ni kan ju inte bara stå där och ba; "kolla mitt smink, kolla mina naglar!" klagade Mitch. Jag och Macy började gapskratta. Mitch flinade han med.
Chaz och Justin hade lyckats att komma runt hela varvet. Chaz som holing one.
- Jag älskar dig, mimade jag till Justin.
- Jag älskar dig också, mimade han tillbaka. Real love.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: