2011-09-10 | 11:17:51 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 11-Not Perfect

GlitterlandJustin Bieber Pictures - Selena Gomez and Justin Bieber in Hawaii - Zimbio(tänk er att hon är blond)
, - , - weheartitt - Starta en gratis blogg och börja blogga själv. (madison)
På kvällen satt jag och Macy på ballkong räcket och pratade, vi skrattade och höll på.
- Det här är underbart! Sa jag.
- Ja, det är det verkligen... sa Macy och log.
Nästa morgon bestämde vi oss för att bada i havet, men man fick åka en bit för att komma till stranden där vi ville vara, vi fick både gå och åka Metro.
När vi väl var framme, ombytta och klara vara alla svettiga.
- SISTEN I ÄR... Rutten?! Skrek Justin. Alla skrattade med sedan följde alla efter honom. Jag hoppade upp på hans rygg och han försökte springa vidare upprätt.
- Haha! Kliv av Catti! Skrattade han.
- ALDIRG DU VINNER JU DU!! Sa jag. Han skrattade igen och tog tag i mina armar som klängde runt hans axlar. 
- Okej, okej jaj släppar! Sa jag och lyckades på något sätt att hoppa över hans huvud och hamna framför honom. 
JAg började springa allt vad jag kunde och dök i när det blev tillräckligt djupt.
- Haha jag vann! Sa jag och simade en bit. Justin var snart tätt itill mig. Han tog sina armar runt min midja och höll om mig. Jag lutade mig mot hans axel och njöt av ögonblicket.
Vi stod med vatten upp till bröstkorgen, bakom oss plaskade Macy och Jeremy.
Det var så fridfullt och mysigt, jag önskade att dessa dagar kunde vara för evight.
Efter en halvtimme i vattnet gick jag upp.
Jag satte mig på min handduk och tog fram min Ipod och mina hörlurar. Jag stoppade in hörlurarna i Ipoden och satte på 'Love The Way You Lie' med Eminem och Rihanna.
När låten var slut började 'Cinderella Man' med Eminem, eftersom jag inte gillade hans musik förutom 'Love The Way You Lie' så byte jag till min Selena Gomez lista, först ut var 'Tell Me Something I Don't Know'.
Justin kom upp och la sig bredvid mig.
- Whatz up? Sa han till mig och la sig på sin handduk.
- Inget, sa jag och pekade på mina hörlurar.
- Vad lyssnar du på? Frågade han och tog ut ena hörsnäckan och satte den i sitt öra.
- Selena Gomez, sa jag.
- Gillar du henne?
- Ja! Hon är min största idol! Sa jag.
- Förutom mig då, skojade Justin och satte in hörsnäckan i mitt öra igen.
- Ja, förutom dig, sa jag och pussade honom på näsan.
- Vill du träffa henne eller? Frågade Justin efter ett tag.
- Selena? JA! Sa jag.
- JAg kan ordna det, jag känner ju henne, sa han.
- VA? Gör du?! Jag älskar dig! Sa jag förvånat, det sista sa jag med lite förrvirad ton.
Han skrattade.
- Japp, vi ordnar det när vi kommer hem, nu vill jag bara vara med dig, sa han.
- Och jag vill vara med dig, sa jag och log.

***

- Hur långt ska vi gå egentligen? Stönade Macy. Vi var på väg till en båtresturang. Vi hade redan gått förbi tre stycken, men jag visst vart jag ville äta.
- Där! Sa jag och pekade på en stor flott båt.
- Wow, coolt! Sa Justin och Jeremy på samma gång. 
- Ja, kom nu! Sa jag. Vi gick in på landgången som ledde till båten. 
- Mäktigt, sa Macy.
- Ja! Sa jag och skrattade tyst. Jag mindes när jag var här senaste gången. Då var jag på just den här båten med mina kusiner, min mamma, lillasyster, tvilling och morbror plus hans tjej Cathrine, japp, hon hette, eller heter som jag. 
Jag mindes att jag och min kusin Jackie satt och skrattade och pratade hela måltiden. Det var underbart.
Vi hittade platser och beställde in mat.
Ett långt tag satt vi och bara pratade med varndra. Plötsligt kom en tjej fram till oss, hon var servitris, det syntes.
- Hej, sa hon på amrikanska.
- Hej, så du kommer från U.S.A? Frågade jag.
- Eh... ja, jag är uttbyttesstudent här, sa hon.
- Okej, ville då något särsklit?
- Nej, bara om ni ville ha något mera? Sa servitrisen.
- Nej tack, sa jag.
- Jag vill ha ett glas vatten, tack, sa Justin.
- Är ni Justin Bieber? Frågade servitrisen.
- Ja, det är jag, sa Justin.
- Jag gillar dig, sa hon servitrisen och log stort.
- Tack, sa Justin.
- Jag heter Madison, log servitrisen. Hon viftade med sina rödablonda lockar och log ännu större. 
 - Jaha, trevligt, jag heter Cathrine Mendler, sa jag stelt.
- Och ni andra? Frågade Madison med sitt stora leende.
- Jeremy! Sa Jeremy snabbt.
- Macy, mumlade Macy. Varken hon eller jag gillade Madison.
- Om jag får erat nummer så kan vi ses någon gång? Frågade Madsion.
- Ja visst! Sa Jeremy och Justin på samma gång.
- Ta mitt nummer, sa Jeremy och Madison gav honom sitt block där hon skrev ner beställningar och en penna.
- Tack, sa han och skrev sitt nummer och gav henne grejerna.
- Varsågod, log Jeremy. Jag och Macy suckade.
När vi kom hem så kastade sig jag och Macy ner på Macys säng. Hon och Jeremy sov heller inte i samma säng, han hade en sådan där ihop fällbar säng bredvid Macys stora dubbelsäng.
- Rättvist? Sa jag och pekade på Jeremys säng.
- Vi ska ta varanan natt, sa hon.
- Okej, visst, sa jag och skrattade. 
- Jag fattar inte hur killarna flörtade med den dära Madison, sa Macy.
- Näe, hon är fett falsk, sa jag och suckade.
- Mm... mumlade Macy.  
Förlåt för dålig uppdate, jag har varit sjuk hela veckan så.... aja, nu är jag frisk!!

Tova

BRA!!

2011-09-11 @ 09:11:33
URL: http://theclubblogg.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: