2011-10-11 | 17:08:53 | Kategori: You Made My World (avslutad)

You Made My World Chapter 9-I Don't Want This Anymore...

Efter middagen körde Scooter mig och John hem till hotellet. Justin gav mig en snabbt kram innan jag gick.
Den kvällen tänkte jag bara på Justin, han var... obeskrivlig...
Det hade gått en månad sedan jag, Justin, Scooter och John ätit middag, jag låg i min säng. Jag hade minst tusen erbjudanden från olika kändisar, men på senaste tiden hade jag tackat nej till alla. Jag visste inte varför.
- Bonnie? Sa John och kikade in igenom min dörr.
- Ja? Sa jag och suckade.
- Vad är det? Frågade han.
- Vad är vad? Sa jag tyst.
- Varför är du så nere? Förtydligade John.
- Jag vet inte... jag längtar hem... sa jag.
- Vill du ta ledigt i en vecka och åka hem till din familj? Frågade John.
- Nej, sa jag.
- Okej... sa John förvånat.
- Får jag vara ensam lite? Sa jag.
- Visst, sa han och stängde dörren.
En halvtimme senare
Jag hade precis klätt på mig när min mobil ringade.
Det var mamma.
- Hej mamma! Sa jag.
- Hej gumman!
- Vad kul att du ringer, jag saknar dig och alla där hemma!
- Vi saknar dig också Bonnie!
- Awww... mamma...
- Hursomhelt... pappa och jag har pratat och... vi tänker flytta till New York!
- Va?
- Ja... och  Josh tycker om det... vad säger du?
- Såklart jag säger ja!
- Men gumman... det skulle vara så kul om du bodde med oss... i alla fall i en vecka eller så?
- Mamma... jag har sagt upp mig, jag tänkte åka hem imorgon. Men herregud vad var det jag sa?! Men jag bara gjorde.
- Va? Men nej vad tråkigt!
- Mamma... det är okej, när flyttar ni?
- Vi kommer fyra på eftermiddagen imorgon, ska vi hämta dig utanför hotellet?
- Ja... Har jag sagt vilket hotell jag bor på?
- Ja det har du!
- Okej! Ses då!
- Ja, och förresten pappa och jag har fått jobb... på Madison Square Garden! Båda två! Och du och jag ska intervjua Justin Bieber på onsdag!
- Vad kul mamma! Tänk att du och pappa kommer jobba på Garden, bor vi i ett lyxhus eller?
- Det kan man säga... vi får ett hus som man får när man börjar jobba där, det är en enorm vit villa!
- WOW! Coolt!
- Ja... men jag måste gå nu!
- Okej! Hejdå!
- Hejdå!
När mamma lagt på kallade jag genast upp John.
- John...
- Ja?
- Jag säger upp mig... jag vill inte vara superstjärna mer...
- Men vad är det du säger?!
- Min familj flyttar till New York imorgon, de hämtar mig vid fyra tiden, berättade jag.
- Vad tråkigt... sa John.
- Jag är hemskt ledsen... sa jag och kramade John.
fashionflorence!*

Maja Kuoppala [Foto&Design]

Jag börjar på din design nu! :)

2011-10-13 @ 15:56:21
URL: http://majakuoppala.blogg.se/
Maja Kuoppala [Foto&Design]

Din design är klar, jag har skickat ett mejl så kolla där! :)

2011-10-14 @ 13:02:33
URL: http://majakuoppala.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: