2011-10-09 | 21:45:15 | Kategori: You Made My World (avslutad)

You Made My World Chapter 8-Dinner With Bieber

- Kenny, jag är inte kär! Flinade jag. Han skakade roat på huvudet.
- Nene... bjud henne på middag men inte kär... log han. Jag suckade lättsamt, en suck som betydde 'lägg ner'.
Men Kenny kanske hade lite rätt... hon var så... perfekt! Jag gillade henne det var i alla fall en sak som är säker.

Jag hade snyggat till mig, om en kvart skulle jag och Scooter åka till Bonnie's hotell. Om en vecka skulle vi åka till Mexico, jag fick helt enkelt ta vara på tiden, och ikväll skulle jag och Bonnie äta på en fin resturang...
Bonnie
Jag stod framför speglen. Jag hade på  mig en svart tajt klänning och svarta wedges.
Dress - 2000027719
MY NEW LOVE | Flickr - Photo Sharing!
- Du är super snygg! Sa Thina-hon var Joseph's dotter och var med på sin pappa's jobb idag. 
- Tack! Sa jag. Thina log. 
- Jag älskar Justin's musik, sa hon drömande.
- Vill du ha hans autograf så kan jag fixa det! Sa jag.
- Ååh! Kan du! Sa Thina överlyckligt.
- Jadå, men kanske inte just ikväll, sa jag.
- Det gör inget! Bara kag får en! Tack! Sa Thina. Jag skrattade. Det var faktiskt ganska kul att vara kändis, och träffa andra kändisar. Men Justin var inte bara en "kändis"... han var liksom... mer. Jag tyckte om honom, väldigt mycket till och med, en jag visste att han inte kände desamma, så jag skulle aldirg, aldrig, yttra min känslor för varken honom eller någon annan.
- BONNIE! Justin och Scooter har kommit! Ropade John.
- Okej! Hejdå Thina! Sa jag.
- Hejdå! Lycka till! Sa Thina och vinkade, jag vinkade tillbaka och gick till John. Vi tog hissen ner till huvud entrén. Justin stod där tillsammans med Scooter, ååh vad snygg Justin var!
- Hej! Sa jag och log.
- Hej! Sa han och log tillbaka.
- Vad kul att få pratas vid Mr. Braun, sa John.
- Kalla mig Scooter, sa Scooter.
- Jag också? Sa jag. De andra skrattade.
- Ja såklart! Sa Scooter vänligt. Jag kände mig som en liten flicka när de vuxna pratade över huvudet på en. Jag tyckte inte om den känslan.
- Okej, sa jag trumpet och skynade ut till limousinen som stod på gatan.
- Tillåt mig, sa Justin och öppnade dörren åt mig. Jag flinade mot honom och klev in.
- Tack Mr. Bieber, sa jag. Han satte sig bredvid mig och jag spände bältet.
Vi körde i cirka tio minuter tills vi kom till en stor resturang som hette "Bon Appetit". Namnet blinkade i blått och lila.
- Wowwow! Sa jag förbryllat.
- Ja, för fint för dig eller? Sa Justin skämtsamt.
- Nej dumbom! Sa jag och låtsades vara en super förnäm bortskämd snorunge.
- Så ska vi gå in madam? Sa Justin när han såg min uppblåsta min. 
- Bär min superduper dyra överdrivna chanel väska Justin! Sa jag med en tillgjort snobbig röst. Justin skrattade. Vi gick in och jag skippade min "snobbiga" attityd och gick in. Vi satte oss vid ett bord för fyra. Justin och jag satte oss mittemot varandra. John satte sig bredvid mig och Scooter satte sig bredvid Justin. Alla fyra beställde våran mat och sedan pratade våra mangesers om våra karriärer. Det var väldigt mysigt.
Efter middagen körde Scooter mig och John hem till hotellet. Justin gav mig en snabbt kram innan jag gick.
Den kvällen tänkte jag bara på Justin, han var... obeskrivlig... 

Justin Bieber - Norway's Biggest Fan Site ! - Norway`s biggest fan site of Justin Bieber<3


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: