2011-10-08 | 14:36:46 | Kategori: You Made My World (avslutad)

You Made My World Chapter 7- Ke$ha

- Okej... sa alla på samma gång.
- Bra idé eller? Sa jag.
- Jättebra sweetie, sa Gaga och log.
- Då kör vi på det, sa jag.
- Ja det gör vi, sa Usher och flinade.
Jag hade just blivit stylade av min nya klädstylist! Det var så coolt. Jag hade fått en maneger, klädstaylist, sångpedagod, och så vidare. Ett helt crew helt enkelt.
- Jag har stylat dig så att du och Ke$ha har ungefär samma stil, vad sägs? Sa Joseph (min klädstylist).
- Det är supersnyggt! Sa jag och stunrade runt. Min maneger John kom in rusande.
- Ett flertal olika sångare har ringt och frågat efter dig, till exempel Rihanna och Inna! Sa han.
- Hur fick de reda på att jag finns? Sa jag.
- Ke$ha fick reda på det genom alla tidningar som skrev om att Lady Gaga skulle hämta en sångunder i Sverige, när de spelade in dig när du sjöng för två dagar sedan så la de ut de ut det på Spotify och om man söker på Bonnie Wilson kommer den låten fram, berättade John.
- Va?! Men jag vill ju inte ha ett skivkonrakt! Sa jag.
- Men det har du inte, man kan lägga ut det på Spotify ändå, sa John.
- Jaha. Sa jag dumt.
- Men tackar du ja till dina erbjudanden? Frågade John.
- Vilka har ringt? Frågade jag.
- Rihanna om tre dagar, Inna imorgon, Selena Gomez om en vecka och Justin Bieber om två dagar! Rabblade John.
Forget maryann I want GINGER / HarryGinny
- Okej, sa jag. Alla verkade coola att jobba med, men Justin var liksom det jag såg mest fram emot, jag hade verkligen fasnat för honom igår...
Du öppnades dörren till min lors och självaste Ke$ha kom in.
- Där är du ju! Kom igen tjejen! Vi ska köra nu! Åh gud vad snygg du är förresten! Sa Ke$ha.
- Åh, förlåt! Och tack förresten! Vilken låt kör vi? Frågade jag.
- Blah Blah Blah, sa Ke$ha.
- Åh! Min favoritlåt! När ska jag sjunga?! Sa jag uppspelt.
- Du ska sjunga istället för 3OH3, sa Ke$ha.
- Okej! Sa jag glatt och så gick vi ut på scénen. 
- Oh Blah-di-blah blah, blah-di blah blah blah
Comin' out your mouth with your blah blah blah
Zip your lips like a padlock (yeah)
And meet me in the back with a jack at the jukebox
I don't really care where you live at (no!)
Just turn around, boy, let me hit that
 
Don't be a little bitch with your chit-chat
Just show me where ...
När hon sjungit förstra delen av sin del var det min tur:
- You saying delaying, you always sayin' some shit
You say I playing, I'm never layin' the bitch
Saying blah blah blah
Cause I don't care who you are
In this bar, It's only matter who I is
....
När låten var slut var jag och pubilken i extas, det var ju underbart att sjunga på scénen.
- Bra där tjejen! Sa Ke$ha med ett leende.
- Tack! Sa jag och log snett och kaxigt.
Vi  kom in.
- Ni rockade tjejer! Sa John.
- Tack! Glänste jag.
- Jag fattar det knappt, du är ju helt underbar! Sa en röst som jag fick gåshud av. Justin?
- Vad gör du här? Sa jag när jag fick se Justin.
- Eh... jo... sa han förvånat.
- Nej! Jag menade inte så! Tack för att du kom menar jag! Men varför skulle du vilja se mig? Stammade jag. Han skrattade.
- För att jag ville se hur det gick för dig! Log han.
- T-tack antar jag, sa jag och log tillbaka.
Justin
Jag tittade förundrat på Bonnie. Hon var både söt och begåvad.
- Vad sägs om att vi går på middag ikväll, men då följer såklart John och Scooter med! Sa jag.
- Det låter bra, går det John? Småskrattade Bonnie.
- Jadå, klockan 7? Kommer ni till hotellet? Frågade John.
- Ja, vid 7, passar perfekt! Sa jag.
- Bra! Sa Bonnie och skakade min hand. Kenny hade följt med mig hit. Han stod nu i dörren och såg stressad ut.
- Vi måste dra nu Justin! Sa han.
- Visst Kenny! Vi ses Bonnie! Sa jag och förmådde mig själv att ge henne en snabb kram. Hon kramade försktigt tillbaka.
- Hejdå! Sa jag.
- Hejdå! Sa hon och vinkade.
...

När vi senare satt i bilen tittade jag på Kenny. Han hade ett retsamt leende på läpparna.
- Äh lägg av! Sa jag. Han skrattade.
- Du, det är okej att vara kär! Sa han.
- Kenny, jag är inte kär! Flinade jag. Han skakade roat på huvudet.
- Nene... bjud henne på middag men inte kär... log han. Jag suckade lättsamt, en suck som betydde 'lägg ner'.
Men Kenny kanske hade lite rätt... hon var så... perfekt! Jag gillade henne det var i alla fall en sak som är säker.
Holiday The Love
Sådär... kommentera! Förlåt att ni fått vänta!! Men som sagt ingen skrivlust.... PS. Ursäkta stavfel!!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: