2011-10-07 | 18:02:43 | Kategori: You Made My World (avslutad)

You Made My World Chapter 6-Sing To Me

- Ja, förlåt. sa jag och klev ur limousinen. 
- Be inte om förlåtelse, sa Gaga och log mot mig. Vi gick på planet och jag fick fönster plats. Jag kollade genom fönstret när vi lyfte. Jag orkade inte tänka så jag satte på mig hörlurar och kopplade in dem i min Ipod. 
Jag lysnade Blah Blah Blah av Ke$ha.

Jag måste ha somnat för Lady Gaga skakade mig ivrigt.
- Vi är framme, vi är i U.S.A! Sa hon leende.
- Okej, sa jag och tittade ut genom fönstret. Vi var verkligen i U.S.A.
I New York rättare sagt, jag såg silluetten av Frihetsgudinnan, jag såg stora skyspkrapor, jag såg till och med 'World Trece Center'.
- Jag tror det du söker efter är O-M-G, sa Lady Gaga och skrattade.
- Ja, sa jag andlöst och kunde inte låta bli att stor le.
- Nu ska vi åka till först hotellet och sedan till din studio, Justin Bieber, hans maneger Scooter Braun och hans mentor Usher, du kanske vet vilka de är? Sa Lady Gaga.
- Ja, det låter jättebra! Sa jag glatt.
SENARE I STUDION
Precis som Lady Gaga hade sagt var Justin Bieber, Usher och Scooter i studion. Alla tre hälsade på mig.
- Jag ska se om du... hm... duger! Sa Usher vänligt.
- Okej, hoppas på det bästa! Sa jag och log.
- Ja verkligen, sa Usher.
- Du kan gå in i inspelningstudion, sa Scooter.
- Okej! Sa jag och gick mot dörren. Jag tappade helt fattningen av en underbar vacker mjuk röst.
- Lycka till, sa Justin. Jag smälte. Hans röst... WOW! Jag nickade och gick in i genom dörren.
När jag var inne satte jag på mig hörlurarna och tittade på de andra genom glaset.
- Sjung Rolling in the Deep! Sa Usher. Jag nickade och började sjunga.

(låtsas att pratet i början inte är med!)
Jag gick ut till de andra och tittade förvänatansfullt på dem.
- Nå? Var jag bra? Sa jag.
- Jättebra hjärtat! Utbrast Gaga.
- Exelent! Du är underbar sötnos! Sa Usher.
- Grymt tjejen! Lade Scooter till.
- Aww... Tack hörni! Det betyder något för mig! Sa jag leende.
- Du betyder något för oss, du är som en... kristall upphittad på insidan av en vanlig gråsten! Sa Usher. 
- Tack, sa jag och kunde inte sluta le. 
- Du var jättebra, du är nästan bättre än mig, sa Justin och flinade. 
- Ja, du får nog passa dig Biebs, sa Scooter och jag kunde inte låta bli att skratta. 
- Jadu Bonnie, det ser ut som om du kommer få ett skivkontrat sötnos, vi fixar en maneger och ett crew, vad säger du? Sa Scooter. 
Twitter / @justinbieber: 3 musketeers http://t.co/b ...
- Allvarligt? Sa jag.
- Ja allvarligt, sa Gaga. 
- Eh... sa jag. Plötsligt blev jag osäker, skulle jag verkligen göra det? Gaga's mobil ringde.
- Ursäktar ni mig..? Sa hon.
- Jadå, sa vi alla i kör.
Gaga pratade ett långt tag, tillslut kom hon tillbaka.
- Bonnie, gissa vad?! Sa hon hemligthetsfullt.
- Inna ringade och frågade om jag ville sjunga en duett med henne? Sa jag ironsiskt.
- Nästan, Ke$ha ringade och frågade om du vill uppträda med henne om två dagar, sa Gaga.
- Va?! Halvskrek jag. Ke$ha hade varit min stora idol i flera år, att hon  frågade om mig gjorde mig helt knäsvag.
- Vad säger du? Sa Gaga.
- Jag säger ja! Och jag kom just på vad jag ska göra med min talang! Sa jag.
- Vad? Sa Justin.
- Jag tänker inte ha något skivkontrakt, en maneger och det kan ni bestämma om det är värt det, jag tänker vara med och sjunga när andra artister vill ha med mig, jag kommer göra några låtar också, men inget skivkontrakt här inte, sa jag.
- Okej... sa alla på samma gång.
- Bra idé eller? Sa jag.
- Jättebra sweetie, sa Gaga och log.
- Då kör vi på det, sa jag.
- Ja det gör vi, sa Usher och flinade.

and then we all smiled


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: