2011-10-23 | 12:48:59 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 8-Do You Wanna Be My Shawty?

Jake såg uppriktigt glad ut när han fick se mig. Men jag kunde inte få bild när man kysste en annan tjej ur huvudet.
"Hej..." sa han mjukt.
"Hej!" Sa jag äcklad över att behöva spela oberöd.
"Är du arg?" Frågade han.
"Nej nej", sa jag.
"Säkert?"
"ja." sa jag och skrattade till.
"Bra." sa Jake.
"Får jag sjunga för dig, en låt jag skrev?" Frågade jag.
"Såklart!" Sa han.
Jag såg mig omrking efter hans gitarr, i hörnet stod den. Jag tog den och satte mig bredvid honom och började spela och sjunga.
(lyssna på låten)

Jake stirrade på mig.
"Vadfan..." började han.
"Hur fan kan du tro att jag inte bryr mig! Klart jag gör! Gå. Och. Dö. Din. Jävla. Idiot." skrek jag i hans ansikte och avbröt hans säkert väl planerade tal. Jag kastade ifrån mig gitarren och sprang ut ur huset, ner till bilen som stod och vänatade på mig. Max gapskrattade när jag flåsande satte mig i passagararsättet (stav). Jag skrattade också.
Justin satt bakom oss.
"Kan jag få prata med dig när vi kommer hem?" Frågade han.
"Jadå", sa jag.
"Bra." sa han och lutade sig trött tillbaka i sättet.
*
När vi kom hem drog Justin mig lite avsidigt.
"Jag är ledsen för att jag varit så taskig tidigare", började han.
"Lugnt." sa jag och klappade honom på axelen.
"Och... jag skulle vilja... fråga dig en sak..." viskade han i mitt öra.
"Vad?" Sa jag andlöst. Jag började hyperväntilera och mitt hjärta dunkade, nej! Justin och jag skulle inte funka, han... jag var inte redo för att nytt förhållande så snart...
"Vill du bli min shawty?" Frågade han lågt och såg in i mina ögon med sin vackra bruna.

"J-justin..." stammade jag.
"Jag tycker verkligen om dig Erin", fortsatte han.
"Jag tycker om dig också." kläckte jag ur mig.
"Så..?" Uppmuntrade Justin.
"Jag säger..." min röst darrade. Justin... han var verkligen vacker, helt perfekt och helt... helt otrolig.
"Vad säger du?" Sa han mjukt och strök mig över håret. Han lutade sin panna mot min, våra läppar vara bara några centimeter åtskilda.
"Kan du bevisa din kärlek för mig?" Viskade jag.
"Hur?"
"Jag vill veta att din kärlek är äkta, inte som Jakes", sa jag.
"Vad som helst för dig", viskade han och kysste mig mjukt. En inte så passtionerad kyss men den betydde allt för mig. Orden fick mig att lita på honom.
"Ja, ja jag vill bli din Shawty." sa jag.
Han log och kysste mig igen.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: