2011-10-22 | 11:53:21 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 6-My First Song

Jag hade precis kommit hem efter promenaden med Jake. Jag var alldeles snörrig, jag var kär, riktigt kär.
Jag satte mig på mitt rum och började skriva, först en dikt, sedan blev det till en sång. Max kom in hundra gångare och fick höra när jag prov sjöng låten.
Tillslut var jag klar.
Jag knackade på Justins dörr. Han öppnade långsamt.
"Hej!" Sa jag.
"Hej?" Sa han.
"Får jag sjunga en låt för dig?" Frågade jag.
"Jadå." sa han.
"Tack, lyssna nu!" Sa jag och gick in i hans rum.

(lyssna på låten)
När jag var klar tittade Justin stortögt på mig.
"WOw! Du är jättebra!" Sa han vördnadsfullt.
"Tack!" Sa jag överlyckligt.
Han log.
Facebook
He Smiled...
"Betyder det att Jake kommer gilla den?" Frågade jag.
Hans leende slockande.
"mm..." mummlade han.
Sorry för jätte kort, mer sedan!
Fem kommentarer för nästa!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: