2011-10-14 | 17:15:42 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 1-Startford

Jag sprang som en galning i Chaz's famn. Han tog glatt emot mig och kramade mig hårt. Olive var så klart där. Jag släppte Chaz och kramade henne.
fotos pro we heart it
"Hej!" Utbrast jag genom glädje tårarna.
"Hej!" Tjöt Olive lyckligt. Chaz's mamma kom ut. Hans pappa var inte hemma, det visste jag.
"Hej Erin och Max!" Sa Kathrine (Chaz's mamma alltså).
"Hej!" Sa vi på samma gång.
"Vad kul att ni kunde komma, men vad hade ni för val?" Skrattade Kathrine.
"Är inte William hemma?" Frågade Max.
"Nej, han är på sitt förbaskade jobb", log Kathrine.
William (Chaz's pappa) var pilot och nästan aldirg hemma, jag vet att Chaz avskyr det.
Jag fick ett SMS från Mike. Mitt ex. Han var kär i mig, men jag var inte kär i honom. Han var bara 18 och drack redan, han var full varenda helg, och var på fest varanan dag.
Vad gör du älskling?
Jag: Har du inte med att göra, vi är inte ihop
Jo!!
Jag: Neeej! var glad att jag svarar på dina meddelanden!
"Vem messar du med?" Frågade Olive.
"Mitt ex, han tror typ att vi fortfarande är ihop", suckade jag.
"Menar du Dick?"
"Ja." sa jag trött och stoppade ner mobilen i fickan.
"Vad har han gjort för att förtjäna ditt hat?" Frågade Olive medans vi gick mot Chaz's hus.
"Han är full jämt!" Klagade jag.
"Fy!" Utbrast Olive.
"Eller hur?" Sa jag och öppnade dörren.
Vi fortsatte att prata i evigheters evigheter, tills det var mat vill säga.
"Jag måste gå hem, ses!" Sa Olive och kramade mig.
"Okej, vi ses imorgon!" Sa jag.
"Jadå! Hejdå Chaz!" Sa Olive och pussade Chaz på kinden. Han tog tag i henne och kysste henne. Jag fnissade. Sedan gick jag ut i köket til Kathrine.
"Tycker du att de är söta?" Frågade hon kallt. Jag märkte inte ens tonen i henns röst.
"Ja! Socker söta!" Sa jag drömmande.
"Jag avskyr det, de har varit ihop i tre år nu! Att det aldrig tar slut!" Fräste Kathrine.
"Eh va?" Sa jag förbryllat.
"Ja, usch!" Sa hon och gick till vardagsrummet med tallrikar i båda händerna.
Max kom in i köket.
"Tja syrran!" Sa han och la armen om mig.
"AJAJ sluta!" Sa jag surt. Han skrattade.
"Du tänker", sa Max.
"Ja", sa jag.
"Varför?"
"Kathrine tycker inte om Chaz's och Olive's förhållande!" Viskade jag i Max's öra.
"Skojar du?" Sa han förvånat.
"Nej, hon sa det till mig, fråga själv!" Sa jag och nickade mot Kathrine som precis kom in igen för att hämta bestick.
"Ursäkta, vad tycker du om Olive?" Frågade Max Kathrine.
"Hemsk! Hon tar min lilla Chaz! Jag avskyr deras förhållande!" Sa hon och tog besticken, sedan gick hon igen.
"Där ser du!" Sa jag.
"Jaja..." muttrade han.
Chaz kom också.
"Vad pratar ni om då?" Frågade han glatt.
"Visste du att din mamma hatar ditt förhållande?" Frågade jag Chaz.
"Ja! Hon avskyr det!" Sa Chaz.
"Och du bryr dig inte?" Sa Max undrande.
"Nepp", sa Chaz.
"Du. Är. Konstig..." sa Max.
"Nej, är det konstigt att jag vill vara lycklig? Jag bryr mig inte vad andra tycker, så länge jag och Olive har det bra." berättade Chaz. Jag och Max stirrade på honom.
"jag vet att det låter som om jag är värsta egot men..." började han.
"Nejdå! Det är jättesöt av dig!" Sa jag storförtjust.
"Vad är jättesött som Chaz har gjort?"
Vi vände oss om.
"Pappa!" Sa Chaz och kramade om William som stod i dörröppningen.
"Hej! Finfolk på besök?" Sa William glatt.
"Haha ja!" skrattade jag. Kathrine kom in i köket.
"Jag trodde inte du skulle komma hem", sa hon.
"Jag kunde ju inte hålla mig borta när Max och Erin är här!" Sa William. Kathirne suckade.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: