2011-11-29 | 16:37:19 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 27-It Feels Like...Amazing...

"Chaz?" jag knackade förstiktigt på hans dörr. Jag hörde kvävde snyfningar därinne från och jag ville verkligen inte att han skulle vara ledsen.
"Får jag komma in?" frågade jag mjukt.
"Dra åt helvete!" hördes det från Chaz. Jag suckade.
"Snälla Chaz..." började jag.
"Kom in då!" fräste han och jag tryckte ner handtaget. Det var låst.
"Hörrdu, nu låser du upp!" morrade jag.
"Jaja", muttrade han innefrån rummet och öppnade till mig. Jag slank in och hans låste dörren efter mig. Sedan satte han sig på sängen och torkade sina ögon.
"Du..." sa jag och satte mig bredvid honom.
"Jag kan bara inte fatta det", viskade han och en tår föll ner på min hand.
"Vad?" sa jag och strök honom över ryggen.
"Att hon var otrogen, jag har alltid stöttat henne, hjälpt henne..." hans mening dog ut och ögonen tårades på mig också.

"Hon menade inte det så..." viskade jag.
"Joho! Hon är en jäkla... en jäkla... svikare!" Jag tittade på honom och log lite prövande.
"Tycker du verkligen det?" frågade jag.
"Ja! Sluta ömka mig din..." skrek Chaz och flög upp ur sängen.
"Vadfan säger du?! Jag är bara lite snäll här!" skrek jag tillbaka.
"Gå och var det någon annan stans jag orkar inte ha dig och dina jävla ursäketer!" fräste han.
"Wow Chaz, du svärde, hur gick det till?" muttrade jag och gick ut ur hans rum. Han smällde igen dörren efter mig och jag kände en tår på min kind.
"Vad sa han?" Justins mjuka röst kom från ingenstans och jag kände att han verkligen var den rätte just nu att prata med.
"Att..." längre hann jag inte innan rösten bröts och jag började skaka av gråt.
"Aww shawty..." mumlade Justin och omfamnde mig. Jag lutade huvudet mot hans bröstkorg och blundade. Det var skönt, precis vad jag behövde för att rensa huvudet.
"Hade Olive varit otrogen?" frågade han. Jag nickade tyst och suckade lite.
"Med vem?"
"Jag vet inte." Vi stod tysta en stund.
"Ska vi gå ut?" frågade han tillslut.
"Mm..." mumlade jag och följde honom ut. När vi kom ut fattade han min hand och tillsamman gick vi ner mot vårt favoritställe, stranden.

Det var riktigt kallt ute och jag rös i mina tunna kläder. Justin la armarna om mig och det värmde mig nog.
"Du är helt underbar", sa jag och lutade bakhuvudet mot honom.
"Det är du med." sa han och jag vände mig mot honom.
"Tack", log jag.
"Alltså... det känns... det känns helt underbart när jag är med dig och..." han avslutade inte meningen, eller snarare avbröt jag honom genom att kyssa honom. Han besvarde kyssen och den blev alltmer passtionerad.
"Vänta, tyst! Hör du?" sa jag och höll upp handen i luften. Justin stannade upp.
"Ja..." sa han. Vi båda hörde det tydligt, det lät som om någon, eller ja, några bråkade.
"Fan ta dig!" skrek en av dem. Det var Chaz.
"Ditt jävla ego!" skrek den andra. Olive.
"Kom!" Ropade jag till Justin och så rusade vi upp till huset där Chaz och Olive stod och bråkade.
"Du bara går runt och leker player, det är fan inte okej!" vrålade Chaz.
"Det vet inte vad du pratar om!" morrade Olive.
"Kanske, men jag visste inte vad jag pratade om när jag sa till alla att vi var ihop och hur toppen du var!" fräste Chaz. Det tog till och med mig i hjärtat och jag såg tårar glittra i Olives ögon.
"Jag hatar dig", viskade hon. Jag gick fram till henne och kramade henne.
"SÅja..." mumlade jag och hon kramade mig hårt tillbaka.
emotions into words


ellen

Jätte bra!

2011-11-29 @ 16:51:17
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: