2011-11-21 | 20:57:36 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 18-Faild

Jag hade börjat hänga ganska mycket med Tanya, jag märkte att Olive inte gillade det men jag och Tanya hade så himla kul tillsammans.
Jag hade också märkt att Olive i samband med att jag var med Tanya hade börjat vara med en tjej i klassen som hette Irina.
Idag satt jag och Tanya och skrattade så mycket att jag nästan ramlade omkull. Hon hade sagt "tja era socks vad händer" och slått handen i bordet. Det var alltså det vi skrattade åt.
"Azzå vad skrattar ni åt dåh?" Frågade en röst som jag kände igen. Det var Olive, men hon lät inte normal, hon lät... fientlig och vass av tillbakahållen vrede.
Jag tittade upp och såg hennes ansiktisuttryck. Hon var nästan grön av avund och ilska. 
" Inget", flåsade jag och försökte se allvarlig ut men det var svårt.
"Gud vad barnsliga ni är, som vanligt då med dig Erin, alla i din familj hatar ju dig och man kan fatta varför." Jag fattade knappt att hon sa det, varför gjorde hon det.
"Håll käft!" skrek jag.
"Ja där ser man, lika känslig som vanligt." sa Olive hånfullt. Jag kände tårarna bränna i ögonen.
"Fan ta dig." väste jag och torkade mig i ögonen.
"Ska lilla klängapan grina nu också?" fientligheten i hennes röst fick mig att rygga tillbaka.
"V-vad menar du med klängapa?" viskade jag.
"Tja, du är ju en bitch som leker med Bieber och du är ju en player för du var ihop med en annan kille i typ två veckor." sa Olive triumferande som om hon älskade att stå och avslöja min hemligheter för hela klassen, och jag som var ny också. Som tur var kom Chaz och Ryan då. De avrundade hela scenen och jag hörde hur Chaz skällade ut Olive.
Efter skolan gick jag och Tanya hem till Tanya.
Vi kollade runt på youtube och så hittade vi en video som Olive och Irina lagt ut tillsammans, de skrattade och flamsade och vi bestämde oss för att hämnas på Olive genom att driva med deras video genom att kopiera dem fast ändå göra om lite.
Sedan klippte vid ihop videorna så att man visade varanat klipp med oss varanat med dem, så man såg att vi drev med dem, sedna la vi skrattande ut den.
(Titta på video och ignoreram att det säger "demi" och "mandy" och så...)


Nästa dag i skolan var Olive och Irina enormt sura på oss det märktes.
Men vi hade fått kommentarer på youtube att vi var roligare än Olive och Irina och de blev de såklart surare av.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ganska kort jag vet men ändå...
Bara så ni vet så tycker jag mer om Selena och Demi i verkligheten!! Jag älskar verkligen Demi och Selena jättemycket! BARA SÅ NI VET!!

ellen

Jätte bra! <3

2011-11-22 @ 07:50:02
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: