2011-11-10 | 14:24:18 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 14-Stop Calling!

Bokstavligt talat var detta 15:de gången Justin ringde bara idag.
Jag hade svarat varje gång, men även varje gång sa han samma sak: Jag saknar dig! Snälla lyssna... hon såg så oskyldig ut och...
Sedan la jag på.
Den här gången svarade jag också.
"Ja?"
"Hej shawty!"
"Kalla mig inte det."
"Varför?"
"För att jag inte är din Shawty, utan den där Mina eller vad hon nu hette."
"Nina."
"Jaså, så du bryr dig om jag säger fel på hennes namn?"
"Azzå nej..."
"Varför rättade du mig då?"
"Ren reflex."
"Säkert",
"Snälla du..." Jag hörde hur en tjejröst ropade Justins namn.
"Vem var det?"
"Mamma", svarade han snabbt, för snabbt. Jag hörde ett tillgjort skratt som fick mig övertygad att det inte var Pattie.
"Aaa visst, det är Nina eller hur?" frågade jag bisstert (stav).
"Nej!" Tjejröst gav till ett mjukt skratt till. Sedan sa hon: Aww Justin... det är jag Nina...
Jag stelnade till. "Du ljuger för mig." viskade jag med gråten i halsen.
"Förlåt." sa han med en sorgsen ton.
"JAG HATAR DIG! JAG VILL ALDRIG SE DIG IGEN!" Skrek jag i telefonen och la på.
Tårarna sprutade och Chaz kom uppspringade.
"Shit vad har hänt?" Frågade han och gav mig en kram.
"Justin... han ljuger för mig..." viskade jag.
"Vad har han sagt?"
"Vi snackade i telefon och jag hörde en tjejröst, han sa att det var hans mamma men sedan hörde jag att rösten sa typ 'Justin... det är jag Nina.' eller nåt sådant!" berättade jag. 
 "Erin, vad hände egentligen i Argentina, jag tror inte att Justin fick ett bra erbjudande och att ni åkte hem på grund av det." sa Chaz och tittade strängt på mig.
"Jaja... en tjej som heter Nina, alltså hon som var i Justins rum, aja, hon sprakade sand på mig och knuffade mig utan andledning, jag överreagarde lite och knuffade till henne, sedan när Justin kom låtsades hon som om jag slått henne utan andledning, jag sa att det inte var sant men Justin trodde på henne..."
"Stackare." sa Chaz och kramade mig igen. Han ringde till Olive som kom hem och jag berättade för henne också.
Vi hade filmlkväll hemma hos henne för att prata ifred och ha lite mysigt.
"Inte visste jag att självaste Justin Bieber är en player och 'lier'." sa Olive och kramade min hand. 
"Mm..." mumlade jag och suckade högt. 
Vi kollade på filmerna 'The Nootbook' (Olives favofilm), 'Never Cry Werewolf', 'The Roomate' (min favofilm), 'Screem4' och 'Easy A'. 
Vi både skrek och skrattade om vart annat. Jag hade valt 'The Roomate' och 'Never Cry Werewolf', Olive hade valt 'The Nootbook' och 'Easy A', Screem4 hade vi båda sagt samtidigt, den var våran favofilm tillsammans.
"Jag älskar den här filmen, Emma Stone äger!" Sa Olive medans vi kollade på den första filmen 'Easy A'.
"Eller hur, men Nina Dobrev är bättre." sa jag. Vi båda skrattade. Jag hade ju valt två filmer med henne i. Nina Dobrev var min favoskådis. Det dåliga med henne var hennes namn, det fick mig att tänka på Justin och hans "nya" flickvän.
Bild 1: Omslaget på "Never Cry Werewolf"
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video HostingBild 2: Olive, Erin och Mary (deras kompis i deras gammla hemstad)
___________________________________________________________________________
Varsågoda!! Hoppas ni har väntat på den haha!! Kommentera gärna, jag blir så glad!! Jag har fått jättesöta kommentarer och det gjorde min dag!! Så tack!


ellen

Ojjjjj kommer dom bli Erin och Justin bli i hop igen?

2011-11-10 @ 16:13:25
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: