2011-11-07 | 20:02:36 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 13-You Faild Me, I Know, But Why Now?

Nästa dag
Argentina!
Alla pratar spanska och det är otroligt varmt!
Jag och Justin åkte dit trots allt, och det har fått mig på topp!
"Ska vi äta eller bada först?" Frågade Justin mig när vi kom till den stora stranden som full av tjejer och killar i badkläder, både stora och små.
"Bada!" Sa jag glatt.
"Okej, försten i!" Skrattade Justin och började springa mot vattnet. I fraten drog han av sig sin tröja, han hade
redan på sig badbyxorna under så han kunde bara hoppa i. Jag sprang efter och drog av mig mina shorts, under hade jag bekini.
Justin vann såklart och jag kittlade honom som hämd. Han skrattade sjukt mycket och försökte kittla mig tillbaka.
Tillslut gick jag upp på stranden för att sola. Jag behövde en solbränna innan skolan haha!
När jag lagt på tillrätta på handduken kom en sand-virvel rätt upp i mitt ansikte.
"Oj, förlåt." sa en likgiltig röst. Jag tittade upp. Där stod en tjej med blont hår och enorma läppar, hon var lite lik den där svenska bloggerskan Kissie eller vad hon nu hette.
"Vad håller du på?!" Fräste jag och ställde mig upp. Hela jag var full av sand, eftersom jag inte hade torkat än så fasnade sanden på min kropp.
"Jag sa ju förlåt", sa tjejen och gick förbi mig, hon gav mig en knuff för att markera att hon inte var rädd för mig.
"Vad fan vill du?!" Skrek jag och knuffade till henne i ryggen. Hon vände sig ilsket om. Jag såg att Justin var på väg bakom hennes rygg vilket lättade mig.
Hon såg att jag tittade på något bakom sig så tjejen vände sig om och såg såklart Justin. Hon flinade och satte sig på marken och snyftade.
"Vad har hänt?" Frågade Justin när han kom fram till oss. Jag hann inte säga något förren den där jäkla fjäskersan tog till orda.
"Hon slog mig och sparka sand på mig utan andleding." snyftade hon jag ville helst slå henne.
"Varför gjorde du det Erin?!" fräste Justin irriterat.
"Tror du henne?" undrade jag chockat.
"Det klart, för det är väl sant?" sa han men frågan var inte riktad till mig utan till den hemska lögnerskan.
"Ja", sa hon dramatiskt.
"Vad heter du?" frågade Justin mjukt.
"Nina." sa hon och log.
"Fan Justin. Tror du verkligen på henne?" sa jag surt.
"Jag trodde inte du var sån!" klagade Justin.
"Inte jag heller." mumlade jag och började samla ihop mina saker. När jag var klar möte jag Ninas blick, hon gav mig en "bitch" blick innan jag gick.
somerandompictures -
"ERIN!" Ropade Justin bakom mig men jag sprang upp till hotellet.
Fyra dagar senare
Jag suckade djupt. Visst saknade jag Justin. Men han trodde inte på mig, litade mer på en annan tjej bara för att hon hade stora läppar och solbärnna. ¨
Sorry för kort men jag ville bara lägga ut snabbare!!!
Tack för alla fina kommentarer!!!!


ellen

Vad kommer hända?

2011-11-09 @ 07:00:04
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: