2011-11-03 | 11:44:30 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 12-I Deserve To Die

Justin
När mannen dök upp såg jag att Erin fick ett konstigt uttryck i ansiktet.
"Vad är det shawty?" Viskade jag.
"Inget!" Sa hon snabbt och vände ryggen åt mannen så han inte kunde se hennes ansikte. Men det var försent.
"Du där! Kom hit!" Fräste mannen och lyckades ta tag i Erin.
"Låt henne  vara." sa jag och drog Erin till mig.
"Du ska låta henne vara!" Morrade mannen.
"Sällan", sa jag. Erin tryckte sig mot mig och jag kände hennes tårar blöta min gråa tröja.
(bara så ni vet är de fortfarande på stranden)
Erin gled ur mitt grepp och började springa bort från stranden. Mannen sprang efter. Han tog fram någonting ur sin rockfika, var det en pistol..?
Erin
Jag sprang som en galning genom gatorna. Jag snubblade och kröp in bakom en sten.
Då kom första skottet. Men hjälp hade han en pistol med sig?!
Jag såg en friggebodd en bit bort, jag skulle nog hinna...
Jag reste mig upp och började springa. Ett skott passerade mitt bakhuvud med en centimeter men jag han ta skydd. Ett plank gick från friggebodden till radhusen en bit bort. Jag sprang bakom planket och men när jag kom ut på gatan var han hack i häl på mig ialla fall.
Då fick jag en idé. Startfords polisstation låg jättenära här, om jag bara hann...
Jag ökade farten men mannen var lika snabb han. Jag sprang förbi polsstationen och svängde in en bit bort, sedan sprang jag in bakvägen i polisstation, rätt in i ett möte fullt med beväpnade poliser. Mannen störtade in efter mig med pistolen i högsta hugg, alla poliserna övermannade honom jag tog hans pistol. Jag var säker, men jag var också alldels skakis
Tre timmar senare
Jag kom alldels utmattad hem. I köket satt Justin, William, Kathrine, Chaz och Olive, alla såg gravallvarliga ut och oroliga.
"ERIN!" Skrek Justin när jag kom in i köket.
"Vart har du varit?!" Fräste Kathrine och Justin omfamnade mig.
"Poliserna tog hand om mannen", viskade jag i Justins öra.
"Bra, men du får aldirg mer skrämma mig sådär igen!" Sa han.
"Jag lovar." sa jag. Han log.
"Bra, imorgon drar vi till Argentina!" Sa Justin och pussade mig på munnen.
På kvällen när jag skulle sova fick jag ett till SMS från Jessica.
Jag hoppades att du skulle dö, jävla idot! Men nu har min pappa blivit tagen av polisen tack vare dig din jävla bitch!
Jag tappade nästan mobilen. Var det Jessicas pappa som velat döda mig?!
Jag ringade henne.
"Vad är det här?" sa jag ilsket.
"Vad menar du?"
"Du vet vad jag menar, varför försökte din pappa att mörda mig?"
"För att jag bad honom din nöt!"
"Gjorde du?"
"Jaa! Jävla bitch!"
"M-men varför?"
"Fattar du noll eller? Jag hatar dig din äckliga lilla jävel!"
"Ja jag fattar noll, vad har jag gjort?"
"Du jävla fula player!" Skrek Jessica och la på. Player?! Tänkte jag och suckade djupt. Vad sjutton tänkte hon med. Jag började gråta. Aldrig förr hade jag kännt mig så hatad och kränkt. Jag kände mig obetydelsefull, som om Jessicas ord tagit min livslust.
Jag reste mig upp ur sängen och gick som i trans fram till fönstret. Om alla hatade mig skulle jag göra dem en tjänst om jag dog.
Jag tänkte inte på Olive och Justin, hur förkrossade de skulle bli... jag hade ju lovat Justin... inte skrämma honom igen...
STOPP! Skrek det inom mig. Jag stannade.
SLUTA GENAST! GÅ OCH LÄGG DIG! Vrålade mitt undermedvetna. Jag gjorde som de sa och lyssnade inte på rösten som sa; Du är värdelös, ta självmord, gör det nu!
Nästa dag satt jag vid frukosten som vanligt och pratade med de andra.
"Vad tänker du på?" Frågade Justin milt.
"Jag förtjärnar att dö..." viskade jag och greppade köttkniven som Kathrine använt för att skära salami.
"Va?" Sa han och tittade frågande på mig. Jag höll kniven mot halsen och skrek:
"JAG FÖRTJÄNAR ATT DÖ!"
Justin tog snabbt kniven ifrån mig och allting blev svart...



Ni fick ett till idag... kommentera mera !!
Ni e bäääst :D Orkar inte lägga upp bilder.. . gör det sedan...

ellen

MEEEERAA! Asså hur kan man tycka denna bloggen är dååålig? AAHHHH den här bloggen är ju bääääst!!

2011-11-07 @ 20:10:53
URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: