2011-11-03 | 11:11:01 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 11-I Have Miss You Babe!

Det var gryning och ett svagt orange-rött sken låg över Startford. Jag satt på stranden och tittade ut över vattnet. Jag hade gått hit så fort jag vaknde, delvis säga klockan halv sex på morgonen. 
You may say I'm dreamer*
"Du! Tjejen!" Ropade någon bakom mig. Jag vände mig förskräckt om, den harmoniska känslan som jag haft försvann med än gång. Den som ropat var en man i svarta kläder och han såg inte så snäll ut. 
Jag reste mig snabbt och började springa tillbaka mot Chaz... nej vårt hus. Mannen sprang efter.
"STANNA!" Röt han. Jag försökte springa snabbare. Jag lyckades komma in i huset och låste snabbt dörren. Jag sjönk ner bredvid skohyllan och andades ut.
"Erin?" Jag tittade upp. Det var Chaz.
"Aa..." mumlade jag.
"Vad har hänt?" Frågade han.
"Äh... Inget..." viskade jag och reste mig upp.
"Vad har du varit?"
"På stranden." sa jag snabbt och sprang upp på mitt rum.
*
Justin
Jag suckade. Gud vad långsamt tiden gick, varför kunde jag inte få åka hem nu? NU! NU! NU!
"Justin? Konserten börjar nu!" Ropade mamma irriterat.
"Jaja..." suckade jag.
"Är det pappa nu igen?" Frågade hon oroligt.
"Nej." sa jag snabbt och gick mot henne.
"Okej, lycka till gubben!" Sa mamma och kramade mig. Jag nickade kort och gick ut på scenen.
En månad senare (Erin)
Jag hoppade och studsade på vägen till flygplatsen. Vi skulle hämta Justin. Imorgon skulle han, jag, Olive och Chaz åka till Argentina på en veckas semester! Sedan var det skola!
"Är vi framme snart?" Frågade jag otåligt.
"Om fem minuter", skrattade Chaz som körde bilen.
*
Så fort Justin kom ut från gaten sprang hundratals tjejer med lila, svarta och vita tröjar med Justins namn på eller bara bilder honom. De skrek och skrattade. Kenny lyckade fösa undan dem och så fort Justin blev fri sprang jag fram till honom.
"Hej!" Sa han och kramade mig. Jag kramade tillbaka. Kenny skyddade oss tills vi var i Chaz's bil igen, Kenny, Ryan Good, Mama Jan, Pattie, Scooter, Usher och resten av Justins crew tog någon annan bil, de skulle till hotellet, jag skulle skjutsa (stav) Justin dit sedan. 
"Gud vad jag har saknat dig..." viskade jag till Justin. Han log och kramade mig.
"Och jag dig." sa han.
"Så har ni saknat varandra?" Frågade Chaz som inte hört vad vi sagt. Både jag och Justin skrattade till och Chaz flinade oförstående. 
Hemma välkommnades vi av William, Kathrine, Olive och Ryan. Alla skrattade, pratade och log. Det var så mysigt.
Min mobil plingade till. Jag hade fått ett mess.
Jag hatar dej dra åt helvete hur fan kan du göra såhär?! Jag ska döda dig din jävel! Fan ta dej!
Det var från en av mina vänner. Jessica. Men varför skrev hon så?
Jag fick tårar i ögonen och sprang upp på mitt rum.
Jag grät och grät. Det knackade på dörren.
"Kom in." snörrvlade jag. Olive och Justin kom in.
"Vad har..." började Justin men Olive avbröt honom.
"Gå snälla Justin, vi behöver prata." sa Olive. Han nickade log smått åt mig och gick ut ur rummet.
"Vad hände?" Frågade Olive och satte sig bredvid mig. Jag la huvudet i hennes knä och grät ännu mer.
"Jag fick ett mess av Jessica, minns du henne?" Sa jag.
"Mm... bitchen från vår gammla skola?" Sa hon.
"Azzå... nej, vi var ju kompisar." sa jag.
"Jag vet",
"Hur som helst fick jag ett mess där hon skrev att jag skulle dra åt helvete och såna saker." sa jag sorgset.
"Aww... Erin..." viskade Olive med lidsamt.
Justin kom in igen.
"Ska vi dra till stranden eller nåt?" Frågade han.
"Ja!" utbrast jag. Justin skrattade och hjälpte mig upp. Olive vinkade åt oss.
"Du och Chaz ska med." sa Justin bestämt. Jag och Olive fnissade.
Jag föste ut Justin och henne för att jag skulle få byta om ifred. Jag drog av mig den vita klänningen som jag hade på mig och satte istället på mig min svarta bekini och ett vit löst linne över, till det tog jag mina favo-jeans shorts.
*
Hela vägen till stranden pratade jag och Justin. Han fick mig att titta generat ner i marken av allt sitt smicker.
"Aww... Justin!" Sa jag gång på gång.
a sky full of lighters.
När vi var framme vid stranden hittade vi genast ett bra ställe att bredda ut handdukarna. Sedan sprang vi alla ner till vattnet.
Justin lyfte upp mig och sedan kastade han ner mig i vattnet. Jag fick en kalsup och alla gapskrattade.
*
Efter en lång dag på standen hade solen börjat gå ner. Chaz och Olive packade ihop sakerna medans jag satt i Justins knä en bit bort. Vi hade på oss varsin grå tjocktröja och pratade lågmält med varandra.
Jag vände mig om mot Justin och tittade in i hans bruna ögon.
"Jag är så glad att det är hemma..." sa jag.
"Desamma." sa han och kysste mig. Jag besvarade hans kyss och kände solens sista strålar värma min kind...
You never really can fix a heart.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: