2011-11-28 | 21:20:24 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 26-You Have Me, Always

Jag och Justin låg i soffan hemma hos mig och pratade. Jag låg ovanpå honom (misstolka ej) och han smekte mig över ryggen.

(ignorera att hon är topless)
Olive kom in. "Stör jag?" frågade hon försiktigt.
"Nejdå", sa jag.
"Får jag prata med dig lite?" undrade Olive och tittade på mig.
"Javisst." sa jag och reste mig. Vi gick ut och satte oss på bänken utanför huset.
"Jag vet inte hur jag ska säga detta men..." började hon. "jag gjorde 'det' igårkväll." Jag bara stirrade på henne.
"OMG! Gjorde du! Shit! Shit! Med Chaz då?" utbrast jag. Hon rodnade och tittade ner på sina händer.
"Azzå nej..." mumlade hon.
"Vadå?" frågade jag.
"Jag gjorde det liksom inte med Chaz utan med en annan kille..." viskade hon.
"Va?!" Skrek jag.
"Shh!" Ropade hon och knuffade till mig.
"Men vem?" sa jag.
"Är du arg?" undrade hon. Jag skakade på huvudet.
"Nejnej!" Sa jag.
"Bra, tack, jo det var en kille från collge som jag träffade på stan, han heter Loren Starr." sa Olive.
"Oh-my-god! En collge grabb! Bra jobbat!" log jag. Hon fnissade. Sedan blev jag allvarlig.
"Du har väl sagt till Chaz, eller hur?" frågade jag allvarligt. Hon tittade ner igen.
"Näe..." mumlade hon.
"Fan." suckade jag.
"Vad ska jag göra?" viskade hon.
"Jag kan säga det till honom, om du vill?" föreslog jag.
"Nej, jag vill säga det själv men jag vet inte hur..." sa hon.
"Säg bara att du vill göra slut med honom", sa jag enkelt.
Chaz
"Säg bara att du vill göra slut med honom", sa Erin och jag hörde hur Olive suckade. Jag gömade mig bakom husknuten och lyssnade på deras samtal.
"Men jag vill liksom inte ljuga för honom..." sa Olive.
"Det gör du inte, du säger bara inte hela sanningen." sa Erin lättsamt.
"Jag kan väl inte bara utelämna att jag varit otrogen..." började Olive men jag avbröt henne.
"Har du varit ortrogen?!" vrålade jag.
"Eh... Chaz jag..."
"Fan ta dig din jävla bitch! FAN TA DIG!" Skrek jag och skulle just gå fram och slå till henne när Justin och Ryan dök upp från ingen stans och tog tag i mig.
"Lugn kompis." sa Ryan stelt.
"Jaja, ni kan släppa mig." fräste jag. De släppte mig.
"Snälla Chaz lyssna på mig..." började Olive.
"Håll käften!" Morrade jag.
"Sluta Chaz, hon försöker ju för fan förklara här!" skrek jag.
"Jag bryr mig inte vad den där bitchiga playern har att säga", väste jag och gick därifrån.
Erin
Olive skakade och jag hörde hur hon snyftade. Sedan tog hon till flykten och jag sprang efter.
"Vänta!" ropade jag. Hon sprang ner till stranden och satte sig i sanden som var blöt efter regnet som öst ner i två dagar snart.
"Fan..." viskade Olive när jag satte mig bredvid henne.
"Åhh snälla du..." sa jag och kramade henne.
"Jag svor inte åt dig utan till mig själv." mumlade Olive.
"Du..." sa jag lent och kramade hennes hand.
"Jag har ingen, alla hatar mig!" fräste hon.
"Du har mig, allitd." sa jag och hon tittade tacksamt på mig.
"Tack för det, du är den bästa vännen man kan få",
"Bättre än Sarah?" sa jag.
"Japp." log Olive och gav mig en kram.
"Tack, det betyder mycket för mig." sa jag.
"Varsågod", sa hon och jag log tillbaka.
words aren't just words
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tredje för idag... ganska nöjd!! Hoppas ni gillar det!! Kommentera! <3


ellen

jätte bra! mera!

2011-11-29 @ 07:09:03
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: