2011-11-27 | 13:54:25 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 22-Flowers

Vi gick och promenerade dag ut och dag in, Stockholm var en underbar stad.
"Ska vi gå till Gröna Lund idag?" frågade Justin när jag drog min lila kortärmade tunnika över huvudet.
"Jaa!" utbrast jag.
"Jag har liksom bara hörttalas om det och..."
"Och vi såg det igår på håll." avslutade jag åt Justin. Han log.
"Japp", sa han och tog min hand.
"Lova att vi åker den där stora lila", sa jag. Justin skrattade till.
"Den heter visst insane." sa han och kysste mig.
***
Vi kom fram till Gröna Lund crika en timme snare, stora karuseller höjde sig över de gula husen som ingången fanns i.
"Wow..." sa jag.
"O-M-G! Det är Justin Bieber!" hördes en gäll tillgjord röst. Jag och Justin vände oss om för att se vem som ropat, det var omöjligt efter som säkert trettio unga tjejer kom rusande emot oss. Justin log stort och började skriva autografer och ta kort med sina fans.
"Kom Justin vi går", klagade jag.
"Äh, jag ska ju alltid finnas för mina svenska fans." Hans ord fick mig att tänka. Det var inte någon svensk tjej som ropat "omg det är justin bieber" nej, det var en amerikansk...
"Justin!" skrek jag. Han svarade inte. Då såg jag henne. Hon tittade på mig med en riktig bitch-blick och sedan flinade hon. Jag började gå henne mot henne men hon hade redan vänt sig och försvunnit i folkmyllret.
"Justin kom nu!" fräste jag. Han svarade fortfarnade inte utan fortsatte hålla på med sina jävla fans.
Ilsken och sårad började jag gå därifrån med nära till tårarna.
"Vänta Erin!" Ropade Justinb bakom mig. Jag började gå snabbare och la armarna trotsigt i kors över bröstet. Han sprang ifatt mig och tog tag i min arm.
"Förlåt", flåsade han. Jag kunde inte hålla mig för skratt. Han tittade undrande på mig.
"Du är så gullig", sa jag och tog hans hand. Han log lättat.
"Tack." sa han och gick med mig mot biljettluckan.
Efter en helvild dag på Gröna Lund åkte vi hem, det var skönt att sitta på båten och betrakta Justins och mina sammanflätade händer. 
"Det var jättekul idag", sa han och la sin haka på mitt huvud. 
"Mm..." mumlade jag och suckade lyckligt. 
***
När vi senare låg i sängen och tittade på TV tittade Justin allvarligt på mig.
"Jag vill bara säga att jag verkligen älskar dig och att det som hände idag aldrig, aldrig mer händer, jag lovar att jag alltid kommer var ärlig och trogen mot dig", sa han och jag log lite. 
"Tack Justin, jag kommer vara lika ärlig mot dig iså fall." sa jag och kramade hans hand. Han kysste mig och jag besvarde den. Sedan sjönk jag ner i hans famn och lutade mig mot hans bröstkorg medans han slingrade in sina händer i mina och lutade sig mot väggen. Länge, länge satt vi så och gjorde ingenting. Det var så mysigt att jag snart somnade.
När jag vaknade låg jag i ett hav av blombuketter, men jag låg inte i min säng utan i något trångt, hårt och litet som luften snart lämnat helt.
Jag fick panik och började slå på "taket" ovanför mig. Jag såg mig omkring och fann att jag låg i en kista.Jag var levande begravd. Luften tog snabbt slut eftersom jag häftigt andades och gjorde mig av med viktigt syre.  
Det sista jag hann tänka var: Vem gjorde detta mot mig?
Jag vaknade med ett ryck. Kallsvetten rann och jag skakade. Justin hade också vaknat vilket var konstigt.
"Varför skriker du?" frågade han trött. Jaså jag skrek... det måste vara därför han vaknat, tänkte jag.
"Mardröm", förklarade jag.
"Okej." sa han mjukt och tog mig hand. "Jag finns här för dig."
"Tack", mumlade jag och la mig ner igen.
***
När jag vaknade igen låg en rödrosbukett mitt framför mina ögon och var det första jag såg. Jag flög förskräckt upp men när jag såg att jag var i vårt hotellrum slappnade jag av.
Blommer täckte hela rummet och en liten nalle låg på Justins huvudkudde. Den höll i en hjärtformad ask som det stod "Aladin" på. Jag tog den och öppnade. Nogat, min favorit, konstapterade jag. Ivrigt tog jag en och tuggade.
"Mmm..."
En liten lapp låg bredvid rosorna. Såhär stod det:
Du sov när jag vaknade (11.30) så jag gick ut och köpte allt det här ut dig, när du läser detta är jag nog och jag inte är här så fixar jag en "romantisk" frukost, eftersom detta är den sista dagen innan vi åker hem så ska den bli den bästa.
XoXo Din Justin
Jag log stort när jag la ifrån mig lappen.
"Jag älskar dig", mumlade jag till nallen och la mig bredvid den för att vänta på Justin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sådär... vad tycker ni? Det kom inget igår för jag hade en kompis på besök och så...
Kommentera nu! Ni får gärna ge ideér till mig bara så ni vet!


ellen

Jätte bra!

2011-11-27 @ 17:29:12
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: