2011-11-23 | 21:01:26 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 19-Two Real Fools...

"Vi ses snart honey." Justins röst fick mig att rysa av välbehag.
"Ja..." sa jag glatt. Imorgon var det "den" dagen. Dagen då jag skulle få följa med Justin HELA dagen!
"Vad har du och Olive gjort på sistone då?" Jag hade väntat mig att han skulle fråga något sådant och ändå hade jag inget  svar.
"Ehh..."
"Har du något hänt?"
"Typ", mumlade jag.
"Berätta!" sa han anklagande.
"Sök på 'Tanya and Erin making fun of Olive and Sarah' på youtube", fräste jag.
"Vadå är ni ovänner?" Han lät förvånad.
"Kan man säga", muttrade jag. Entusiasmen över imorgon hade försvunnit helt.
"Vad har hänt, seriöst?"
"Jag var lite mer med Tanya än Olive och hon började vara jättetaskig och retade mig, jag blev sur på henne och, och..." meningen dog ut. Justin fattade nog ändå.
"Aha..."
"Du fattar, men vi ses imorgon." mumlade jag.
"Japp! Ses då! Hejdå!"
"Hejdå."
När vi lagt på fick jag en SMS från Tanya.
Olive och Sarah har fan gått för långt!! De har lagt ut en grej på yb (youtube) sök på "two real fools" !!
Jag: Vad har du gjort nu då? xd
Tanya: Du kommer inte gilla det....:(
Snabbt satte jag på min macbook och gick in på youtube. Jag skrev in two real fools och sökte.
Jag tryckte på första videon som kom upp.
"Hellu!! Detta är Olive!"
"Och Sarah!"
Jag log lite när jag såg Olives ansikte så glatt, jag saknade henne så himla mycket. Hur kunde jag varit så dum, jag skulle ta bort videon som jag och Tanya lagt upp och ringa Olive direkt efter jag sett klart på videon.
I VIDEON:
Olive och Sarah pratade lite om deras youtube-show sedan började de prata om mig och Tanya.
"De är två riktiga idoter!" sa Olive. Sarah skrattade förtjust. "hon är en bitch och jävligt egotrippad, honn är en player också! OCH HÖR SEN! Hon larvar sig just nu med alls våran Justin Bieber som hon antagligen snart uttnyttjat (stav) klart och kommer att dumpa hon, efter att ha snott alla hans pengar såklart!"
Orden brännde i mig. De fortsatte prata skit om mig och Tanya tills videon snabbt tog slut med ett "hoppas den förbannade playern dör"-tal. Jag började gråta och lusten att gottgöra Olive försvann. Hur fan kunde hon göra så. Tårarna rann ner för mina kinder och plaskade ner på tagngentbordetet (stav) och min mobil. 
Ett mess från Tanya (antagligen) väckte mig ur min trans. 
 Jag kollade på diplayen för att se vem som skickat. Det var inte Tanya. Det var Olive.
Långsamt och motvilligt öppnade jag meddelandet och läste det.
"Men vad fan..." mumlade jag och slängde ifrån mig mobilen, nu måste jag skynda mig, detta var på liv. Eller död...

ellen

Fan vad händer????? MERA!!!!

2011-11-24 @ 07:21:48
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: