2011-11-20 | 11:03:39 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 17-Okay Than...

"Justin? Hur i..?" Började jag. Sedan såg jag limousinen som stod en bit bort och insåg att den faktiskt var snabbare än jag.
"Förlåt, jag fattar om du inte kan lita på mig mera, men jag älskar dig så fruktansvärt." sa han och tittade bedjande på mig. Jag kände tårarna bildas i mina ögon.
"Jag vet inte…" snyftade jag. Tårarna tog över handen och jag började gråta. Han omfamnade mig och jag kramade honom tillbaka utan att veta varför.
"Shh… såja…" viskade han i mitt öra om och om igen. Jag lös gjorde mig från hans grep och tittade honom i ögonen.
"Okej då." sa jag med ett leende.
"Tack! Tack, Tack, Tack!" utbrast han och kysste mig.
"Åhh Justin", skrattade jag.
***
Jag kramade Justin det hårdaste jag kunde.
born to be alive
"Åk inte." bedjade jag när han lastade in bagadet i sin limousin.
"Jag måste baby", suckade Justin och smekte mitt hår.
"Men åh..." stönade jag. Han skrattade till, sedan kysste han mig.
"Hejdå." sa han allvarligt.
"Hejdå." kved jag.
Justin satte sig i baksätet och så åkte den lyxiga saken till bil iväg med min Justin i sig. Jag suckade högt.
"Erin det är käk!" vrålade Chaz innefrån.
"Okej!" ropade jag och började gå in igen. Det skulle dröja fyra månader innan Justin skulle komma tillbaka till Startford, jag ville bara skrika. Men jag skulle ju få gå på en av hans konserter backstage om en vecka då vi även skulle äta middag och jag skulle hänga med honom hela tiden. Den dagen hade jag tagit ledigt från skolan och jag längtade väldigt mycket tills det var dags.
Efter maten gick jag ner till stranden för att promernera i vattenbrynet.
Det blev fotspår efter mig som sedan översvämmades av vatten.
└──» DO LADO DE CÁ ♡ ♪ - UOL Blog
Jag gick och gick och gick i säkert två timmar innan jag satte mig ner på en bänk i utkanten av stranden.
Tankarna flög till Justin hela tiden, jag tänkte på hans bruna ögon och hans bruna ögon och hans mjuka hår. Hur kunde jag varit så elak och hjärtelös mot honom? Jag skämdes så.
Tänk om han hittade en ny tjej? Det skulle han säkert göra, och det förtjänar jag, jag förtjänar att bli bortglömd. En tår rann ner för min kind. Om han glömmer mig är det mitt eget fel.
outsider-soul
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Sådär.... kan ni klara 5 kommentarer??? SKulle betyda mycket :D
Kanske kommer ett till idag jag ska flytta saker från mamma till pappa så jag är ganska upptagen men kanske som sagt.


ellen

Jätte bra! Mera!

2011-11-20 @ 18:35:20
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: