2011-12-27 | 22:09:54 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 44-It's Over

När vi kom hem hade det nya omslagt på min skiva kommit.
Vi beundrade det en långstund och helt plötsligt var det dags att göra sig i ordning för konserten.
När det var dags att sjunga duetten var Olive så nervös att hon nästan sprack men när vi väl kom ut på scenen släppte det och hon verkade hel proffsig.
"Hej allihop! Här har jag en överraskning!" ropade jag och gjorde en gest mot Olive.
"Hej!" ropade hon.
"Vi ska nu sjunga en duett på Pocketful Of Sunshine!" ropade jag.
"I gotta pocket, gotta pocketful of sunshine... " Vi uppfylldes av musiken och när vi var klara var publiken helt galen.
Innan jag startade nästa låt ropade jag:
"For you Shaaawty!" Alla skrek och jubblade sedan började jag sjunga.
Justin
När hon ropade "for you shaawty" kändes det nästan som om hon ropade till mig. Jag ville så gärna ha tillbaka henne men hon verkade klara sig bra utan mig. Jag hade antagligen sabbat alla mina chanser jag hade haft, hon var borta.
En hand smög sig in i min.
"Skit i henne älskling, det är du och jag nu", viskade Julie i mitt öra. Jag nickade och såg på henne.
"Du och jag."
Det var då hon fick syn på mig. Hennes ögon svartnade och hon slutade tvärt att sjunga.
"Justin vad fan för du här?!" fräste hon rätt in i micken. Alla stirrade på henne och sedan föll alls blickar på mig. Och så blev det kaos. Miljontals fans attackerade mig och Julie. Livvakterna kom från alla håll och försökte skingra fansen med det hjälpte inte.
Jag tittade upp på scenen genom allt tumult och fick se att Erin höll på att slitas ner av galna fans.
"ERIN!" Skrek jag. Hon tittade mot mig. Jag började ta mig mot henne. Hon försökte komma loss från fansens händer men det gick inte. En man i tjugo års ålderna hann hjälpa Erin innan jag.
"Tack", flåsade hon mot honom.
"Ingen orsak." De log mot varndra och det stack av avund i mig.
"Justin, gå." sa hon och gav mig en ilsken blick.
"Vi bråkar för mycket." sa jag nerstämt och gick därifrån. Jag brydde mig inte att fans drog i mig, att de tog min keps och mitt halsband, jag ville bara hitta Julie så vi kunde gå härifrån, jag stod inte ut med att Erin  hatade mig så mycket.
Två dagar senare (hoppas ganska mycket)
Jag satt och tittade på TV och fick syn på Erin, alltså på TV:n.
"Det beryktas nu att sångerskan Erin McLoud har en ny pojkvän, nämligen nitonåriga Zack Davis. De har setts på stranden, i gallerior, konserter och resturanger."
En bild på när Erin kysste den där killen som hjälpt henne i kaoset för två dagar sedan. Jag höll på att svimma. Hade Erin en ny kille?! I och för sig hade jag en ny flickvän men vi hade ju gjort slut sedan fansen attackerade oss. Men nu var det nästan omöjligt att vinna tillbaka Erin...
"Det sägs även att paret har hälsat på hos Erins familj i Startford."
Jag tvekade inte en sekund utan ringde genast till Chaz.
"Cha man!" sa han.
"Cha!" sa jag.
"Whatz up?"
"Jo... har Erins nya pojkvän vart  hos er?"
"Jepp, riktigt trevlig!" sa Chaz.
"Fan, fan, fan! Sa hon någonting om mig? Alltså Erin?"
"Ja, fast mamma vill helst inte att jag säger sådana saker." fnissade Chaz.
"Seriöst!"
"Jag är seriös! Hon svor så mycket att mamma sa till henne, det var askul! Vi garva ihjäl oss..."
Vi pratade en stund till, sedan la jag på. Förlamad. Erin hatade mig verkligen! Varför var det alltid jag som fick sådana här siutvationer? TIllochmed när HON var otrogen var det jag som bad om förlåtelse... kanske för att jag verkligen älskade henne...  jag vet inte, men hon är så söt och snäll, hon får mig att le och hennes vackra hår är så förtrollande, det är förrsten hela hon...
Jag skakade på huvudet. Jag måste glömma henne, men hur?
En tår rann ner för min kind, varför kunde det inte bara lösa sig?
Erin
På TV:n kom det upp ett repotage (stav) om Justin.
"Nu har han en nya flickvän, flickidolen Justin Bieber har återigen en ny flickvän vid namn Julie Martins..."
Du bablade på medan en bild på när Justin och en brun hårig tjej var på stranden. Jag började nästan gråta. Men jag borde inte, han och jag var historia, jag hatade honom. Desutom hade jag Zack nu, jag behövde ingen annan.
25thmko32p1nq7r6yrm_31979_27906681_large
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Känner mig såå stolt haha xD



ellen

NEEJ!! dom MMÅSTE bli ihop! Erin och Justin! MERA!

2011-12-28 @ 08:30:53
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Ida ;)

Mer mer mer mer mer mer mer mer nu och dom måste bli tsm igen!!!!

2011-12-28 @ 15:13:18

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: