2011-12-27 | 18:28:06 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 41-Stars

Den natten drömde jag att jag stod på en scen. Nedan för mig stod tusentals fans och sjöng med.
När jag var klar ropade de mitt namn, om och om igen...
Justin
Där låg hon. Slutna ögon och ett leende på läpparna. Min vackra, vackra Erin.
"Jag älskar dig", viskade jag och smekte hennes kind. Hon mumlade någonting i sömnen. Jag log. Det var så gulligt.
"Tack..." Jag tittade förvånat på henne.
"Va?" sa jag. Hon vände på sig och mumlade någonting mera. Sedan satte hon sig upp i sängen.
"Shit!" utbrast hon.
"Vad klart du pratar i sömnen", sa jag.
"Va? Justin?" sa hon och knuffade till mig.
"Ja, du sa 'Tack' i sömnen." sa jag.
"Jag drömde att jag tog emot en gramis." flinade hon. Jag kramade henne.
"Det gör du säkert snart", viskade jag. Hon kramade mig tillbaka och jag kände hennes andetag mot min hals.
***
Nästa morgon när jag vaknade låg Erin mot min axel och sov fridfullt.
"Godmorgon sleepy head", sa jag och pussade henne på pannan.
"Morgon", mumlade hon och la huvudet ner i min t-shirt.
"Godmorgo..." vi tittade upp och fick syn på Chaz som blev alldels röd av att se oss ligga där, i samma säng.
"Vad har ni gjort?" undrade han misstänsamt.
"Inget, vi somnade bara såhär." sa jag.
"Säkert? Inga andra... hm... saker?" sa Chaz och Erin fnissade.
"Nej, inga andra saker", sa hon och satte sig upp.
"Bra, men frukosten är klar", sa han och försvann kvickt ner för trappan. Vi log mot varadra sedan gick vi också ner.
Jag hade på mig mörkgråa pirat-shorts och en rosa t-shirt och Erin hade ett svart linne och jeansshorts.
"Bieber!" ropade en liten flickröst och jag vände mig om. Jazzy kom springade mot mig.
"Jazzy!" ropade jag och lyfte upp henne. Hon skrattade och det gjorde någon bakom oss också. Jag vände mig om och fick se pappas tjej Erin stå där.
"Hej!" sa jag.
"Hej Justin", log hon. På armen hade hon Jaxon som såg väldigt glad ut över att se mig.
"Elin!" sa Jazzy och sträckte ut händerna mot Erin.
"Jazzy!" sa Erin och kramade henne.
"Just det, du tog hand om henne precis när pappa dött?" sa jag. Erin nickade.
"Precis." sa hon.
***
På kvällen satt vi alla i soffan och tittade på film. Jazzy sov i min famn och Jaxon i Erins.
Hon log mot mig och jag blev förtrollad av hennes leende.
"Jag älskar dig." viskade hon.
"Och jag dig." sa jag och kysste henne.
Erin
"Jag tänkte uppträda på marknaden imorgon." sa jag.
"Okej, jag kommer", log Justin.
"Tack." Vi satt en stund och tittade på filmen. Den hette typ 1 Robot (minns faktiskt inte vad den heter) och huvudpersonen spelades av Justins kompis pappa Will Smith.
***
Jag stod på scenen igen. Det kändes underbart. Jag satte micken till munnen och började sjunga. Jag sjöng 'It Will Rain' med Bruno Mars.
"If you ever leave me baby..."
Publiken sjöng med och det var verkligen en härlig känsla. När jag var klar störk jag undan håret från pannan och nästan skrattade av nostalgi. Jag var verkligen hemma på scenen, precis som Justin brukade säga.
Tumblr_lwv8mzxffi1r3sqjio1_500_large
När jag kom ner från scenen kramade Justin glädjestrålande om mig. 
"Jag filma allt!" sa han och visade upp sin Iphone.
"Varför?" log jag.
"För att vi ska lägga upp det på YouTube såklart!" ropade han.
"Men Justin..." protesterade jag.
"Jag kan lägga upp det nu på än gång med mobilen!" sa han. 
"Okej då..." suckade jag. I samma stund kom en man fram till oss och jag kände med än gång igen honom! Det var ju Kanye West! Efter honom kom en annan man som jag också kände igen, Jay-Z!
Jag flämtade till. Detta kunde inte vara sant.
"Hej, jag såg dig sjunga och det var riktigt bra." sa Kanye. 
"Säkert?" sa jag.
"Absolut! Jag skulle kunna fixa ett skivkontrakt till dig om vi fixar några riktigt bra signels först!" fortsatte han.
"Och jag hjälper såklart till", sa Jay-Z.
"Och jag." Nu höll jag på att svimma när jag såg vem som var i Startford och pratade med mig, Beyoncé Knowles!
"Öh... g-gärna..." stammade jag.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt att det inte kommit ut tidigare men mitt internet suger verkligen hehe... plus att jag vart borta hela dagen idag... men jag skriver ett eller två nu eftersom jag inte kommer att kunna uppdatera på ganska länge nu så jag kanske skriver några i utkast och publicerar om jag får möjlighet... men nu är det så att jag inte har fast internet och jag har sagt det tidigare, det kommer bli ganska dålig uppdate under lovet...


ellen

Jätte bra!

2011-12-27 @ 21:12:11
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: