2011-12-23 | 23:27:59 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 38-Why?!

Tre veckor senare
Nu var det bara några dagar sedan julen hade varit. Som en sorts hade Justin kommit över julen men han hade precis åkt hem. Jag hade inte hört något från Olive trots att Chaz sa att hon hade kommit hem och jag ville inte kontakta henne heller.
"Erin?"
Jag vände mig om och såg Chaz stå där.
"Mm..." sa jag.
"Skulle du vilja ta en promenad med mig?" sa han.
"Visst", suckade jag och reste mig.
***
Vi tog en promenad vid stranden.
"Ska vi gå upp i skogen lite?" frågade han.
"Okej då." log jag och så gick vi upp mot skogen. Det var faktiskt ganska vackert. Snötäckta granar och blåbärsris som stack upp ur snön.
"Hej Erin",
Rösten fick mig att stelna till. Långsamt vände jag mig om. Erik. Att han alltid dök upp när Justin var borta.
"Vad vill du?" morrade jag.
"Bara säga förlåt."
"Aldrig!" fräste jag.
"Erin..." han tog ett steg mot mig.
"Kom Chaz vi går!" sa jag. Men Chaz stod kvar.
"Du borde kanske lyssna på honom", sa han stelt.
"Va? Chaz är du med på detta?!" utbrast jag.
"Såklart", flinade Erik. "han gör som jag säger, det gör alla, det är bara att hota dig." forsatte han.
"Va?"
"Jag hotar dem att jag ska döda dig om de inte gör som jag säger, de vet att jag kan göra dig illa, Justin överlevde ju knappt." förklarade Erik.
"Ditt svin!" skrek jag.
"Jag vill bara att alla ska lämna dig så att jag kan få dig för mmig själv."
"Vilka har du mer hotat?" Han skrattade.
"Olive så dun skulle tro att hon ljög för dig, Justin så att han inte ringer dig, Max så att han snackar skit om dig till dina gammla vänner..." Jag stirrade på honom.
"Hur fan kan du då tro att jag ska vilja vara med dig efter detta?" morrade jag.
"Genom att jag hotar din älskade Justin, nu vill jag att du ringer till honom och förklarar att du gör slut på grund av att han inte ringer", sa Erik.
"Nej", väste jag.
"Då går det illa för din lilla pojkvän." skrattade han. Sammanbitet tog jag upp mobilen och ringde Justin...
Justin
Jag svarade snabbt. Den mystiska killen som ringt mig och hotat Erin hade inte sagt något om att jag inte fick svara när hon ringde.
"Hej", sa jag.
"Justin..." Jag hörde att hon grät.
"Vad har hänt?" sa jag.
"Du är den värsta pojkvänen någonsin! Du ringer aldirg och jag hatar dig förevight! Det är slut!" Sedan klickade det till i luren.
Tårarna svämade över och jag började snyfta hysteriskt. Hon fick inte göra såhär! Varför?!
5598251475_e0f2abf691_large
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ganska kort men bättre än inget, som sagt kan det bli lite dålig uppdate men hoppas ni stannar kvar ändå...


ellen

NNNNEEEEJJJJJJJJJJJj MMMMEEEERRRRAA!!

2011-12-24 @ 08:20:02
URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: