2011-12-03 | 17:43:08 | Kategori: Our Love Will Never Die (avslutad)

Our Love Will Never Die Chapter 29-STOP IT!

Det var kallt ute, snön knarade under mina fötter och himlen var klar. I händerna höll jag kassar från olika affärer där jag köpt massor av julklappar till alla mina vänner, familjermedlermar och Justin såklart!
Jag halkade fram på gatorna, jag skulle till ett café och bara sätta mig lite.
När jag var utan för Wayne Coffé halkade jag på den ishalla gatan och julklapparna regnade kring mig. Påsarna låg omkring mig med dess innehåll överallt.
"Hur gick det?" sa en varm och mjuk röst.
"B-bra", stammade jag och började samla ihop mina grejer. En hand hjälpte mig upp och jag såg in i ett par bruna ögon.
"Säkert?" sa han och gav mig det sista paket som jag la ner i en påse.
"Ja." sa jag snabbt och började gå mot dörren. Killen följde efter mig in, han satte sig vid bordet mittemot mitt och kollade på mig hela tiden.
"Notan tack." sa jag till servitrisen som gick förbi.
"Okej", sa hon och kom snart tillbaka med notan. Jag betalade och la dit lite dricks. Sedan reste jag mig och började stapla hemåt.
Nästan hemma hörde jag fotsteg bakom mig. Jag vände mig om i hopp om att det skulle vara Justin, men det var det inte, det var den där killen igen.
"Hej!" ropade han glatt. Jag svarade inte utan vände mig om och jag snabbare.
"Vänta!" ropade killen bakom mig. Mina ben ryckte men jag tänkte inte springa, det skulle vara konstigt.
Jag kände en hand på axlen och jag vände mig ilsket om.
"Vad fan vill du?!" fräste jag.
"Öh... jag bara... du glömde den här", sa han och gav mig mina lovikavantar.
"Åh... eh.. tack..." sa jag och kände mig med ens ganska dum.
"Aja, hejdå", sa killen och började gå.
"Förlåt." hasplade jag ur mig. Han vände sig om och flinade.
"Det är lugnt, jag heter Erik om du undrar", sa han och gick sedan vidare.
"ERIN!" Ropade jag efter honom. Han vinkade till mig som tecken att han hade fattat.
När jag kom in möte Justin mig i hallen med en varm kyss.
"Vad var det för?" fnissade jag.
"Inget, du är bara så söt." log han.
Digan lo que digan de Justin Bieber yo siempre lo amaré
Vi satte oss i soffan och jag greppade hans arm, han log mot min mun och jag kände hans värme.
"Eyeyey! Ingen pussar i soffan, tack!" Vi vände oss om och såg Chaz och Olive, Olive höll i sin älskade kamera. "Får jag ta några bilder?" undrade hon söt. Jag och Justin nickade på samma gång.
Justin skulle skoja till det lite och gick för att hämta sin väst som han hade på TCA.
"Justin..." började jag. Han skrattade lite och tog tag i mig. Jag lutade mig mot honom och log, han tittade ner på mig och log, han också. Olive tog ett kort och sa 'awww'.
JB & MC
Sedan tittade vi lite på TV, det var Jersey Shore så jag fasnade där i soffan. Justin låg med armarna runt mig och lutade sin haka mot mitt huvud.
Olive och Chaz låg sammanslingrade på soffan mittemot  och både hade somnat, det var så gulliga ihop!
***
Jag slog upp ögonen och insåg att jag måste ha somnat. Justin låg kvar hos mig och sov, jag såg mot Olive och Chaz, de var inte kvar, de måste ha gått upp för länge sedan. Jag resten mig försiktgt så att Justin inte skulle vakna, det gjorde han inte heller, och gick mot ytterdörren. Det var iskallt ute och vit rök kom ur min mun. Jag gick ut på gården och satte  mig på bänken som var alldels frostig men jag brydde mig inte. Snart hörde jag steg och antog att det var Justin, fast när jag tittade upp var det Erik från förut idag.
"Vad snabbt det blir mörkt", sa han.
"Mm..." mumlade jag.
"Vad gör du har ute då?" frågade Erik. Jag svarade inte.
"Hur mycket är klockan?" sa jag istället.
"Halv fem, de andra i din familj stack för en halvtimme sedan, jag såg när de gick." sa han.
"Aha", muttrade jag och reste mig för att gå in igen. Erik tog tag i min hand.
"Vänta", bad han.
"Släpp mig." väste jag och drog mig loss. Han reste sig och tog ett steg mot mig.
"Låt mig vara!" sa jag.
"Snälla, jag menade inte så!" försökte han. Plötsligt höll han i mig igen och hans läppar var bara några centimeter ifrån mina.
"Öh..."
"Schh... ingen för någonsin veta..." viskade han och hans läppar snudade vid mina. Utan att veta varför besvarade jag kyssen. Eriks händer greppade om mina axlar och kyssarna blev vildare.
"SLUTA!" fräste jag mig och gled ur hans grepp.
"Du..." började han.
"STICK!" Skrek jag. Han tog ett steg mot mig, jag slog honom över kinden så att rodnaden la sig över stället där jag träffat.
"Jaja..." muttrade han och lomade iväg. När jag inte längre såg honom började tårarna rinna ner för mina kinder, jag kände mig hemsk, smutsig och en aning snurrig.
Justin
När jag vaknade upp låg inte Erin kvar hos mig längre. Jag reste mig och ropade. Ingen var i huset, det ekade tomt överallt.
Jag gick mot hallen och fann att ytterdörren var öppen. Jag tittade ut och såg Erin sitta ihop kruppen vid husknutten. Jag sprang till henne och hjälpte henne upp. Hon grät, grät så hon skakade.
"Vad har hänt?" frågade jag bestört. Hon tittade inte på mig.
"Åh Justin..." viskade hon.
"Vad har hänt?" sa jag igen. Den här gången tittade hon på mig.
"Jag är en hemsk människa."
The Kid Is Not My Son escrita por ellavrocca
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så vad tycker ni?? Kommentera nu!!


ellen

GRYYYYYYMT!!

2011-12-04 @ 18:22:24
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: