2011-08-28 | 21:44:09 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 6-An Accident

Sedan gick vi ner till stranden, vi gick en lång promenad, det var så mysigt att gå där, med den man älskade, imorgon skulle jag med på ytterligare än konsert, med Justin, den jag älskade.
Jag och Nolan satt på en bänk och väntade på att Justin och de andra skulle komma, och med de andra menas Chaz, Ryan och Mitch.
- Så du är ihop med Justin nu? Frågade Nolan.
- Ja, sa jag.
- Kul, sa Nolan. Han var rätt blyg, men söt.
Sedan var det tyst. Efter fem minuter kom Justin, Ryan, Mitch och Chaz.
- Ey Nolan! Sa Justin och dunkade Nolan i ryggen.
- Tja Justin! Sa han och flinade.
- Jag då? sa jag och skrattade lite.
- Hej tjejen! Sa Ryan och vi gjorde ett slags handslag, samma sak med Chaz och Mitch.
- Hej! Sa Justin till mig och log.
- Hej! Pep jag. Sedan kramade jag honom hårt.
- Idag kommer mina min bästa vän som jag träffade för jätte länge sedan, hon heter Macy, och ni killar... be nice! Sa jag. Alla fem nickade.
- Bra! Hon kommer om cirka en halvtimme,vi hinner till flygplatsen om vi skyndar oss! Fortsatte jag.
- Okej! Sa alla killar i kör, det hade tydligen vant sig.
Vi kom till flygplatsen just som planet landade. Efter tio minuter kom Macy och alla andra som rest i samma plan som hon. 
Macy såg sig om, när hon fick syn på mig lös hon upp.
 summerlove
- Ååh Maaacy! Skrek jag och sprang henne till mötes, hon sprang också.
- Cattis! Jag har saknat dig sjukt mycket! Tjöt hon och kramade mig. Jag kramade tillbaka.
- Jag har saknat dig Mac! (uttals inte Mak utan Mejs).
- Det här är Nolan, Mitch, Chaz och Ryan! Sa jag. Justin stannade i bilen för att ingen skulle få syn på honom.
- Åh... bara pojkar ha? Inte fallit än? Sa Macy retsamt.
- Joda, men ingen av de här töntarna, sa jag.
- Som kallar henne smartonörd, inflikade Ryan.
- Men din kille då? Frågade Macy.
- Han sitter i bilen, lova att inte få en chock när du ser honom! Sa jag.
- Så snygg kan väl ingen vara! Sa Macy.¨
- Du anar inte, sa jag tyst. Ryan och Chaz flinade.
Justin körde, och bredvid honom satt Chaz, så där bak, det fanns två bak i den här bilen efter som det var en limo, (som Justin tagit utan lov från Scooter och de andra) så i framre bak satt Ryan, Mitch och Nolan, och längst bak i bakre bak satt jag och Macy. 
Macy var som jag förväntat mig helt hysterisk över att jag var ihop med självaste Justin Bieber. 
- It's so werid... sa Macy. (Macy och Cathrine bodde i Sverige när de var mindre, sedan flyttade de till USA, så när jag skriver på engelska är det som om de pratar på svenska fattar ni?)
- Yes I know, but we mabye not gonna talk swedish right now, they other dose't understand, sa jag.
- And that's good, sa Macy kort.
- No, I'm gonna talk english, this is it! Sa jag tvärt.
- Okej, okej! Muttrade Macy.
- Bra, JUSTIN ÄR VI FRAME SNART?! Ropade jag.
- JA ÄLSKLING! Ropade Justin sarkastiskt tillbaka.
- B... började jag ropa men Macy och Mitch stoppade mig.
- TYST! Skrek de på samma gång.
- Ni skulle passa perfekt! Sa jag.
- Lägg av va! Sa båda på samma gång.
- Nej men ärligt... började jag.
- PAPEGOJA! Skrek Macy. Alla började as garva.
- Papegoja? Kväckte jag. Alla utom Justin som inte kunde vred sig av skratt.
- Jamen jag kom inte på något! Skrattade Macy.
- Jag har saknat dig syster, sa jag. Jag brukar kalla henne syster, för vi har alltid önskat att vi var syskon.
När vi kom hem till mig satte sig alla i min soffa, som vi ofta gjorde.
Då hördes en smäll utifrån, alla hoppade förskräckt till.
- Jag går och kollar vad det var, sa jag.
- Okej, sa Macy.
Jag gick ut, en stor gren hade fallit ner från trädet utanför mitt hus, jag gick dit för att kolla orsaken då en till gren föll, och allting svartnade.
Macy
Ännu en hemsk smäll hördes.
- Jag går och hjälper henne, sa jag.
- Okej, sa Mitch.
Jag gick ut och såg en stor gren, bakom den ännu än och mitt i mellan den andra grenen och marken låg Catti.
Jag flämtade till och ropade på killarna.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: