2011-08-28 | 16:44:08 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 5-Kiss Me And Take Me, Or Nothing!

Om fem minuter skulle Chaz, Ryan och Justin komma, min plan var brillgant, jag skulle inte behöva välja, det skulle de få göra...
Det knackade på dörren, jag gick snabbt och öppnade.
- Hej! Sa jag glatt till de tre dystra pojkarna.
- Hej... sa dem i kör.
- Så kom in och sätt er i soffan! Sa jag glatt. De gjorde som jag sa. När vi väl satt där, alla fyra tog jag till orda.
- Nå... innan jag väljer vill jag att ni ska säga tre saker in tycker om mig, så jag börjar med dig Chaz! Sa jag och tog tag i Chaz. Han nickade frånvarandre och vi gick in i en rum.
- Så, säg de tre sakerna du tycker om mig! Sa jag uppmuntrande.
- Eh... okej... du är schysst, söt och rolig! Sa Chaz.
- Bra! Nu är det bara kyssen kvar! Sa jag.  
- V-va sa du?! Stammade Chaz.
- Ja! Om du och jag ska va ihop måste vi kyssas! Sa jag.
- Ehm... nej... azzå... stammade han.
- Välj då! Kyss mig och få mig, eller få ingenting av det! Sa jag. Han funderade en stund.
- Jag kan inte! Förlåt mig! Sa han. Jag log mot honom.
- Lova att allting blir som vanligt efter det här! Lova! Sa jag.
- Jag lovar, sa han och kramade mig snabbt.
Vi gick ut och jag hämtade Ryan.
- Så vad tycker du om mig, tre saker! Sa jag.
 - Rolig, bra på att spela basket haha, och typ... eh vet inte... sa Ryan.
- Vad bra, kyss mig nu! Sa jag.
- VA?! Sa han förskräckt.
- Jamen kom igen! Det måste du väl kunna!
- Nej, azzå... VA?! (sedan händer samma sak som med Chaz...)
Sista av alla hämtade jag Justin.
- Tre saker om mig! Sa jag.
- Söt, snäll, rolig, jag blir lycklig av att se dig, att vara med dig är som... jag kan inte beskirva känslan, jag blir lugn och alla bekymmer försvinner... rabblade Justin. Jag log.
- Kan du kyssa mig för att bevisa dina känslor? Frågade jag lugnt.
- Såklart! Sa han och böjade sig fram. Plötsligt kysstes vi.
Jag kände mig harmonisk och lugn på ett sätt som jag aldrig gjort förr. När vi slutade kändes det knäppt, jag var alldeles snörrig av känslor. ¨
Vi gick ut och satte oss i soffan.
- Så killar, jag har bestämt mig, sa jag.
- Men efter som Ryan och Chaz lovat att allting ska bli som förr, det var inte jag som bestämde, det var ni, om ni ville kyssa mig eller inte, och det var endats Justin som tog det steget för mig, så Justin, vill du bli ihop? Sa jag lugnt.
- Ja! Sa han.
- Ni har kännt varndra i cirka en månad... ni passar perfekt! Sa Ryan, alla fyra skrattade, det här skulle bli bra,, trodde jag.
Två veckor senare
- And it's only me like see what's happen to our world, And I'am afrid of what's gonna happen soon... sjöng jag. Eftersom Justin var en artist på topplistorna och jag var hans någolunda musikaliska flickvän så skulle vi såklart göra en duett tillsammans, och det var vad vi höll på med nu.
- The others said 'it's okay' but somethings wrong, I can't said what... it's Only me like see... and I hope I find a other person like belivie what's happen to our world! (Justin).
- I find you... now I find the right person... We are finally toghter, you and me, our world is saved now, beacuse of I find you, you saved both my and the others world! (tillsammans).
- Jag är glad att du och jag har varndra, sa jag och flinade mot Justin. Han skrattade och gav mig en kram.
Sedan gick vi ner till stranden, vi gick en lång promenad, det var så mysigt att gå där, med den man älskade, imorgon skulle jag med på ytterligare än konsert, med Justin, den jag älskade.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: